Gå til innhold

Hvordan avsløre playere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fin ting er å sammenligne hva personen sier med det personen faktisk gjør. Er det misforhold er det åpenbart hva man selv må gjøre.

Kan du komme med noen eksempler på dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du komme med noen eksempler på dette? :)

Han sier han skal ringe på mandag, men ringer på onsdag f.eks.

Anonymous poster hash: 33093...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det lureste er å ikke sette disse merkelappene hele tiden.

Mange kvinner setter menn i bokser slik at det alltid er der problemet ligger. Det er en forsvarsmekanisme, litt som når noen menn mener alle kvinner er bitcher/overfladiske/golddiggere/kravstore fordi de ikke er interessert i dem.

Selvsagt finnes det menn som er over snittet opptatt av seksuell variasjon og har bestemt seg for at de aldri vil slå seg til ro og det finnes menn som kun er interessert i forhold. Men de aller, aller fleste befinner seg et sted imellom. De har andre ting å fokusere på i ung alder og de sier ikke nei takk til sex om det tilbys, men de er i stand til å forelske seg og de er åpen for et forhold med den rette kvinnen. Drittsekken som ikke ringer deg tilbake er eller var en gang superforelsket i en jente og gjorde ting for henne du aldri har sett noe til selv. Slik er det bare.

Stakk han, så er ikke du den vakreste, mest karismatiske og sjarmerende kvinnen han vil ha. Man kan pakke inn avvisningen hvordan man vil - vedkommende har "issues" etc. - men det er en avvisning det er. Det faller som regel på menn å sjekke opp og be ut kvinner og de opplever avvisning hele tiden (selv de objektivt "kjekke", kvinner har ulik smak). Det er ingenting urimelig vet at kvinner opplever sin del avvisning, men mange kvinner takler det ikke.

Menn ligger nedover og jo mer attraktiv en mann er, jo fler seksuelle muligheter og jo strengere standard har han for en kvinne han vil ha et forhold med. Er han ofte opptatt, som mennene kvinner vil ha ofte er, så har han ting som distraherer ham - jobb, trening, mange venner - og sitter ikke å stirrer på telefonen hele dagen. Og jo flere valgmuligheter han har, jo lettere er det å droppe en pen jente, for det er en ny en rundt svingen. Ofte virker det som jenter slutter å leve sitt vanlige liv når de finner en mann som er attraktiv. Det er klart at om han lever sitt daglige liv og du bare sitter og stirrer på telefonen og bygger en fantasi om deres fremtidige liv, så blir det en misbalanse.

Det beste er bare å ta vare på seg selv. Vet du at du knytter deg til en mann etter sex og at det er vondt å bli "brukt" så venter du med sex til det er helt klart hvor dere står og dere er eksklusive. Når man er purung vet man ikke helt hvordan man reagerer, men er man voksen kjenner man seg selv godt nok.

Endret av Neeli00
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med noen eksempler på dette? :)

Det finnes jo utallige eksempler å komme med. Det jeg sa er jo ikke vanskelig å forstå, er det det? På den ene siden ser hører du hva personen sier, så ser du hva personen faktisk (ikke) gjør. Deretter sammenligner du disse to og ser om det stemmer overens. Verre er det ikke. Er det misforhold mellom ord og handling og man ser at dette ikke er et enkelttilfelle vet man med en gang at personen bare kommer med tompreik, og dermed ikke er til å stole på.

Et eksempel er jo det klassiske "vi må finne på noe en gang"-tompreiket man hører, men det alltid kommer en unnskyldning for hvorfor det ikke passer når man begynner å bli konkret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det lureste er å ikke sette disse merkelappene hele tiden.

Mange kvinner setter menn i bokser slik at det alltid er der problemet ligger. Det er en forsvarsmekanisme, litt som når noen menn mener alle kvinner er bitcher/overfladiske/golddiggere/kravstore fordi de ikke er interessert i dem.

Selvsagt finnes det menn som er over snittet opptatt av seksuell variasjon og har bestemt seg for at de aldri vil slå seg til ro og det finnes menn som kun er interessert i forhold. Men de aller, aller fleste befinner seg et sted imellom. De har andre ting å fokusere på i ung alder og de sier ikke nei takk til sex om det tilbys, men de er i stand til å forelske seg og de er åpen for et forhold med den rette kvinnen. Drittsekken som ikke ringer deg tilbake er eller var en gang superforelsket i en jente og gjorde ting for henne du aldri har sett noe til selv. Slik er det bare.

Stakk han, så er ikke du den vakreste, mest karismatiske og sjarmerende kvinnen han vil ha. Man kan pakke inn avvisningen hvordan man vil - vedkommende har "issues" etc. - men det er en avvisning det er. Det faller som regel på menn å sjekke opp og be ut kvinner og de opplever avvisning hele tiden (selv de objektivt "kjekke", kvinner har ulik smak). Det er ingenting urimelig vet at kvinner opplever sin del avvisning, men mange kvinner takler det ikke.

Menn ligger nedover og jo mer attraktiv en mann er, jo fler seksuelle muligheter og jo strengere standard har han for en kvinne han vil ha et forhold med. Er han ofte opptatt, som mennene kvinner vil ha ofte er, så har han ting som distraherer ham - jobb, trening, mange venner - og sitter ikke å stirrer på telefonen hele dagen. Og jo flere valgmuligheter han har, jo lettere er det å droppe en pen jente, for det er en ny en rundt svingen. Ofte virker det som jenter slutter å leve sitt vanlige liv når de finner en mann som er attraktiv. Det er klart at om han lever sitt daglige liv og du bare sitter og stirrer på telefonen og bygger en fantasi om deres fremtidige liv, så blir det en misbalanse.

Det beste er bare å ta vare på seg selv. Vet du at du knytter deg til en mann etter sex og at det er vondt å bli "brukt" så venter du med sex til det er helt klart hvor dere står og dere er eksklusive. Når man er purung vet man ikke helt hvordan man reagerer, men er man voksen kjenner man seg selv godt nok.

Lytt til henne, hun har forstått det. Istedet for å finne måter å forsvare sine følelser på, ser hun heller på situasjonen til disse mennene, og forklarer deretter. Det handler om attraksjon og verdi, det har lite med at de er players å gjøre.

Føler litt at mange bruker ordet player bare for å kunne innta en offerrolle når de blir avvist.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det lureste er å ikke sette disse merkelappene hele tiden.

Mange kvinner setter menn i bokser slik at det alltid er der problemet ligger. Det er en forsvarsmekanisme, litt som når noen menn mener alle kvinner er bitcher/overfladiske/golddiggere/kravstore fordi de ikke er interessert i dem.

Selvsagt finnes det menn som er over snittet opptatt av seksuell variasjon og har bestemt seg for at de aldri vil slå seg til ro og det finnes menn som kun er interessert i forhold. Men de aller, aller fleste befinner seg et sted imellom. De har andre ting å fokusere på i ung alder og de sier ikke nei takk til sex om det tilbys, men de er i stand til å forelske seg og de er åpen for et forhold med den rette kvinnen. Drittsekken som ikke ringer deg tilbake er eller var en gang superforelsket i en jente og gjorde ting for henne du aldri har sett noe til selv. Slik er det bare.

Stakk han, så er ikke du den vakreste, mest karismatiske og sjarmerende kvinnen han vil ha. Man kan pakke inn avvisningen hvordan man vil - vedkommende har "issues" etc. - men det er en avvisning det er. Det faller som regel på menn å sjekke opp og be ut kvinner og de opplever avvisning hele tiden (selv de objektivt "kjekke", kvinner har ulik smak). Det er ingenting urimelig vet at kvinner opplever sin del avvisning, men mange kvinner takler det ikke.

Menn ligger nedover og jo mer attraktiv en mann er, jo fler seksuelle muligheter og jo strengere standard har han for en kvinne han vil ha et forhold med. Er han ofte opptatt, som mennene kvinner vil ha ofte er, så har han ting som distraherer ham - jobb, trening, mange venner - og sitter ikke å stirrer på telefonen hele dagen. Og jo flere valgmuligheter han har, jo lettere er det å droppe en pen jente, for det er en ny en rundt svingen. Ofte virker det som jenter slutter å leve sitt vanlige liv når de finner en mann som er attraktiv. Det er klart at om han lever sitt daglige liv og du bare sitter og stirrer på telefonen og bygger en fantasi om deres fremtidige liv, så blir det en misbalanse.

Det beste er bare å ta vare på seg selv. Vet du at du knytter deg til en mann etter sex og at det er vondt å bli "brukt" så venter du med sex til det er helt klart hvor dere står og dere er eksklusive. Når man er purung vet man ikke helt hvordan man reagerer, men er man voksen kjenner man seg selv godt nok.

Veldig godt skrevet.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Godt gjort å ikke få med seg hva han skrev i begynnelsen av innlegget, at de mest populære har mange potensielle partnere å velge imellom, og da blir det brått litt mer krav til hvem han gidder bli seriøs med. Det er ikke dårlig oppførsel, det er mennesklig atferd. Det er morsomt åssen du velger å portrettere dama som et offer for hans oppførsel. Han er bare ute etter å ivareta den viktigste personen i sitt liv, nemlig han selv. Om du skal klare kapre hans forpliktelse, så må du være den personen han ser etter.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Det er dette jeg mener også da, og jeg føler at mange damer kaller menn for playere bare fordi mennene ikke valgte akkurat dem. Man er ikke forpliktet til å være eksklusiv dersom man ikke har avtalt det. Jeg synes selvfølgelig det ikke er greit med menn eller kvinner som lyger om at de skal være ærlige, eller lyger om at de ser andre osv. Da er man en player og det er ikke ok.

Det der er bare tull! Kjenner at jeg blir mektig provosert nå.

Man skal ikke måtte prøve å endre en player, mest sannsynlig er det ikke mulig. Det er HAN som oppfører seg dårlig og må ta ansvar for sine egne handlinger. VI har kun et ansvar for å holde oss unna playere hvis vi ønsker et seriøst forhold. Ingen har ansvar for å endre en dårlig person. Det er som å si at man bør prøve å endre en mishandler, og at skylden ligger hos offeret som ikke gjorde nok for at han ville endre seg.

Anonymous poster hash: 33093...737

Jeg sier ikke at du skal prøve å endre en player. Jeg sier bare at du må ha i bakhode at når du går ut med populære menn så har de flere muligheter, som i praksis betyr at det ikke er sikkert at han velger akkurat deg.

Dersom en mann blir lunken etter at dere har holdt på så gjør ikke det han til en player. En fyr er eller ikke en player dersom han holder på med flere. En fyr er en player dersom han lyger om at han ser flere og lyger om sine intensjoner. En player er også en som bevisst leker med følelsene til andre. Dersom du opplever at menn lyger til deg forstår jeg veldig godt frustrasjonen din. Dersom det er slik at du opplever at de populære mennene velger andre fremfor deg når dere bare har holdt på uten å ha blitt enige om å være eklsklusive, så forstår jeg at det er kjipt, men det gjør ikke mennene til playere.

Jeg har også opplevd å bli valgt bort, men jeg kan ikke kalle damer for playere bare fordi de heller velger en som de føler de passer bedre sammen med. Så lenge de ikke lyger til meg så føler jeg egentlig ikke at jeg har så mye jeg skulle sagt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette jeg mener også da, og jeg føler at mange damer kaller menn for playere bare fordi mennene ikke valgte akkurat dem. Man er ikke forpliktet til å være eksklusiv dersom man ikke har avtalt det. Jeg synes selvfølgelig det ikke er greit med menn eller kvinner som lyger om at de skal være ærlige, eller lyger om at de ser andre osv. Da er man en player og det er ikke ok.

Jeg sier ikke at du skal prøve å endre en player. Jeg sier bare at du må ha i bakhode at når du går ut med populære menn så har de flere muligheter, som i praksis betyr at det ikke er sikkert at han velger akkurat deg.

Dersom en mann blir lunken etter at dere har holdt på så gjør ikke det han til en player. En fyr er eller ikke en player dersom han holder på med flere. En fyr er en player dersom han lyger om at han ser flere og lyger om sine intensjoner. En player er også en som bevisst leker med følelsene til andre. Dersom du opplever at menn lyger til deg forstår jeg veldig godt frustrasjonen din. Dersom det er slik at du opplever at de populære mennene velger andre fremfor deg når dere bare har holdt på uten å ha blitt enige om å være eklsklusive, så forstår jeg at det er kjipt, men det gjør ikke mennene til playere.

Jeg har også opplevd å bli valgt bort, men jeg kan ikke kalle damer for playere bare fordi de heller velger en som de føler de passer bedre sammen med. Så lenge de ikke lyger til meg så føler jeg egentlig ikke at jeg har så mye jeg skulle sagt om det.

TS her - jeg er ikke valgt bort ;) men han lyver om at han ser andre. Han har akkurat invitert min venninne ut :P Han har nok mange baller i lufta på en gang ;) Men antagelig så er han mer opptatt av oppmerksomhet og beundring fra disse damene, enn å kapre seg en spesiell dame.

Jeg fortsetter kontakten og later som ingen ting. Jeg lar han tro at jeg er tilgjengelig. For meg er dette ren underholdning.

Don't hate the player - play the game ;)

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

TS her - jeg er ikke valgt bort ;)men han lyver om at han ser andre. Han har akkurat invitert min venninne ut :P Han har nok mange baller i lufta på en gang ;) Men antagelig så er han mer opptatt av oppmerksomhet og beundring fra disse damene, enn å kapre seg en spesiell dame.

Jeg fortsetter kontakten og later som ingen ting. Jeg lar han tro at jeg er tilgjengelig. For meg er dette ren underholdning.

Don't hate the player - play the game ;)

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Da er han en stor dust i så fall. Jeg liker ikke playere, de kutter jeg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så dritlei menn, som player og kjører dobbeltspill. Så hvordan avsløre de?

Enten så vil de bare ha ett ligg, men de er enklest å luke ut. Men de som begynner å planlegge ting sammen med deg, for så å bli iskalde fordi de har flere baller i lufta, er det verre å avsløre innimellom.

Det jeg merker meg er at de opptrer helt forskjellig og har forskjellige mål, men alle gir oppmerksomhet og kan flørte. Så betyr det at alle menn som flørter er playere? Må jeg styre unna alle menn som tør å gi damer oppmerksomhet?

Hva står man igjen med da? De som ikke tør å snakke med damer i det hele tatt? Og hvordan i alle dager skal man få kontakt med de?

Jeg blir ansett som veldig pen og populær. Har alt på stell og får alltid mye oppmerksomhet på byen.

Nei nå gir jeg opp. Orker ikke mer. Blir bare sliten og deppa av dette her.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Du må "shit teste" mer konkret for å avsløre dem. Playere er veldig gode på å respondere på de der "run of a mile" testene. De som er veldig standard og rett frem, dem vet akkurat hvordan de skal takle dem.

Så du må ikke gjøre det så veldig enkelt for dem rett og slett ;)

Anonymous poster hash: b0da9...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har merket meg som forskjell på playere og de som ikke er det,er oppførsel på første date.

Her fremstor oftest playere som mye mer selvsikre enn de "vanlige" mennene med gode intensjoner. Playerne er aldri synlig nervøse.Det er tydelig at de vet hvordan de skal oppføre seg og er vant til situasjonen.Det oppstår aldri pinlige pauser,og de gjør alt "riktig".De vanlige gutta er ofte mer usikre,

og sier ofte selv at de er litt nervøse.De er mer ydmyke og redd for å gjøre "feil".

Dette er en erfaring jeg har gjort meg,men om det stemmer på genreell basis vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har merket meg som forskjell på playere og de som ikke er det,er oppførsel på første date.

Her fremstor oftest playere som mye mer selvsikre enn de "vanlige" mennene med gode intensjoner. Playerne er aldri synlig nervøse.Det er tydelig at de vet hvordan de skal oppføre seg og er vant til situasjonen.Det oppstår aldri pinlige pauser,og de gjør alt "riktig".De vanlige gutta er ofte mer usikre,

og sier ofte selv at de er litt nervøse.De er mer ydmyke og redd for å gjøre "feil".

Dette er en erfaring jeg har gjort meg,men om det stemmer på genreell basis vet jeg ikke.

Ja, det er klart playeren ikke er nervøs. Men det finnes bra menn som heller ikke er synlig nervøse på første date, fordi de er trygge på seg selv.

Anonymous poster hash: c8384...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart playeren ikke er nervøs. Men det finnes bra menn som heller ikke er synlig nervøse på første date, fordi de er trygge på seg selv.

Anonymous poster hash: c8384...c51

Men når de bra mennene som er trygge på seg selv får andre tanker, og egentlig ikke er så interesserte i jenta, da er det vel bare å bytte bås på fyren ikkesant? Alle bra menn er playere, det spørs bare på øynene som ser.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når de bra mennene som er trygge på seg selv får andre tanker, og egentlig ikke er så interesserte i jenta, da er det vel bare å bytte bås på fyren ikkesant? Alle bra menn er playere, det spørs bare på øynene som ser.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Nja jeg setter Playerstemplet på de menn, som ikke har så mye samvittighet ovenfor de damene de treffer. De føler ingen problem med å date flere, fordi de rett og slett ikke har følelser for dama. De er kun ute etter det visuelle og materielle. Hva kan dama tilby han? Alt er med kald beregning.

Men så har du de mer oppriktige mennene, som faller for en dame fordi hun er akkurat den hun er.

Vil tro at begge typer menn kan gli litt over i hverandre og alt skjer i perioder av ens liv. Man er ikke enten eller, men noen menn heller mer over på playersiden enn den andre siden.

Kjenner en del playere og de er heller ikke redde for å uttrykke at de er playere. De er ute for å spille et spill. De tester damer og gjør dette for underholdningens skyld. Det skal litt til før de faller for en jente fordi jenta er den hun er. Men om de gjør, så faller de nok rimelig hodestups også.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja jeg setter Playerstemplet på de menn, som ikke har så mye samvittighet ovenfor de damene de treffer. De føler ingen problem med å date flere, fordi de rett og slett ikke har følelser for dama. De er kun ute etter det visuelle og materielle. Hva kan dama tilby han? Alt er med kald beregning.

Men så har du de mer oppriktige mennene, som faller for en dame fordi hun er akkurat den hun er.

Vil tro at begge typer menn kan gli litt over i hverandre og alt skjer i perioder av ens liv. Man er ikke enten eller, men noen menn heller mer over på playersiden enn den andre siden.

Kjenner en del playere og de er heller ikke redde for å uttrykke at de er playere. De er ute for å spille et spill. De tester damer og gjør dette for underholdningens skyld. Det skal litt til før de faller for en jente fordi jenta er den hun er. Men om de gjør, så faller de nok rimelig hodestups også.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Takk, jeg sprutet nettopp cola utover hele tastaturet her. Dette er noe av det mest komiske jeg har hørt. "Se jenta for den hun er" = "Ikke still noen krav til henne".

Hvilke menn med respekt for seg selv stiller ikke krav til en dame? Damer sitter der med lister selv og har krav, det er INGEN hittil i livet som har "sett meg for den jeg er".

TIl syvende og sist er det dine kvaliteter og hva du bringer til bordet som er avgjørende. Om det eneste du har å tilby er følelser, så er det jo klart at de ikke er interesserte. Menn utvikler også følelser over tid. Akkurat som mange damer finner menn og blir kjent med de, selv om de ikke er så kjekke, og får følelser.

Men for all del, fortsett å sett playerstempel på de, istedet for å sette et "Ikke godkjent" stempel på deg selv.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virkelige playeren er gjerne eldre og har vært single lenge. Han har ingen intensjoner om å slå seg til ro med bare èn. I starten kan han si det, men han mener det ikke. Denne typen gir ikke komplimenter, men provoserer og utfordrer deg ved å fortelle deg at du er slik og sånn, gjerne påstander du forsvarer. Slik får han vite mye om deg, men unngår å fortelle om seg selv. Han lyver ikke, men lar være å fortelle at han har 10 andre damer han har samme type samtaler med. Han er en jeger som elsker jakten aller mest. Derfor er pene, utdannede og selvstendige kvinner det aller mest spennende for ham.

Denne typen har ikke bare et ønske om midlertidig moro eller har forpliktelsesangst, han er overbevist om at forpliktende forhold er uunngåelig kjedelig.

Haha... Høres ut som min forrige date :laugh:

Jeg mener at sånne folk må få lov til å fortsette å være playere, og så kan man velge selv om man vil være med på "leken" eller ikke. De er ikke automatisk drittsekker bare fordi de ønsker seg litt moro i hverdagen. Så lenge de ikke lyver eller på andre måter gir falske forhåpninger, det er ikke greit... :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det lureste er å ikke sette disse merkelappene hele tiden.

Mange kvinner setter menn i bokser slik at det alltid er der problemet ligger. Det er en forsvarsmekanisme, litt som når noen menn mener alle kvinner er bitcher/overfladiske/golddiggere/kravstore fordi de ikke er interessert i dem.

Selvsagt finnes det menn som er over snittet opptatt av seksuell variasjon og har bestemt seg for at de aldri vil slå seg til ro og det finnes menn som kun er interessert i forhold. Men de aller, aller fleste befinner seg et sted imellom. De har andre ting å fokusere på i ung alder og de sier ikke nei takk til sex om det tilbys, men de er i stand til å forelske seg og de er åpen for et forhold med den rette kvinnen. Drittsekken som ikke ringer deg tilbake er eller var en gang superforelsket i en jente og gjorde ting for henne du aldri har sett noe til selv. Slik er det bare.

Stakk han, så er ikke du den vakreste, mest karismatiske og sjarmerende kvinnen han vil ha. Man kan pakke inn avvisningen hvordan man vil - vedkommende har "issues" etc. - men det er en avvisning det er. Det faller som regel på menn å sjekke opp og be ut kvinner og de opplever avvisning hele tiden (selv de objektivt "kjekke", kvinner har ulik smak). Det er ingenting urimelig vet at kvinner opplever sin del avvisning, men mange kvinner takler det ikke.

Menn ligger nedover og jo mer attraktiv en mann er, jo fler seksuelle muligheter og jo strengere standard har han for en kvinne han vil ha et forhold med. Er han ofte opptatt, som mennene kvinner vil ha ofte er, så har han ting som distraherer ham - jobb, trening, mange venner - og sitter ikke å stirrer på telefonen hele dagen. Og jo flere valgmuligheter han har, jo lettere er det å droppe en pen jente, for det er en ny en rundt svingen. Ofte virker det som jenter slutter å leve sitt vanlige liv når de finner en mann som er attraktiv. Det er klart at om han lever sitt daglige liv og du bare sitter og stirrer på telefonen og bygger en fantasi om deres fremtidige liv, så blir det en misbalanse.

Det beste er bare å ta vare på seg selv. Vet du at du knytter deg til en mann etter sex og at det er vondt å bli "brukt" så venter du med sex til det er helt klart hvor dere står og dere er eksklusive. Når man er purung vet man ikke helt hvordan man reagerer, men er man voksen kjenner man seg selv godt nok.

Word :pls: Dette burde printes ut og henges på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg sprutet nettopp cola utover hele tastaturet her. Dette er noe av det mest komiske jeg har hørt. "Se jenta for den hun er" = "Ikke still noen krav til henne".

Hvilke menn med respekt for seg selv stiller ikke krav til en dame? Damer sitter der med lister selv og har krav, det er INGEN hittil i livet som har "sett meg for den jeg er".

TIl syvende og sist er det dine kvaliteter og hva du bringer til bordet som er avgjørende. Om det eneste du har å tilby er følelser, så er det jo klart at de ikke er interesserte. Menn utvikler også følelser over tid. Akkurat som mange damer finner menn og blir kjent med de, selv om de ikke er så kjekke, og får følelser.

Men for all del, fortsett å sett playerstempel på de, istedet for å sette et "Ikke godkjent" stempel på deg selv.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Selv om du er kald følelsesmessig så betyr ikke dette at alle menn er det. Jeg har heldigvis møtt flere godhjerta og oppriktige menn, så jeg vet de finnes ;)

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du er kald følelsesmessig så betyr ikke dette at alle menn er det. Jeg har heldigvis møtt flere godhjerta og oppriktige menn, så jeg vet de finnes ;)

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Det har ingenting med at jeg er følelsemessig kald å gjøre. Jeg blir faktisk fortalt jeg er en godhjerta person for det jeg gjør mot folk. Men det endrer ikke det faktum at jeg faktisk stiller krav til dama. Selvfølgelig kan man se igjennom fingrene på noe, men jeg er alltid oppriktig om det jeg vil ha. Pussig nok så finner jeg tonen med damer som forstår denne tankengangen, og ikke de som håper menn skal se på damer som noen prinsesser. Lær deg forskjellen.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg sprutet nettopp cola utover hele tastaturet her. Dette er noe av det mest komiske jeg har hørt. "Se jenta for den hun er" = "Ikke still noen krav til henne".

Hvilke menn med respekt for seg selv stiller ikke krav til en dame? Damer sitter der med lister selv og har krav, det er INGEN hittil i livet som har "sett meg for den jeg er".

TIl syvende og sist er det dine kvaliteter og hva du bringer til bordet som er avgjørende. Om det eneste du har å tilby er følelser, så er det jo klart at de ikke er interesserte. Menn utvikler også følelser over tid. Akkurat som mange damer finner menn og blir kjent med de, selv om de ikke er så kjekke, og får følelser.

Men for all del, fortsett å sett playerstempel på de, istedet for å sette et "Ikke godkjent" stempel på deg selv.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Det er litt komisk at enkelte kvinner vil ha en type menn, men forstår ikke hvordan de må tilpasse seg situasjonen for å få hva de ønsker.

"Attraktive menn burde slutte å finne en som passer dem best, og heller velge meg. Jeg er et offer som blir behandlet dårlig fordi menn heller velger den de faktisk vil være med, enn akkurat meg. At han holdt på med meg for å teste ut hvordan en eventuell relasjon ville blitt gjør han til en player, spesielt siden han ikke valgte meg, og fordi han så andre selv om vi ikke hadde avtalt at vi skulle være eksklusive. Feilen ligger hos mannen som ser flere samtidig. Jeg kan ikke ta ansvar for at jeg ikke spesifiserte at jeg ville date eksklusivt. Dette med eksklusivitet er ikke noe jeg burde trenge å spesifisere fordi det er noe alle burde forstå". Attraktive menn som ser flere er playere uansett.

Anonymous poster hash: 2ccc7...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...