Gå til innhold

Hvordan avsløre playere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikker? Ja de som sier rett ut at de vil ha sex, får ikke mye mer enn et hade fra meg.

Helt sikker! Kanskje med unntak av sånne som helt åpenbart har lest pickupp-bøker... De som prøver å mobbe deg til sengs :ler:

Nå har egentlig jeg en ganske mobbete humor selv, så det er kanskje litt teit av meg å si at alle som er sånn, er playere, men det burde vel være mulig å merke forskjell på om dette er veldig påtatt, eller om det er harmløst tull... Ærlige menn vil kanskje ha samme tone med deg, som de har med kameratene de er ute sammen. Det er hvertfall sånn jeg gjør det. Jeg snakker med alle på lik måte, sånn omtrent.

Jeg klarer heldigvis å sile ut de værste playerene før det blir sex. Men ofte virker det som om de er på en desperat jakt og derfor må ha mange baller i lufta på en gang. Jeg tror de blir litt føkka i hue av det der. For de vil alltid lete.

Ja, men det hender at det er sånn med menn... Det kan nesten være litt som et oppheng, at man har så lyst til å ha sex med denne dama, at man tar det som en personlig "quest" :P

Dette har jeg heldigvis sluppet selv, men har hørt om det fra flere kamerater.

De er fullstendig opphengt i denne dama, og er latterlig betatte, så får de seg noe, og da går det helt over. Snål greie.

Ja den der kjenner jeg igjen :P de vil liksom ikke brenne alle bruer og si takk for seg, men holder en hyggelig tone og drøyer med å svare ol, for å bare håpe det glir over. Jeg gidder så klart ikke mase, så de får det som de vil der.

Har hørt venninner kalle det "å bli holdt på gress". Man vil ha et lite vindu åpen, tilfelle man skulle ombestemme seg :ler:

Der går det begge veier. Noen ganger tar jeg kontakt, og andre ganger er det de. Men når jeg tenker meg om, så er det helt klart de sist playerene som har tatt første steg. Men jeg blir jo glad når jeg får positiv oppmerksomhet. Jada jeg er en enkel og blond sjel.

Jeg tror du vil ha mer hell, om du tar initiativet, selv om du selvfølgelig kan støte på noen skikkelig raringer da, og folk som er merkelige på helt andre måter. Sånne som er rare i sosiale sammenhenger.

Jeg skal bli flinkere til å ta kontakt med de mer reserverte gutta jeg møter på ;) Men da håper jeg virkelig de tør å gutse litt og svare tilbake også. Ikke alle som tør det.

Det er supert! Om de er så sjenerte at det er vanskelig å snakke med dem, er det bare å drite i det. Er klin umulig å holde samtaler med sånne, uansett hvor flotte de måtte være når man greier å bryte gjennom skjellet dems.

Uten tvil. Jeg har fortsatt troa på mannfolk og kjenner jo mange bra. Men jeg kommer liksom ingen vei.

Det kommer seg etter hvert. Ta deg god tid, og finn deg en fyr som er skikkelig gøy å være med! Det aller viktigste, er jo at man ler mye og koser seg.

Nei det er sant. Men jeg vet jeg er flott og ser bra ut. Ikke den lekreste baben på byen, men blir ansett som veldig kul og hipp :P noe jeg egentlig driter lang marsj i. Jeg prøver faktisk ikke å stikke meg ut med en dyp kløft og tune øyelokk. Jeg vil være meg selv og gidder ikke å leke prinsesse.

Så lenge du føler deg flott, er vil det stråle ut i oppførselen din, og det er veldig gøy med sånne jenter. Alt som viser folk selvtilliten din (så lenge selvtilliten er ekte) er helt supert, og om du i tillegg er en av de få damene som får menn til å le høyt, skal du nok ikke ha noe problemer med å finne deg noen.

Det lille du har beskrevet av deg selv, høres mer ut som kjærestemateriale enn en ONS, så dette ordner seg, uten tvil.

Jeg hadde egentlig satt alt på hold, men BAM så satt man i klørne på en player og ble lurt trill rundt.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Hehehe, det er bare sånn det er... Jeg er ikke en ONSer selv, men det hender man møter på folk som bare er så forbanna sexy at de får det som de vil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært the hard way,, om hvordan man avslører playere. Faller for en helt annen type menn i dag enn det jeg gjorde før. En player vil være veldig på og overøse deg med oppmerksomhet til å begynne med. Han gjør alt for at du skal føle deg spesiell. Så dersom du møter menn på byen som sier at du er den vakreste de har sett så ikke tro på det. De vil bare tømme seg.

En annen måte å avsløre de på er å foreslå en kaffe eller en tur f.eks dagen etter. Da er det mange som ikke kan eller unnskylder seg med at de må tilbake til kompisene sine. Patetiske mannfolk..



Anonymous poster hash: 70b1d...afa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil en god indikator. Det var på grunn av dette jeg innså at jeg hadde med en player å gjøre nå. Og det at han ikke brydde seg om å spørre meg om hvem jeg var ol. Heldigvis oppdaget jeg dette kjapt og før han fikk noe fra meg ;)

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Bra jobba. Selv mister jeg også tilliten til personer som konsekvent sier en ting og gjør noe annet. Hvis f.eks. de bruker en unnskyldning til ikke å treffe meg, men det ikke er til hinder for å treffe andre, da er det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker! Kanskje med unntak av sånne som helt åpenbart har lest pickupp-bøker... De som prøver å mobbe deg til sengs :ler:

Hahaha slike klovner bruker jeg ikke mange kalorier på ;) Har såpass respekt for meg selv.

Nå har egentlig jeg en ganske mobbete humor selv, så det er kanskje litt teit av meg å si at alle som er sånn, er playere, men det burde vel være mulig å merke forskjell på om dette er veldig påtatt, eller om det er harmløst tull... Ærlige menn vil kanskje ha samme tone med deg, som de har med kameratene de er ute sammen. Det er hvertfall sånn jeg gjør det. Jeg snakker med alle på lik måte, sånn omtrent.

Jeg er selv fæl med min ironiske humor. Humor er viktig. Men innimellom må jeg forklare folk at det var ironisk ment. haha.

Ja, men det hender at det er sånn med menn... Det kan nesten være litt som et oppheng, at man har så lyst til å ha sex med denne dama, at man tar det som en personlig "quest" :P

Dette har jeg heldigvis sluppet selv, men har hørt om det fra flere kamerater.

De er fullstendig opphengt i denne dama, og er latterlig betatte, så får de seg noe, og da går det helt over. Snål greie.

Ja jeg må jo selv innrømme at jeg har hatt samme greia ovenfor menn selv :P det blir en jakt og ikke noe mer. Men prøver å slå meg selv hardt i hue når jeg blir opphengt i slikt. Det er jo bare teit. Jeg vil jo ikke bruke menn heller. Da hadde jeg ikke likt meg selv etterpå.

Har hørt venninner kalle det "å bli holdt på gress". Man vil ha et lite vindu åpen, tilfelle man skulle ombestemme seg :ler:

Jeg føler meg jævla grønn innimellom :P

Jeg tror du vil ha mer hell, om du tar initiativet, selv om du selvfølgelig kan støte på noen skikkelig raringer da, og folk som er merkelige på helt andre måter. Sånne som er rare i sosiale sammenhenger.

Har pleid å være flink til å ta initiativ, men i det siste så har jeg fått veldig mye oppmerksomhet og blitt lettere blind. Skal åpne øya nå ;)

Det er supert! Om de er så sjenerte at det er vanskelig å snakke med dem, er det bare å drite i det. Er klin umulig å holde samtaler med sånne, uansett hvor flotte de måtte være når man greier å bryte gjennom skjellet dems.

Vi får se hva som skjer.

Det kommer seg etter hvert. Ta deg god tid, og finn deg en fyr som er skikkelig gøy å være med! Det aller viktigste, er jo at man ler mye og koser seg.

Latter og humor er faktisk noe av det viktigste. Jeg liker å le og ha det moro og fjaser gjerne. Livet er for seriøst i seg selv, til å ta seg selv for seriøst også. Livet skal nytes og leves.

Så lenge du føler deg flott, er vil det stråle ut i oppførselen din, og det er veldig gøy med sånne jenter. Alt som viser folk selvtilliten din (så lenge selvtilliten er ekte) er helt supert, og om du i tillegg er en av de få damene som får menn til å le høyt, skal du nok ikke ha noe problemer med å finne deg noen.

Jeg får ofte menn til å le og elsker det. Jeg føler meg flott, men aller mest føler jeg at jeg tør å være meg selv og heller ikke er redd for hvordan jeg blir oppfattet. Så jeg er nok veldig laid-back og enkel å være med. Snakker med alle typer folk og fe og får raskt kontakt med folk. Men kan også føle meg usikker i enkelte sammenhenger og misstilpass. Kommer litt an på dagsform også.

Det lille du har beskrevet av deg selv, høres mer ut som kjærestemateriale enn en ONS, så dette ordner seg, uten tvil.

Jeg ønsker jo å være kjærestematerielle og ikke en ONS'er. Jeg er ikke kynisk nok for den der ONS'ingen :P jeg blir fort oppriktig glad i folk, så jeg må være litt forsiktig også. Må beskytte meg selv litt på dette området.

Hehehe, det er bare sånn det er... Jeg er ikke en ONSer selv, men det hender man møter på folk som bare er så forbanna sexy at de får det som de vil :ler:

Ooops shit happens... jaja. Det skjer med oss beste innimellom det der ;)

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba. Selv mister jeg også tilliten til personer som konsekvent sier en ting og gjør noe annet. Hvis f.eks. de bruker en unnskyldning til ikke å treffe meg, men det ikke er til hinder for å treffe andre, da er det slutt.

Ja jeg blir skitskeptisk om ord og handlinger ikke samsvarer. Da popper det opp noen varsellamper her. Innimellom så blinker det som et jævla juletre - noe det gjorde i dag.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir skitskeptisk om ord og handlinger ikke samsvarer. Da popper det opp noen varsellamper her. Innimellom så blinker det som et jævla juletre - noe det gjorde i dag.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Jeg tror mange kunne unngått en del blemmer om flere så på det forholdet. Det har med tillit å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror mange kunne unngått en del blemmer om flere så på det forholdet. Det har med tillit å gjøre.

Jeg ønsket jo at ting skulle løsne her og håpet på en annen respons fra denne fyren. Håpet og var tålmodig i håp om at han kunne være troverdig, men bare litt treg i starten. Han overrøset meg med komplimanger og flørt, men det var og ble overfladisk hele veien. Og når han brått ble kaldere, så var saken grei. Da stoppa jeg all kontakt. Det kom heldigvis aldri så langt som til sex.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at han her ikke var interessert i å vite om jeg jobbet, hvor jeg bodde eller om jeg hadde barn. Han spurte aldri om dette og jeg nevnte det aldri for han heller. Det er liksom litt greit å vite om man faktisk ønsker å inngå et forhold til en person :P (vi hadde våre dater ute og på cafeer ol) Vi møttes via Tinder og han var helt klart en sånn superkjekk fyr.

Måtte bare legge til dette, siden Yme la ut en tråd om det med å fortelle om seg selv. Greit å ikke legge ut om alt, men enkelte ting er essenielt å vite.



Anonymous poster hash: 84bb4...4ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at han her ikke var interessert i å vite om jeg jobbet, hvor jeg bodde eller om jeg hadde barn. Han spurte aldri om dette og jeg nevnte det aldri for han heller. Det er liksom litt greit å vite om man faktisk ønsker å inngå et forhold til en person :P (vi hadde våre dater ute og på cafeer ol) Vi møttes via Tinder og han var helt klart en sånn superkjekk fyr.

Måtte bare legge til dette, siden Yme la ut en tråd om det med å fortelle om seg selv. Greit å ikke legge ut om alt, men enkelte ting er essenielt å vite.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Da har du fått ganske tydelige tegn på at han ikke er å samle på, vil jeg si. Nå har du lært og neste gang går det bedre. :)

Anonymous poster hash: 33093...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg blir ofte oppfattet som en player, uten å ha pratet med noen. Rent utseendemessig......

Så ikke vet jeg.........



Anonymous poster hash: b3ec5...c2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner det ut ved å vente med å ha sex med dem. Gjør heller vanlige romantiske ting de første månedene, reis på turer sammen, inviter han i bursdagen til din lille kusine mm.- gjør rett og slett ting man gjør i et forhold bortsett fra sex. Dersom han fremdels vil være sammen med deg etter to- tre måneder er det mindre sjanse for at han er player.

Personlig har jeg flere ganger latt være å gå inn i forhold med folk jeg har holdt på med pga. at de har sex med meg før jeg engang har hilst på familien deres. Føler at det blir mer fuckfriend stemning fra min side da... Men dette varierer nok fra mann til mann.



Anonymous poster hash: 72f3e...79e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problem med å vente med sex til jeg vet det er verdt det ;)

Men i dette tilfelle er det ingen tvil om at han er en player. Han påstod han sletta sin Tinder for den trengte han ikke mer. Men jeg tvilte jo på dette og regnet med han bare sletta matchen med meg, så har fått venninner til å søke på Tinder og å se om de ser han. Det tok ikke lang tid før en venninne fant han, fikk match og flørtemeldinger fra han ;)



Anonymous poster hash: 84bb4...4ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår det ikke at du faktisk kan ta initiativ til å snakke med menn selv?



Anonymous poster hash: d8e99...ce9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange er playere i perioder av sitt liv. De har bestemt seg for å få mest mulig lek og moro, men har i bakhodet at senere skal de slå seg til ro. Dette er gjerne utadvendte og utseendemessig kjekke menn i 30-årsalderen. For å unngå å involvere seg følelsesmessig er de lite interessert i livet ditt, hverdagen din. Problemene dine er de ikke lydhør for. I stedet fokuserer de på utseendet ditt - og sex. For denne type player er sex målet. Slik avslører du denne kategorien player.

Den virkelige playeren er gjerne eldre og har vært single lenge. Han har ingen intensjoner om å slå seg til ro med bare èn. I starten kan han si det, men han mener det ikke. Denne typen gir ikke komplimenter, men provoserer og utfordrer deg ved å fortelle deg at du er slik og sånn, gjerne påstander du forsvarer. Slik får han vite mye om deg, men unngår å fortelle om seg selv. Han lyver ikke, men lar være å fortelle at han har 10 andre damer han har samme type samtaler med. Han er en jeger som elsker jakten aller mest. Derfor er pene, utdannede og selvstendige kvinner det aller mest spennende for ham.

Denne typen har ikke bare et ønske om midlertidig moro eller har forpliktelsesangst, han er overbevist om at forpliktende forhold er uunngåelig kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dont hate the player, hate the haters.

Det heter "hate the game"..

Til poenget:

Menn som er selvsikre er gjerne playere, en mann bør faktisk være litt nervøs rundt deg,det betyr at han liker deg og ikke vi gjøre noe feil. Selvsikre menn driter i det og de driter i deg.

Menn med masse venner som hele tiden er på sosiale settinger

Menn som er populære hos damene

Sånn,der har du sånn ca hvordan man avsløre playere.

Men det beste tipset er nok å IKKE involvere seg med sånne menn. Veldig mange jenter løper etter disse drittsekkene og sutrer etterpå,slutt å "mat trollet"så kanskje menn begynner å oppføre seg mer skikkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avslørte jo duden ganske kjapt ;) og nå har jeg så lyst å si han er busted.

Har mista all respekt for hele fyren og synes han er patetisk. For en dott. Men faktisk ganske underholdende også.

Anonymous poster hash: 84bb4...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært the hard way,, om hvordan man avslører playere. Faller for en helt annen type menn i dag enn det jeg gjorde før. En player vil være veldig på og overøse deg med oppmerksomhet til å begynne med. Han gjør alt for at du skal føle deg spesiell. Så dersom du møter menn på byen som sier at du er den vakreste de har sett så ikke tro på det. De vil bare tømme seg.

En annen måte å avsløre de på er å foreslå en kaffe eller en tur f.eks dagen etter. Da er det mange som ikke kan eller unnskylder seg med at de må tilbake til kompisene sine. Patetiske mannfolk..

Anonymous poster hash: 70b1d...afa

Er det patetisk å bare tømme seg?

Har følelsen av at damer prøver å diktere hva som er "riktig".

Anonymous poster hash: eb84b...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne typen har ikke bare et ønske om midlertidig moro eller har forpliktelsesangst, han er overbevist om at forpliktende forhold er uunngåelig kjedelig.

Noe han har helt rett i.

Anonymous poster hash: eb84b...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter "hate the game"..

Til poenget:

Menn som er selvsikre er gjerne playere, en mann bør faktisk være litt nervøs rundt deg,det betyr at han liker deg og ikke vi gjøre noe feil. Selvsikre menn driter i det og de driter i deg.

Menn med masse venner som hele tiden er på sosiale settinger

Menn som er populære hos damene

Sånn,der har du sånn ca hvordan man avsløre playere.

Men det beste tipset er nok å IKKE involvere seg med sånne menn. Veldig mange jenter løper etter disse drittsekkene og sutrer etterpå,slutt å "mat trollet"så kanskje menn begynner å oppføre seg mer skikkelig.

Så drømmemannen er usikker, uten venner og er upopulær hos damene?

Anonymous poster hash: eb84b...c72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter "hate the game"..

Til poenget:

Menn som er selvsikre er gjerne playere, en mann bør faktisk være litt nervøs rundt deg,det betyr at han liker deg og ikke vi gjøre noe feil. Selvsikre menn driter i det og de driter i deg.

Menn med masse venner som hele tiden er på sosiale settinger

Menn som er populære hos damene

Sånn,der har du sånn ca hvordan man avsløre playere.

Men det beste tipset er nok å IKKE involvere seg med sånne menn. Veldig mange jenter løper etter disse drittsekkene og sutrer etterpå,slutt å "mat trollet"så kanskje menn begynner å oppføre seg mer skikkelig.

Pool. Så etter din definisjon er jeg en player. Selv om jeg aldri har hatt ONS, eller lurt noen. Selv om jeg egentlig vil bli godt kjent med jenta og ta det rolig før vi har sex. Det å være utadvendt og flørtete betyr ikke at man nødvendigvis skal lure noen og playe de. Har faktisk opplevd endel jenter som har trodd jeg var en player og trodd at jeg ville ha sex, men som ble skuffet og mindre interessert da jeg sa jeg ikke har sex første kvelden jeg møter en jente. Virker som at man ikke kan vinne uansett hva man gjør.

Men takk for denne tråden TS, har nå sett hvor dumme og generaliserende kvinner kan være. Ikke alle som flørter og er utadvendte er playere.

Anonymous poster hash: f8a0f...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...