Gå til innhold

Alder som kriterium for valg av partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis jeg var singel...

er 24år gammel kvinne ville hatt partner fra 23/24år - 36 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne 32.

Ser etter en mann i alder 27-40 :-)

Anonymous poster hash: d6811...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 år og aldersspennet er vel mellom 36 og 49 uten at det er satt i stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 34 år. Foretrukket aldersgruppe 26-38..

De to siste jeg har datet var da 24 og 41 så de falt utenfor skalaen.

Har alltid sett etter ei som er noen år yngre, men erfaringene mine fra noen år som single er nok at de er de som er i øvre enden av skalaen som er mest seriøse og interessante.



Anonymous poster hash: f2975...26a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 33 år. Dater kun menn mellom 30 og 36.



Anonymous poster hash: 148c5...fe4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 31, og bryr meg ikke om alder, er ikke akkurat det jeg tenker på når jeg møter noen jeg liker. Alder er bare et tall. Men modenhet er viktig. Finnes gutter på 25 som oppleves som veldig modne, og menn på 50 som er barnslige som fy.

Jeg ble veldig skuffet her for ikke lenge siden. Hadde noe på gang med en mann som var nøyaktig like gammel som meg. Han vraket meg fordi jeg "egentlig var for gammel". Han likte meg, meeeeen... Han vil ha noen som er fem til ti år yngre enn seg. Hadde lyst til å si at med den tankegangen var han for ung i hodet for min del uansett, men tok meg i det. ;) Takket bare for meg. Hvorfor er alder så hysterisk viktig for mange?



Anonymous poster hash: b9cd3...049
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gutter går for yngre jenter?

1. Yngre jenter ser mer ungdommelig ut, hvilket tilsier større sjanse for barn, og er mer sexy.

2. De er forholdsvis lettere å date da jenter ofte foretrekker eldre menn. Har en 30 år gammel mann valget mellom en dame på 30 og en på 25, vil han som eegel gå for den yngste om begge er like tiltrekkende.

3. Yngre damer er mer sensuelt frigjort og med på mer enn de eldre.

4. Jo eldre jenten er jo mer bagasje har hun,og mer satt i måten hun er på.

En kvinne på 34 år(min alder),anser eg som for gammel for meg og derfor uaktuelt. - De tre grunnene nevnt overfor ee relevante her.

Anonymous poster hash: 865f7...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen fast øvre grense, men hvis jeg liker ikke at menn er yngre enn meg. Er selv 25.



Anonymous poster hash: 34c7e...5de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker faktisk yngre menn og eldre menn, de som er kjekke er kjekke uansett om de er 24 eller 34.



Anonymous poster hash: a68da...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Jeg går ikke etter alder, men utseendet. Noen aldersgrupper er derimot utelukket.



Anonymous poster hash: a68da...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne en yngre mann, fr min del. Sist jeg forelsket meg var han 12 år yngre.

Jeg ser mye yngre ut, og føler meg mye yngre. Å sette alder som dere gjør her, virker for meg bare dumt, da mennesker er så forskjellige når det kommer tol alder. Noem ser og oppfører seg eldre enn de er og omvendt. Se dere rundt! Forskjell på Halle Berry på 49 og ei "avdanka" alenemor på Grorud, på samme alder...



Anonymous poster hash: 0568d...bc8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gutter går for yngre jenter?

1. Yngre jenter ser mer ungdommelig ut, hvilket tilsier større sjanse for barn, og er mer sexy.

2. De er forholdsvis lettere å date da jenter ofte foretrekker eldre menn. Har en 30 år gammel mann valget mellom en dame på 30 og en på 25, vil han som eegel gå for den yngste om begge er like tiltrekkende.

3. Yngre damer er mer sensuelt frigjort og med på mer enn de eldre.

4. Jo eldre jenten er jo mer bagasje har hun,og mer satt i måten hun er på.

En kvinne på 34 år(min alder),anser eg som for gammel for meg og derfor uaktuelt. - De tre grunnene nevnt overfor ee relevante her.

Anonymous poster hash: 865f7...888

Alt du skriver her, stemmer ikke. Er selv i den aldersgruppen du nevner, og jeg har ingen bagasje. Har faktisk lite erfaring med menn, aldri hatt samboer, ja, jeg er kresen! Hvis jeg sammenligner meg med ei venninne jeg kjenner som er 7 år yngre enn meg forøvrig, dvs hun er 27, har hun mye mer forhold og bagasje , enn meg. Hun ser og eldre ut enn meg. Så den teorien din stemmer ikke alltid!

Anonymous poster hash: 0568d...bc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 20. Helst jevnalder. Helst ikke mer enn 6-7 årsforskjell. Vil ikke ha en gubbe i 30-årene heller.



Anonymous poster hash: 482c7...7f4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Mann 30, ville hatt livsledsager i aldersspennet 24-26 år. Dette fordi man gjerne er 24 når man er ferdig utdannet og etter fylte 26 begynner damekroppen å forvitre.

Anonymous poster hash: 7bdf3...92b

Så da bytter du henne ut når hun blir 30?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 33 år. Ser (eller rettere sagt så) etter menn i alderen 30-37. Har funnet meg en på 31 nå :)



Anonymous poster hash: 50082...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt du skriver her, stemmer ikke.

Anonymous poster hash: 0568d...bc8

Stemmer ikke på meg mente du vel å skrive.

Men det er ikke veldig relevant, da det alltid er unntak, hvilket alle vet.

Anonymous poster hash: 86fa0...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eksen var 24 ble hun sammen med en mann på 38. Hva tenkte hun på? Si at de begge ønsker å gå av med AFP i en alder av 62 år, da skal liksom han være pensjonist i 16 år før hun kommer etter? Innen hun er pensjonist så må hun ta seg av sin 78 år gamle mann... De har fått laget seg barn sammen også - luringene.

Hvor langt frem i tid tenker dere egentlig, dere som vil ha mye eldre partnere?



Anonymous poster hash: 7bdf3...92b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...