Gå til innhold

Hvordan winge når man er håpløs


Summers

Anbefalte innlegg

Hva er riktige og feil teknikker da?

Det vet da vel ikke jeg. Poenget er at teknikkene er tilpasset kvinner, etter hvordan kvinner reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet da vel ikke jeg. Poenget er at teknikkene er tilpasset kvinner, etter hvordan kvinner reagerer.

Så det du egentlig sier er at PUA fungerer når de som har lest om PUA har kunnskap om hvordan de skal takle hvordan mennesker reagerer fordi de har forståelse for hvorfor mennesker reagerer som de gjør..

Altså dette har med menneskers automatiske reaksjonsmønstre å gjøre.

Det betyr også at alt det andre pisset man lærer om å skape negative reaksjoner etc egentlig er totalt unødvendig bare man lærer seg kunnskap som har eksistert i 1000 vis av år for å forstå mennesker bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å se the pickup artist sesong 1 og 2, så får du se bevisene du trenger.

Anonymous poster hash: cae59...ae4

Kosmo som vant første sesong var proff skuespiller? Nerd og jomfru. lol.

Anonymous poster hash: 0f4d4...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet da vel ikke jeg. Poenget er at teknikkene er tilpasset kvinner, etter hvordan kvinner reagerer.

Jeg har sett de fleste norske mpua er i aksjon (Espen x2, Andreas, Hunk, Anders Panda, Keb, osv) i Oslo på Løkka, Fridays på KJ, Horgans, osv drar faen ikke noe mer damer enn en average student på Blindern. Ikke noe teknikker som hjelper dem. De er bare jevelig frampå, go for numbers, har veldig bra klestil, bra trent (v-form) ikke GV gutta kjører mer nerd/hipster/skinnjakke/skinny jeans, relativt sosialt oppegående. Såklart det blir resultater av det i Oslo og andre store byer hvor det er mange single jenter. Flere ganger gikk de alene hjem.

Anonymous poster hash: 0f4d4...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter vet det finnes PUA gutter der ute og et livredd for at en fyr de blir betatt av er en. Hvem taper på dette? Kvinner og menn. Også de som naturlig drar damer fordi væremåten virker som en PUA. Damene i sin tur går da rundt og kontinuerlig analyserer hver fyr de møter og ender opp alene. Begge parter glir enda lenger fra hverandre. Nå er det heldigvis ikke mange som vet hva PUA er, men det blir fler. Trenger vi virkelig slike tilstander i sjekkelivet? Er det ikke mange nok regler og nok usikkerhet fra før?

Anonymous poster hash: d9a05...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet da vel ikke jeg. Poenget er at teknikkene er tilpasset kvinner, etter hvordan kvinner reagerer.

Åja. Trodde du visste det. Virket som du var dreven i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja. Trodde du visste det. Virket som du var dreven i det

Kan godt være han er det, men han kan jo umulig svare uten å ha møtt deg. Det er som å spørre ham hvilken størrelse sko han ville kjøpt til deg.

Anonymous poster hash: 2caba...216

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

PUA er så fryktelig overdrevent.

Det blir litt som en psykolog som sier "Jeg kan få deg til å gjøre hva jeg vil grunnet min innsikt og kunnskap i den menneskeolige psyke!"

Ehrr nei det kan du ikke. Du kan sikkert finne et par viljesvake personer som du klarer å lure, men det er også alt.

Eller en eller annen sektleder som klarer å lokke til seg noen stakkarer som desperat trenger noe å tro på.

Akkorat på samme måte fungerer disse "triksene" også på noen.

Jeg er også overbevist om at de som driver med dette hovedsakelig lykkes fordi de prøver om igjen og om igjen og om igjen og om igjen.. Klart de før eller senere lykkes da. ;)

Og en 40 år gammel mann som skal winge.... huff å huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winging er nå en ting, men 40 år gamle menn som sier LOL? :sjokkert:



Anonymous poster hash: 2caba...216
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Winging er nå en ting, men 40 år gamle menn som sier LOL? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 2caba...216

Halvgamle menn som skal prøve seg på yngre kvinner må følge med i tiden vet du. ;)

Snakke som de unge og alt det der. Hihi.

Jeg er en halvgammel mann selv altså, så jeg disser ikke halvgamle menn på noen måte. bare de som winger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe......De er saa kleine. Se paa denne underlige, irriterende mannen.

https://www.youtube.com/watch?v=3e3OGJB73Z4

Skulle jeg liksom ville ligge med han? Ja, hvis maanen er en gul ost. Jeg har mott noen stakkars usikre slike paa byen, de kommer bort kledd i et eller annet merkelig og kommer med en eller annen fornaermelse. Jeg synes synd paa dem. Men, slenger man ut mange snorer, saa faar man fisk. Av varierende kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du egentlig sier er at PUA fungerer når de som har lest om PUA har kunnskap om hvordan de skal takle hvordan mennesker reagerer fordi de har forståelse for hvorfor mennesker reagerer som de gjør..

Nei, nå misforstår du radikalt, og setter ord i munnen på meg for å rettferdiggjøre din egen bevisste misforståelse. PUA forutsetter ikke kunnskapen om kvinners reaksjonsmønstre. PUA er kunnskapen om kvinners reaksjonsmønstre, og det er kunnskapen om kvinners reaksjonsmønstre man lærer når man studerer og lærer seg PUA-teknikker.

Altså dette har med menneskers automatiske reaksjonsmønstre å gjøre.

Det betyr også at alt det andre pisset man lærer om å skape negative reaksjoner etc egentlig er totalt unødvendig bare man lærer seg kunnskap som har eksistert i 1000 vis av år for å forstå mennesker bedre?

Nei, det har med kvinners automatiske reaksjonsmønstre å gjøre, ikke menneskers automatiske reaksjonsmønstre. PUA som fungerer på kvinner fungerer ikke på menn. Ikke minst er PUA rimelig overflødig på menn ettersom det er kvinner som kontrollerer sexmarkedet, og nettopp derfor gjør PUA interessant og funksjonelt for menn. Kvinner som etterspør tilfeldig sex fra menn trenger jo ingen teknikker for å oppnå det, da alt kvinner trenger å gjøre for å få tilfeldig sex er å gjøre seg selv tilgjengelig for menns seksuelle etterspørsel.

Dette «tusenvis av år»-greiene dine er egentlig bare en dårlig unnskyldning for å diskreditere hva du ikke liker og hva du derfor ikke ønsker å forstå. PUA er kunnskapen om kvinner, og selv om den kunnskapen har vært mulig å tilegne seg gjennom tusenvis av år fordi kvinner har vært kvinner gjennom tusenvis av år, så er nettopp PUA den kunnskapen om kvinner gjennom tusenvis av år.

Negative reaksjonsmønstre også videre er jo bare det, kunnskapen om kvinners reaksjonsmønstre. Hvis du har problemer med det foreslår jeg at du tar det opp med kvinnene for å endre på kvinners reaksjonsmønstre, ikke late som om at det er noe annet enn kunnskapen om kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja. Trodde du visste det. Virket som du var dreven i det

Nei, jeg er ikke det. Jeg har egentlig ganske liten kunnskap om kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe......De er saa kleine. Se paa denne underlige, irriterende mannen.

https://www.youtube.com/watch?v=3e3OGJB73Z4

Skulle jeg liksom ville ligge med han? Ja, hvis maanen er en gul ost. Jeg har mott noen stakkars usikre slike paa byen, de kommer bort kledd i et eller annet merkelig og kommer med en eller annen fornaermelse. Jeg synes synd paa dem. Men, slenger man ut mange snorer, saa faar man fisk. Av varierende kvalitet.

Han drar det kanskje litt langt, men så en video med sjekkereplikken:

"Do you think I'm attractive?

Do you have a boyfriend?

What is your excuse not to kiss me right now?"

Virker som det er den typen replikker folk tar fra sjekkevideoer og de funker jo sånn halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har med kvinners automatiske reaksjonsmønstre å gjøre, ikke menneskers automatiske reaksjonsmønstre. PUA som fungerer på kvinner fungerer ikke på menn. Ikke minst er PUA rimelig overflødig på menn ettersom det er kvinner som kontrollerer sexmarkedet, og nettopp derfor gjør PUA interessant og funksjonelt for menn. Kvinner som etterspør tilfeldig sex fra menn trenger jo ingen teknikker for å oppnå det, da alt kvinner trenger å gjøre for å få tilfeldig sex er å gjøre seg selv tilgjengelig for menns seksuelle etterspørsel.

Dette «tusenvis av år»-greiene dine er egentlig bare en dårlig unnskyldning for å diskreditere hva du ikke liker og hva du derfor ikke ønsker å forstå. PUA er kunnskapen om kvinner, og selv om den kunnskapen har vært mulig å tilegne seg gjennom tusenvis av år fordi kvinner har vært kvinner gjennom tusenvis av år, så er nettopp PUA den kunnskapen om kvinner gjennom tusenvis av år.

Negative reaksjonsmønstre også videre er jo bare det, kunnskapen om kvinners reaksjonsmønstre. Hvis du har problemer med det foreslår jeg at du tar det opp med kvinnene for å endre på kvinners reaksjonsmønstre, ikke late som om at det er noe annet enn kunnskapen om kvinner.

Vel jeg jobber med både kvinner og menn og mange av disse har helt like automatiske reaksjonsmønstre. Dette er ikke en kvinne greie. Og jeg bruker ikke 1000 år som noe unnskyldning, men for å få deg til å forstå at det du tror PUA gutt har funnet opp bare er gammel kunnskap som er pakket inn i nytt papir.

Jeg er ikke negativ til kunnskap om hvordan vi mennesker fungerer, jeg er i mot utnyttelse av svake mennesker som ikke har det bra med seg selv. Jeg er mot at noen tjener penger på å gi mennesker dårligere egenskaper og dårligere personlighet, og at de i tillegg utnytter kvinner med dårlig selvbildet.

Det finnes andre bedre metoder for å bli populær blant kvinner eller få sex hvis det er det som er målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehehe......De er saa kleine. Se paa denne underlige, irriterende mannen.

https://www.youtube.com/watch?v=3e3OGJB73Z4

Skulle jeg liksom ville ligge med han? Ja, hvis maanen er en gul ost. Jeg har mott noen stakkars usikre slike paa byen, de kommer bort kledd i et eller annet merkelig og kommer med en eller annen fornaermelse. Jeg synes synd paa dem. Men, slenger man ut mange snorer, saa faar man fisk. Av varierende kvalitet.

Haha! Der vandrer han rundt som en levende badeand med svømmebrillene klar og lærer menn at de skal ta på henne og si: "du får ikke mer!" - Er det noen menn som Gjør sånn?

Jeg hadde knekt av latter hadde jeg møtt på han fyren i det antrekket med den kommentaren på byen. Tror kanskje jeg hadde filmet han fordi jeg hadde trodd jeg var med i skjult kamera. LOL

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er den perfekte wingeman. Regner med at denne kompisen din er som meg, maser på deg hele kvelden om å prøve deg på noen damer, peker åpentlyst mot damene mens han klapper deg på ryggen. Trikset er at du noen deilige venninner som tydeligvis pratet sammen, og ikke er interessert i å bli sjekket opp. Disse damene finner du ved å se etter bord med bare damer som glatt aviser alle gutter som prøver seg, samt hevder at de ledige stolene er opptatt. Det du gjør er at du rolig går bort og spør om du kan få sitte å slappe av litt, uten noe sleskt smil eller noe, prøv faktisk å se så nervøs ut som mulig, si at du trenger å få slappe av litt, fordi kompisen din stresser med at du må prøve deg på noen damer hele tiden, spør dem derfor om du ikke kan få lov til å kjøpe en drink til dem for å få litt fred, intil han finner seg en dame og blir opptatt, bare du klarer og fremstå som stille, rolig og ikke plagsom, gjerne nervøs, så sier de alltid ja til å hjelpe deg stakkars, du vil jo bare slappe av litt og prate med oppegående folk ikke sant:P, ikke delta i noe kjøttmarked. Og vips så lurer jeneten på hvorfor ikke han kompisen din har prøvd seg på dem, og dermed er praten i gang, de kommer til å stille tusen spørsmål om ham, derfor er det viktig at du svarer på en positiv måte, samtidig som du gjør de klart at du ikke er et slikt seksuelt rovdyr som ham, når begge jentene begynner å smile til ham og vinker ham bort til bordet er din jobb gjort. Det positive for din del er at alle de andre jentene på stedet har sett at disse jentene har avist alle andre gutter enn deg, dette kan du nå utnytte til å finne deg noe eget for kvelden, glem jentene ved bordet, de er kompisen din sine, og bare rekvesitter for deg, hold dine jenter derfor adskilt fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg jobber med både kvinner og menn og mange av disse har helt like automatiske reaksjonsmønstre.

Feministideologisk pissprat! Du har aldeles intet vitenskapelig, og dermed verifiserbart, grunnlag for den feministideologiske påstanden.

Jeg er ikke negativ til kunnskap om hvordan vi mennesker fungerer,

Jo, det er akkurat det du er, når kunnskapen om hvordan mennesker fungerer strider mot feministideologien din.

jeg er i mot utnyttelse av svake mennesker som ikke har det bra med seg selv. Jeg er mot at noen tjener penger på å gi mennesker dårligere egenskaper og dårligere personlighet, og at de i tillegg utnytter kvinner med dårlig selvbildet.

Dette er ditt feministideologiske bilde av deg selv som moralsk overlegen som taler mot stråmenn. I virkeligheten hadde ikke PUA fungert, og dermed vært uinteressant for menn, dersom PUA bare fungerte på de laveste og dermed de mest uinteressante av kvinner.

Det finnes andre bedre metoder for å bli populær blant kvinner eller få sex hvis det er det som er målet.

I så fall hadde jo nettopp det vært PUA, men i virkeligheten så er jo dette igjen ditt feministideologiske bilde av deg selv som moralsk overlegen som taler mot stråmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feministideologisk pissprat! Du har aldeles intet vitenskapelig, og dermed verifiserbart, grunnlag for den feministideologiske påstanden.

Jo, det er akkurat det du er, når kunnskapen om hvordan mennesker fungerer strider mot feministideologien din.

Dette er ditt feministideologiske bilde av deg selv som moralsk overlegen som taler mot stråmenn. I virkeligheten hadde ikke PUA fungert, og dermed vært uinteressant for menn, dersom PUA bare fungerte på de laveste og dermed de mest uinteressante av kvinner.

I så fall hadde jo nettopp det vært PUA, men i virkeligheten så er jo dette igjen ditt feministideologiske bilde av deg selv som moralsk overlegen som taler mot stråmenn.

Feministideologiske bilde av meg selv som moralsk overlegen? Tror du skal hoppe inn i en annen tråd å snakke litt med damene der om hva de mener om meg og den saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...