Gå til innhold

Hvordan winge når man er håpløs


Summers

Anbefalte innlegg

Hei, har en kompis som liker å sjekke damer på byen og vil ha meg med for å hjelpe han. Men greia er at jeg er rimelig klønete med sjekking samtidig som han er semirutinert(han er god til å prate for seg, ser bra ut, men ikke en som bare går bort til en jente og kliner med henne).

Uansett, finnes det noen tips til hvordan man winger en som er vesentlig bedre med damer enn en selv, synes selv det er litt flaut hvor dårlig jeg er samtidig ønsker han å ha meg med når han sjekker damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det som det kommer. Det er en læringskurve for alle. Og etterhvert som du har vært med han når dere sjekker damer så vil du bli mer rutinert du og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan winge...?"

Seriøst?



Anonymous poster hash: 837b4...a3b
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan winge...?"

Seriøst?

Anonymous poster hash: 837b4...a3b

Det tenkte jeg også. Og TS er rundt 40 år. Dette er jo bare patetisk. Voks opp.

Anonymous poster hash: 9145f...4bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tenker kanskje at det å gå ut å sjekke damer er forbeholdt personer i 20-årene, men jeg sier pfft til kritikerne, gitt at de som dere prøver å sjekke opp er på deres egen alder.

Jeg vet nok like lite som du om å "winge", så det lureste er vel kanskje å drite i den slags, gå ut, ha det gøy, og prat med damene på en normal måte.

Vet da faen, hovedbudskapet mitt er å drite i surpompene som kritiserer å gå ut å ha det gøy. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har en kompis som liker å sjekke damer på byen og vil ha meg med for å hjelpe han. Men greia er at jeg er rimelig klønete med sjekking samtidig som han er semirutinert(han er god til å prate for seg, ser bra ut, men ikke en som bare går bort til en jente og kliner med henne).

Uansett, finnes det noen tips til hvordan man winger en som er vesentlig bedre med damer enn en selv, synes selv det er litt flaut hvor dårlig jeg er samtidig ønsker han å ha meg med når han sjekker damer.

Trenger han en wingman da? Hvis han allerede er flink med damer så er det vel ikke noe problem ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tenkte jeg også. Og TS er rundt 40 år. Dette er jo bare patetisk. Voks opp.

Anonymous poster hash: 9145f...4bc

Enten mener du at når man er 40 så er man sjekkeekspert, eller så skal man holde seg unna damer?

Ingen av delene stemmer i min verden.

Man tenker kanskje at det å gå ut å sjekke damer er forbeholdt personer i 20-årene, men jeg sier pfft til kritikerne, gitt at de som dere prøver å sjekke opp er på deres egen alder.

Jeg vet nok like lite som du om å "winge", så det lureste er vel kanskje å drite i den slags, gå ut, ha det gøy, og prat med damene på en normal måte.

Vet da faen, hovedbudskapet mitt er å drite i surpompene som kritiserer å gå ut å ha det gøy. ;)

Dette.

Delvis er sjekking å oppføre seg på en spesiell måte. Delvis er det å vise fram peronlighet og humor som får kvinnene til å like deg.

TS, vet du hva? Hvis kompisen din som er semirutinert, vil ha deg med til wingman, så er det best du tar og lærer litt av han først. Men bli vant til å snakke med folk, og ikke stå der som en spooky tulling. Det er faktisk der menn flest skyter seg sjøl i foten - de står der og vet ikke hva de skal si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten mener du at når man er 40 så er man sjekkeekspert, eller så skal man holde seg unna damer?

Ingen av delene stemmer i min verden.

Nei, jeg mente at man opererer da ikke med "wingman" eller er det, når man er i 40-åra. Det er jo bare stakkarslig. Hvis man tror såkalte PUA-fakter og andre "triks" funker når man er på den alderen, da er man forferdelig umoden. Og lite sjarmerende.

Anonymous poster hash: 9145f...4bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del holder det at en gutt sier hei og smiler og deretter starter en samtale. Så tafatte som de fleste norske gutter er så tror jeg dere vil få mye positiv respons bare på å si hei til jenter.



Anonymous poster hash: 25630...8d6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker er "winge"? :klo:



Anonymous poster hash: e81ce...053
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker er "winge"? :klo:Anonymous poster hash: e81ce...053

Har du ikke sett Top Gun?

Det er litt sånn som, the silver hand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hei, har en kompis som liker å sjekke damer på byen og vil ha meg med for å hjelpe han. Men greia er at jeg er rimelig klønete med sjekking samtidig som han er semirutinert(han er god til å prate for seg, ser bra ut, men ikke en som bare går bort til en jente og kliner med henne).

Uansett, finnes det noen tips til hvordan man winger en som er vesentlig bedre med damer enn en selv, synes selv det er litt flaut hvor dårlig jeg er samtidig ønsker han å ha meg med når han sjekker damer.

Hva betyr å "winge"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, har en kompis som liker å sjekke damer på byen og vil ha meg med for å hjelpe han. Men greia er at jeg er rimelig klønete med sjekking samtidig som han er semirutinert(han er god til å prate for seg, ser bra ut, men ikke en som bare går bort til en jente og kliner med henne).

Uansett, finnes det noen tips til hvordan man winger en som er vesentlig bedre med damer enn en selv, synes selv det er litt flaut hvor dårlig jeg er samtidig ønsker han å ha meg med når han sjekker damer.

Dette høres litt patetisk og trist ut.

Tror dere bare skal øve dere på å være sosiale og snakke med folk jeg.

Anonymous poster hash: f3dd2...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gå bort til en jente som kompisen din synes virker interessant, fortell henne at du e hans wingman for kvelden, men at du ikke aner hvordan du skal gå frem, og spør om hun kan prate litt med kompisen din for å få det til å virke som at du er helt rå på gamet.

Høhø

Anonymous poster hash: 0faf0...b89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har en kompis som liker å sjekke damer på byen og vil ha meg med for å hjelpe han. Men greia er at jeg er rimelig klønete med sjekking samtidig som han er semirutinert(han er god til å prate for seg, ser bra ut, men ikke en som bare går bort til en jente og kliner med henne).

Uansett, finnes det noen tips til hvordan man winger en som er vesentlig bedre med damer enn en selv, synes selv det er litt flaut hvor dårlig jeg er samtidig ønsker han å ha meg med når han sjekker damer.

Det viktigste er å vise at du er en normal oppegående fyr. Hils gjerne på jenta som den andre snakker med, men forflytt deg og gjør din egen greie etterhvert. Ikke heng rundt, mas om dere skal en annen plass eller snart hjem. Hvis jenta har med en venninne, så snakk med venninna.

Anonymous poster hash: 0f4d4...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter at denne tråden og den informasjonen, kan føre til at mindre pene jenter nå alltid tror at de blir sjekket opp fordi en annen er ute etter den pene veninnen deres... :wow:

Da blir det mange menn som får sånn fra mindre pene jenter fremover: :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter at denne tråden og den informasjonen, kan føre til at mindre pene jenter nå alltid tror at de blir sjekket opp fordi en annen er ute etter den pene veninnen deres... :wow:

Da blir det mange menn som får sånn fra mindre pene jenter fremover: :jolie:

Hehe. Var igrunn det jeg og tenkte da jeg leste artikkelen. Men var den som gav det mest detsljerte svaret på hvordan wn wingman kan gå fram. Men det fins sikkert andre metoder. Syns og det var teit å skrive den stygge venninna. Hun trenger ikke være stygg bare fordi en fyr foretrekker hun andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...