Gå til innhold

Vi "stygge" damer blir valgt bort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noe vrøvl. Når jeg er på fest og ute etter ei røy, går jeg KONSEKVENT etter de mindre pene.

Disse er så myye lettere å få med seg hjem. Slipper det der "hard-to-get" tullet fra "de pene"

Anbefales!!



Anonymous poster hash: 613ff...59a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Jeg ville ikke valgt henne bort av den grunn. Blir jeg forelska så blir jeg forelska.

Men de må da skjønne at det er for deres egen del og ikke for noen andre sin del. Dessuten elsker jeg å trene og ville blitt sjeleglad om dama kunne vert med meg å trent. Ikke for mye å be om det, og hun kan da ikke bli fornærmet av å gjøre noe sammen med meg? Sånn tenker jeg :)

Du er søt som vil trene med dama. Selv trener jeg ikke så mye, selv om jeg ikke har noe i mot det. Men tror nok jeg kunne latt meg overtale av og til av en kjæreste. Men ingen vil ha meg. Unntatt de jeg ikke vil ha. Så jeg får sitte alene i tårnet mitt. :sminkedokke:

Anonymous poster hash: 261db...51b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe vrøvl. Når jeg er på fest og ute etter ei røy, går jeg KONSEKVENT etter de mindre pene.

Disse er så myye lettere å få med seg hjem. Slipper det der "hard-to-get" tullet fra "de pene"

Anbefales!!

Anonymous poster hash: 613ff...59a

Du er kvalm.

Anonymous poster hash: 261db...51b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kvalm.

Anonymous poster hash: 261db...51b

Og hvorfor det? Jeg får meg et ligg, de får seg et ligg?

Vinn vinn for begge parter.

Bare du som er sur.

Anonymous poster hash: 613ff...59a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er søt som vil trene med dama. Selv trener jeg ikke så mye, selv om jeg ikke har noe i mot det. Men tror nok jeg kunne latt meg overtale av og til av en kjæreste. Men ingen vil ha meg. Unntatt de jeg ikke vil ha. Så jeg får sitte alene i tårnet mitt. :sminkedokke:

Anonymous poster hash: 261db...51b

Det er alltid noen der ute ;) Til deg også. Det gjelder bare å finne den rette, og det er ikke alltid lett, men langt i fra umulig. Vil man ha kjæreste så får man kjæreste til slutt. Når en jeg kjenner fikk seg kjæreste så får alle det xD (ikke bare er han lat, urenslig og grisete, han er frekk med folk også. Ikke minst meg -.-) Problemet er at mange gir opp å lete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne så har vi anledning til å filosofere over ulike aspekter som kan påvirke

det ene og det andre. I det virkelige liv så er det stort sett alltid slik at om du

får inntrykk av at noe ikke stemmer helt med magefølelsen din så gjør det heller

ikke det, dvs. "pene" jenter får mer oppmerksomhet enn mindre pene, rett og slett

en naturlov, slik er vi mennesker skapt. At mr "right" liksom skal være den som ser

forbi utseendet ditt og fatter interesse etter dine indre verdier og personlighet er bare

tøv med lite rot i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 30cd6...8b8

Det hadde vært så enkelt om man bare kunne skylde på utseende og fortsatt å vært sur på verden fordi man selv ikke fikk oppmerksomheten som de penere jentene/guttene får. Da var det jo ikke noe man kunne gjøre det med og man kunne sutre og klage og gå gjennom livet med vissthet om at man ikke blir valgt av dem man vil ha fordi man ikke ser bra nok ut..

Men DET er faktisk det som er tøv!

Ja, man får oppmerksomhet ene og alene fordi man er pen, men det er veldig mange som ikke så pene som får like mye oppmerksomhet, til og med mer, på tross av et ikke glansbilde utseende.

Det handler om utstråling, og det handler om væremåte. Personligheten din er det ingen som ser før de har blitt kjent med deg så den trenger du ikke tenke over. Hvordan du oppfører deg derrimot er superviktig for oppmerksomhet.

Og så kan vi jo snakke om hva slags oppmerksomhet man ønsker. Hva vi ser på som positiv oppmerksomhet er jo også individuelt. Noen liker å plystra etter på gata og kan enkelt få den oppmerksomheten ved å ta på miniskjørt og ha synlig kløft. Det er MANGE virkemidler og hjelpemidler man kan ta i bruk for å få oppmerksomhet i dagens samfunn.

Det dummeste man kan gjøre er å sutre å klage og skylde på utseende.. Da kommer man ingen vei og ingen vil synes det er noe interessant å være med en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor det? Jeg får meg et ligg, de får seg et ligg?

Vinn vinn for begge parter.

Bare du som er sur.

Anonymous poster hash: 613ff...59a

Det er ikke vinn-vinn. Du vil ha et ligg og hun vil ha en kjæreste. Du tømmer deg og er ferdig med henne etterpå, og hun føler seg bare tom og missbrukt etterpå.

Anonymous poster hash: d92cb...bdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært så enkelt om man bare kunne skylde på utseende og fortsatt å vært sur på verden fordi man selv ikke fikk oppmerksomheten som de penere jentene/guttene får. Da var det jo ikke noe man kunne gjøre det med og man kunne sutre og klage og gå gjennom livet med vissthet om at man ikke blir valgt av dem man vil ha fordi man ikke ser bra nok ut..

Men DET er faktisk det som er tøv!

Ja, man får oppmerksomhet ene og alene fordi man er pen, men det er veldig mange som ikke så pene som får like mye oppmerksomhet, til og med mer, på tross av et ikke glansbilde utseende.

Det handler om utstråling, og det handler om væremåte. Personligheten din er det ingen som ser før de har blitt kjent med deg så den trenger du ikke tenke over. Hvordan du oppfører deg derrimot er superviktig for oppmerksomhet.

Og så kan vi jo snakke om hva slags oppmerksomhet man ønsker. Hva vi ser på som positiv oppmerksomhet er jo også individuelt. Noen liker å plystra etter på gata og kan enkelt få den oppmerksomheten ved å ta på miniskjørt og ha synlig kløft. Det er MANGE virkemidler og hjelpemidler man kan ta i bruk for å få oppmerksomhet i dagens samfunn.

Det dummeste man kan gjøre er å sutre å klage og skylde på utseende.. Da kommer man ingen vei og ingen vil synes det er noe interessant å være med en.

Det der er bare tøys. Menn vil bare ha tynne og pene jenter, norske menn er så overfladiske atte hjælp. Er det rart vi får spiseforstyrrelser?

Anonymous poster hash: 21b03...1a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bare tøys. Menn vil bare ha tynne og pene jenter, norske menn er så overfladiske atte hjælp. Er det rart vi får spiseforstyrrelser?

Anonymous poster hash: 21b03...1a3

Bull shit. Overfladiske menn vil ha overfladiske kvinner. Men de er ikke i flertall.

Ta deg en titt rundt og se på folk så ser du at alle utseender og mennesketyper klarer fint å finne seg en partner.

Nettinettet har rett i at det er holdning og utstråling som har betydning her. Det er en syltynn unskyldning å skylle på gutta fordi man ikke får ønsket oppmerksomhet. Man må kreve oppmerksomhet for å få dette. Man kan ikke forvente at andre skal gi deg noe uten at du ber om å få det.

Anonymous poster hash: d92cb...bdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at mange menn er evig single! Dere driver og sikler over de samme 10% av kvinner. Noen "tar til takke" med de 40-50% som ligger under de øverste 10, og finner etter hvert ut at det er greit. Så er det 50% av damene som aldri blir offret så mye som et blikk, og en tilsvarende andel menn som blir bitre over at damene i øvre sjikt allerede er opptatt.



Anonymous poster hash: 8422f...297
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronisk single mann: du er sannsyneligvis stygg og uattraktiv på flere måter. Finn deg en tilsvarende dame eller dø ensom.



Anonymous poster hash: 8422f...297
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor menn syns jeg er stygg, jeg vil ikke vite det heller. Det jeg imidertid registrerer er at de ikke ønsker å inngå et forhold med meg.

Anonymous poster hash: 5d2da...3fb

Om du selv ikke synes du er stygg, så er det ikke så sikkert at du er det? Man er som regel selv sin aller største kritiker.

Kanskje det er noe annet ved deg som ikke helt attraktivt? Er du sjenert? Klein? Dårlig humor? Ikke så høflig? Ikke omsorgsfull? Viser du lav selvtillitt?

Ikke utelukk slike ting. Menn og kvinner er forskjellige, men en ting vi har til felles er at utséendet betyr ikke alt når det kommer til kjærlighet (kanskje ONS, men ikke forhold) ;)

___________

For å svare på spørsmålet ditt...

Hva som definerer en stygg person, synes jeg ofte er ting som kan fikses på.

Jeg vet at jeg og mange andre ikke synes det er så sexy med overvekt eller lubb. Stygt og fett hår er heller ikke så pent. Klær sier også mye om en person. Kle deg classy og i fine farger, ikke trashy og skittent.

Det er også grusomt om man sminker seg feil. Det er ikke sjeldent jeg ser jenter med mer sminke under øynene enn over. Huff, at de ikke ser det selv!! Samme når det kommer til mye øyenskygge og så mye foundation at man ser ut som et knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at mange menn er evig single! Dere driver og sikler over de samme 10% av kvinner. Noen "tar til takke" med de 40-50% som ligger under de øverste 10, og finner etter hvert ut at det er greit. Så er det 50% av damene som aldri blir offret så mye som et blikk, og en tilsvarende andel menn som blir bitre over at damene i øvre sjikt allerede er opptatt. Anonymous poster hash: 8422f...297

Gjelder ikke dette begge kjønn?

Man vil ikke ta til takke med noen man ikke tenner på (dvs må ha bra utseende), eller noen man ikke prater bra med (dvs god personlighet), og man er ikke lenger nødt til å bli gift for å klare seg. ergo virker det meningsløst å ta til takke og man er heller singel enn å senke kravene. Tror dette er felles for begge kjønn.

Anonymous poster hash: a1ce1...0fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er bare tøys. Menn vil bare ha tynne og pene jenter, norske menn er så overfladiske atte hjælp. Er det rart vi får spiseforstyrrelser?

Anonymous poster hash: 21b03...1a3

Mitt svar til det?? Les denne under her:

Bull shit. Overfladiske menn vil ha overfladiske kvinner. Men de er ikke i flertall.

Ta deg en titt rundt og se på folk så ser du at alle utseender og mennesketyper klarer fint å finne seg en partner.

Nettinettet har rett i at det er holdning og utstråling som har betydning her. Det er en syltynn unskyldning å skylle på gutta fordi man ikke får ønsket oppmerksomhet. Man må kreve oppmerksomhet for å få dette. Man kan ikke forvente at andre skal gi deg noe uten at du ber om å få det.

Anonymous poster hash: d92cb...bdc

:pls:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vinn-vinn. Du vil ha et ligg og hun vil ha en kjæreste. Du tømmer deg og er ferdig med henne etterpå, og hun føler seg bare tom og missbrukt etterpå.

Anonymous poster hash: d92cb...bdc

For alle jenter som er ute i helgen er ute etter kjæreste, sant...?

Herregud...

Anonymous poster hash: 613ff...59a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sagt at jeg er veldig stygg, men merker det veeeeeeldig godt når jeg er på vors for eksempel. Altså merker at venninnene mine får mye mer oppmerksomhet enn meg og synes jo så klart det er litt trist. De blir liksom ikke kjent med meg uansett ettersom det bare går på utseende.

Anonymous poster hash: cd1f1...f9e

Jeg merker også sånt veldig godt. Jeg tror jeg har fått høre at jeg er pen to ganger i løpet av livet mitt, begge gangene av damer i 30-årene. Jeg er dame selv. Merker også fort at gutter generelt sett har en negativ holdning når det kommer til meg, da spesielt de som man treffer ute på byen. Skulle tro det var sånt som kun skjedde på ungdomsskolen, men det er det da tydeligvis ikke. Ironisk nok satt jeg på banen i går, og der var det en typisk norsk blond jente som plutselig ble 'omringet' av unggutter fordi de synes hun var så pen. Det er så absurd hvordan noen får oppmerksomhet og ros i lange baner, mens noen bare er ikke-eksisterende.

Anonymous poster hash: 2d81b...524

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mythic

For alle jenter som er ute i helgen er ute etter kjæreste, sant...?

Herregud...

Anonymous poster hash: 613ff...59a

Nei, men nå var det heller ikke ONS som var trådens tema, men å bli valgt bort i som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men nå var det heller ikke ONS som var trådens tema, men å bli valgt bort i som kjæreste.

Var ikke ONS je hadde som tema heller. Men at jeg gir de mindre pene oppmerksomhet. Føles sikkert ok for de også, en gang i blant.

Anonymous poster hash: 613ff...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Var ikke ONS je hadde som tema heller. Men at jeg gir de mindre pene oppmerksomhet. Føles sikkert ok for de også, en gang i blant.

Anonymous poster hash: 613ff...59a

Tøm og røm eller kun seksuell oppmerksomhet er neppe det TS tenker på med denne tråden. At du føler deg som en slags barmhjertig samaritaner som nedverdiger deg til å ha sex med "stygge" damer, sier i grunnen mer om deg enn om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sagt at jeg er veldig stygg, men merker det veeeeeeldig godt når jeg er på vors for eksempel. Altså merker at venninnene mine får mye mer oppmerksomhet enn meg og synes jo så klart det er litt trist. De blir liksom ikke kjent med meg uansett ettersom det bare går på utseende.

Anonymous poster hash: cd1f1...f9e

Sjekker du opp sjæl da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...