Gå til innhold

Vi "stygge" damer blir valgt bort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så alle ufrivillig single kvinner burde utdanne seg til førskolelærere?

Eventuelt sykepleier. De er heller aldri single og ofte overvektige.

Anonymous poster hash: 84883...96d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at menn heller vil ha en overvektig førskolelærer enn meg som løper maraton og har mastergrad. Jeg kjenner ikke en eneste singel førskolelærer. Tror menn vil ha noen som dyrker fredagstacoen heller enn en god samtalepartner. Utseende og personlighet er etter min erfaring uviktig så lenge mannen får inntrykk av at kvinnen er omsorgsfull.Anonymous poster hash: 84883...96d

Neeeeeeei, dette er totalt baklengs. Jeg vil ha deg, nå!!!!!!!!

Hvorfor i alle dager skal det være så jækla vanskelig å finne sånne som deg som er single? Single overvektige førskolelærere finnes på et hvert gatehjørne, det gjør ikke sånne som deg :):):)

Hvor i verden holder du til da?

Anonymous poster hash: 1d2b3...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Jeg synes "stygg" er en ufin karakteristikk å bruke om andre mennesker og legger aldri ordet i min munn, men det skal sies at det finnes ganske mange mindre attraktive kvinner som lett kunne blitt attraktive om de ville. Det er sjeldent jeg ser en kvinne som i det minste ikke kunne sett gjennomsnittlig ut om hun ville.

Noen få kvinner er velsignet med gode gener, men jeg anslår at de fleste attraktive kvinner ikke er et uhell, men faktisk tar vare på seg selv og gjør bevisste valg med tanke på trening, kosthold, kroppsholdning, klesstil, sminke, hudpleie, hårklipp og så videre.

Så, om du som kvinne ikke skulle føle deg attraktiv, vit at det er ganske mye du kan gjøre for å bli attraktiv om det er noe som skulle interessere deg.

Og jada. Dette gjelder selvsagt menn også.

:)

Endret av Frank Slade
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en amerikansk dating side hvor kun pene medlemmer kan bli med. Jeg anser meg selv om pen nok, men det var såvidt at jeg ble godkjent der inne. Jeg er nok styggere enn jeg selv tror, men heller det kanskje, enn at jeg tror jeg er like stygg som jeg er :P

Selvtillit ftw!!

Glemte poenget mitt, hehe. Hvis du lurer på om du er stygg eller pen så kan du jo legge ut noen bilder på denne siden og se om folk stemmer deg inn eller ut!

hehe der er jeg også medlem.. Tror ikke du skal legge så mye i det, for det er jo bare litt som Tinder når man skal godkjenne noen. Men så har man tja i tillegg til ja og nei.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare så det er sagt... "stygge" damer blir ikke valgt vekk fordi de er stygge. De blir valgt vekk fordi de tror/synes selv de er stygge og aldri kommer til å bli valgt av noen. Du har en holdning som gjør at de ikke blir valgt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sagt at jeg er veldig stygg, men merker det veeeeeeldig godt når jeg er på vors for eksempel. Altså merker at venninnene mine får mye mer oppmerksomhet enn meg og synes jo så klart det er litt trist. De blir liksom ikke kjent med meg uansett ettersom det bare går på utseende.



Anonymous poster hash: cd1f1...f9e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe der er jeg også medlem.. Tror ikke du skal legge så mye i det, for det er jo bare litt som Tinder når man skal godkjenne noen. Men så har man tja i tillegg til ja og nei.. :)

Tror du har rett i det, om 50% stemmer 0 og 50% stemmer 10 så får du jo en score av fem. Det sier jo ingenting om variasjonene i stemmene bare gjennomsnittet. Folk er veldig ulike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har rett i det, om 50% stemmer 0 og 50% stemmer 10 så får du jo en score av fem. Det sier jo ingenting om variasjonene i stemmene bare gjennomsnittet. Folk er veldig ulike!

Jepp, sånn tenker jeg og.. Har ikke vært innom der på et over eller noe tror jeg, kanskje på tide å få en oppdatering på hvordan den er blitt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sagt at jeg er veldig stygg, men merker det veeeeeeldig godt når jeg er på vors for eksempel. Altså merker at venninnene mine får mye mer oppmerksomhet enn meg og synes jo så klart det er litt trist. De blir liksom ikke kjent med meg uansett ettersom det bare går på utseende.

Anonymous poster hash: cd1f1...f9e

Men det er ikke sikkert venninnene dine får oppmerksomhet pga utseende, men de har bedre selvtillitt enn deg eller fremhever fine trekk mer enn det du gjør. Samtidig er det jo en del overfladiske mennesker der ute som selvfølgelig går etter utseende, men de er vel ikke noe å trakte etter som livspartner uansett? Oppmerksomhet er kuult det, men det gir en ikke noe i lengden :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Min erfaring er at menn heller vil ha en overvektig førskolelærer enn meg som løper maraton og har mastergrad. Jeg kjenner ikke en eneste singel førskolelærer. Tror menn vil ha noen som dyrker fredagstacoen heller enn en god samtalepartner. Utseende og personlighet er etter min erfaring uviktig så lenge mannen får inntrykk av at kvinnen er omsorgsfull.

Anonymous poster hash: 84883...96d

Jeg er en singel førskolelærer, så jeg må jo være aldeles grufull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde funnet meg ei tjukk dame, så hadde jeg tatt henne med å trent. Hadde vert artig og det.

Samme her. Jeg ville ikke valgt henne bort av den grunn. Blir jeg forelska så blir jeg forelska.

Kanskje ikke like artig for henne som hadde opplevd å være et oppussingsprosjekt?

Anonymous poster hash: b6303...a48

Men de må da skjønne at det er for deres egen del og ikke for noen andre sin del. Dessuten elsker jeg å trene og ville blitt sjeleglad om dama kunne vert med meg å trent. Ikke for mye å be om det, og hun kan da ikke bli fornærmet av å gjøre noe sammen med meg? Sånn tenker jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener det er slik, hva mener du er "stygt" ved akkurat deg siden du mener dette? Dette lurer jeg på.

Anonymous poster hash: f94f6...6ae

Lurer du på hva som er stygt og hva som er pent?

Selvsagt vil smaken variere, men det finnes noen fellesnevnere. Det er bare å se på hvem som er sett på som vakre kvinner (i media, blant modeller). Uattraktivt er det motsatte av dette.

Anonymous poster hash: 35269...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor menn syns jeg er stygg, jeg vil ikke vite det heller. Det jeg imidertid registrerer er at de ikke ønsker å inngå et forhold med meg.

Anonymous poster hash: 5d2da...3fb

Det betyr ikke nødvendigvis at du er stygg. Faktisk er det den minst sannsynlige grunnen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle "stygge" damer blir ikke valgt bort. Det kommer helt an på helheten. Jeg er mindre pen, men har alltid hatt menn rundt meg. Jeg har fått høre at jeg har en veldig fin personlighet som mange menn liker godt, det har like mye å si som utseende. Jeg har fått meg en veldig bra mann til trss for et mindre pent utseende.



Anonymous poster hash: e7654...dc9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Alle "stygge" damer blir ikke valgt bort. Det kommer helt an på helheten. Jeg er mindre pen, men har alltid hatt menn rundt meg. Jeg har fått høre at jeg har en veldig fin personlighet som mange menn liker godt, det har like mye å si som utseende. Jeg har fått meg en veldig bra mann til trss for et mindre pent utseende.

Anonymous poster hash: e7654...dc9

"mindre pen" kommer an på hvem du sammenligner deg selv med. Usannsynlig pene kvinner kan se på seg selv som "mindre pen" og når de sier ting som "jeg er mindre pen, men jeg får meg mannfolk for det om! Å være pen er ikke alt.". Ja da blir det litt sånn eier du speil eller? Trenger du briller?

EDIT: Nettinettet har jeg sett har sagt at hun ikke er spesielt pen, men de som har sett bilde av henne vet at det stemmer ikke.

Endret av Trollkarlen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mindre pen" kommer an på hvem du sammenligner deg selv med. Usannsynlig pene kvinner kan se på seg selv som "mindre pen" og når de sier ting som "jeg er mindre pen, men jeg får meg mannfolk for det om! Å være pen er ikke alt.". Ja da blir det litt sånn eier du speil eller? Trenger du briller?

EDIT: Nettinettet har jeg sett har sagt at hun ikke er spesielt pen, men de som har sett bilde av henne vet at det stemmer ikke.

Hadde jeg ikke vert så sjenet skulle jeg ha postet et blide av meg selv. Jeg er ganske sikker på at jeg er på den nedre delen av skalaen. Personlighet har faktisk ganske mye å si når det kommer til å bli dypere kjent med noen, man kan ikke bare surfe på utseende.

Anonymous poster hash: e7654...dc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke hvorfor menn syns jeg er stygg, jeg vil ikke vite det heller. Det jeg imidertid registrerer er at de ikke ønsker å inngå et forhold med meg.

Anonymous poster hash: 5d2da...3fb

Men hvordan oppfatter du deg selv? Hvis du har et selvbilde som er "negativt" så kommuniserer du kanskje det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke sikkert venninnene dine får oppmerksomhet pga utseende, men de har bedre selvtillitt enn deg eller fremhever fine trekk mer enn det du gjør. Samtidig er det jo en del overfladiske mennesker der ute som selvfølgelig går etter utseende, men de er vel ikke noe å trakte etter som livspartner uansett? Oppmerksomhet er kuult det, men det gir en ikke noe i lengden :)

Her inne så har vi anledning til å filosofere over ulike aspekter som kan påvirke

det ene og det andre. I det virkelige liv så er det stort sett alltid slik at om du

får inntrykk av at noe ikke stemmer helt med magefølelsen din så gjør det heller

ikke det, dvs. "pene" jenter får mer oppmerksomhet enn mindre pene, rett og slett

en naturlov, slik er vi mennesker skapt. At mr "right" liksom skal være den som ser

forbi utseendet ditt og fatter interesse etter dine indre verdier og personlighet er bare

tøv med lite rot i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 30cd6...8b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er stygge! det er alltid noe som er fint med mennesker!

Opp med hodet, ikke se på deg selv som stygg! :blomst:

Hilsen singel slank førskolelærer.



Anonymous poster hash: 9fa76...f45
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt sykepleier. De er heller aldri single og ofte overvektige.

Anonymous poster hash: 84883...96d

De er slett ikke ofte overvektige og det er heller ikke bare overvektige som er ufrivillig single
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...