Gå til innhold

Vi "stygge" damer blir valgt bort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest at flere uttaler seg i tråder her, at vi "stygge" damer blir valgt bort av dere menn.

Dere som mener det er slik, hva mener du er "stygt" ved akkurat deg siden du mener dette? Dette lurer jeg på.



Anonymous poster hash: f94f6...6ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du ha hundre forskjellige svar på det? Blir veldig subjektivt.



Anonymous poster hash: add08...3a4
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro de fleste refererer til det utseende de er født med, eventuelt høyde, fettprosent, kroppsfasong osv.

Siden vi lever på en planet med 7 milliarder andre, vil vi alltid sammenligne oss med andre. Det er ikke tvil om at noen er mer heldige i det genetiske lotteriet enn andre. De som avviker mest fra det verden viser oss som ideal gjennom media, reklame, TV, film osv., er gjerne de som får minst oppmerksomhet. I tillegg vil hver enkelt lage sine egne meninger om hva de finner attraktivt, selvsagt mye påvirket av samfunnet og verden rundt.

Det er ikke til å skyve under en stol at noen blir i større grad valgt bort enn andre. Det gjelder både kvinner og menn. Det betyr ikke at de er dårlige mennesker av den grunn, bare at utseendet gjør færre interessert enn andre.

Endret av Reddle
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleoh

Om jeg hadde funnet meg ei tjukk dame, så hadde jeg tatt henne med å trent. Hadde vert artig og det.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde funnet meg ei tjukk dame, så hadde jeg tatt henne med å trent. Hadde vert artig og det.

Kanskje ikke like artig for henne som hadde opplevd å være et oppussingsprosjekt?

Anonymous poster hash: b6303...a48

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleoh

Kanskje ikke like artig for henne som hadde opplevd å være et oppussingsprosjekt?

Anonymous poster hash: b6303...a48

Jeg er også et oppusingsobjekt ;) Så det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest at flere uttaler seg i tråder her, at vi "stygge" damer blir valgt bort av dere menn.

Dere som mener det er slik, hva mener du er "stygt" ved akkurat deg siden du mener dette? Dette lurer jeg på.

Anonymous poster hash: f94f6...6ae

Jeg vet ikke hvorfor menn syns jeg er stygg, jeg vil ikke vite det heller. Det jeg imidertid registrerer er at de ikke ønsker å inngå et forhold med meg.

Anonymous poster hash: 5d2da...3fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir valgt bort om man er for "stygg" i forhold til et visst minimum men slik er det for både kvinner og menn.

Men til gjengjeld så blir jo menn valgt bort på en rekke andre faktorer som inntekt, manglende karriere, manglende popularitet osv. Så alt i alt vil jeg ikke si kvinner har det så ille i dag, snarere tvert imot. Med mindre man ser ut som et fullstendig takras.



Anonymous poster hash: 504f2...b72
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har tapt på det genetiske lotteriet, dette må derfor fremheves på en ordentlig måte. Samfunnets tapere, er det ingen som vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har tapt på det genetiske lotteriet, dette må derfor fremheves på en ordentlig måte. Samfunnets tapere, er det ingen som vil ha.

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 9fa76...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde funnet meg ei tjukk dame, så hadde jeg tatt henne med å trent. Hadde vert artig og det.

Greia er jo at de fleste tjukke menn og kvinner ikke liker trening og sunt kosthold. Ellers hadde de jo ikke veid 20-30-40 kilo for mye. 5-10 kosekilo er helt okay. Vet om flere lubne mannfolk som er sammen med flotte kvinnfolk men da har de utelukkende en svært attraktiv personlighet å veie opp med (intellekt, humor, utdannelse og arbeidsmoral). Det samme gjelder motsatt vei. Ei lubben dame med pent ansikt og flott personlighet har mer sjans hos mennene enn ei slank og trent dame med stygt ansikt og sur mine.

Anonymous poster hash: 92417...9af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere lubne mannfolk som er sammen med flotte kvinnfolk men da har de utelukkende en svært attraktiv personlighet å veie opp med (intellekt, humor, utdannelse og arbeidsmoral). 92417...9af

Eller "penger" som det også heter.

Anonymous poster hash: 847b5...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerunpedia

Greia er jo at de fleste tjukke menn og kvinner ikke liker trening og sunt kosthold. Ellers hadde de jo ikke veid 20-30-40 kilo for mye. 5-10 kosekilo er helt okay. Vet om flere lubne mannfolk som er sammen med flotte kvinnfolk men da har de utelukkende en svært attraktiv personlighet å veie opp med (intellekt, humor, utdannelse og arbeidsmoral). Det samme gjelder motsatt vei. Ei lubben dame med pent ansikt og flott personlighet har mer sjans hos mennene enn ei slank og trent dame med stygt ansikt og sur mine.

Anonymous poster hash: 92417...9af

Det fins da nok av mennesker som endrer livsstil og blir sunnere og sprekere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde funnet meg ei tjukk dame, så hadde jeg tatt henne med å trent. Hadde vert artig og det.

Nå er jeg 15 kg overvektig, og trener allerede 3-4 ganger i uken. Og tar gjerne skogs og fjellturer.

Anonymous poster hash: b3e57...1d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller "penger" som det også heter.

Anonymous poster hash: 847b5...1a8

Dette er ikke menn med mye penger ;) To av de er lærere mens en er elektriker. Men de kan mye, både praktisk og teoretisk, vet mye om verden rundt seg og er skikkelig morsomme fyrer med høy sosial intelligens. Alle tre damene er sykepleiere (slik som meg) og vi tjener minst like godt som mennene våre. Deilig det :)

Anonymous poster hash: 92417...9af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke så hyggelig å tenke på at jeg kommer til å være singel resten av livet, men ingenting jeg får gjort med det. Menn liker meg ikke, det har de aldri gjort. Jeg ble banket opp av flere gutter på skolen i 9 år, daglig med slag og spark.

Nå skal jeg ta noen kosmetiske inngrep og slanke meg, så får vi se om det hjelper på oppmerksomheten. Men fikk ikke noe særlig med oppmerksomhet da jeg var slank og fit heller. Jeg kommer til å dø alene, omringet av katter. Også er det ingen som finner liket mitt før det har gått kanskje 10 år. Det er litt trist å tenke på.



Anonymous poster hash: 21b03...1a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en amerikansk dating side hvor kun pene medlemmer kan bli med. Jeg anser meg selv om pen nok, men det var såvidt at jeg ble godkjent der inne. Jeg er nok styggere enn jeg selv tror, men heller det kanskje, enn at jeg tror jeg er like stygg som jeg er :P

Selvtillit ftw!!

Glemte poenget mitt, hehe. Hvis du lurer på om du er stygg eller pen så kan du jo legge ut noen bilder på denne siden og se om folk stemmer deg inn eller ut!

Endret av Gwynevere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn heller vil ha en overvektig førskolelærer enn meg som løper maraton og har mastergrad. Jeg kjenner ikke en eneste singel førskolelærer. Tror menn vil ha noen som dyrker fredagstacoen heller enn en god samtalepartner. Utseende og personlighet er etter min erfaring uviktig så lenge mannen får inntrykk av at kvinnen er omsorgsfull.

Anonymous poster hash: 84883...96d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Min erfaring er at menn heller vil ha en overvektig førskolelærer enn meg som løper maraton og har mastergrad. Jeg kjenner ikke en eneste singel førskolelærer. Tror menn vil ha noen som dyrker fredagstacoen heller enn en god samtalepartner. Utseende og personlighet er etter min erfaring uviktig så lenge mannen får inntrykk av at kvinnen er omsorgsfull.

Anonymous poster hash: 84883...96d

Så alle ufrivillig single kvinner burde utdanne seg til førskolelærere? 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...