Gå til innhold

Ikke lov å røyke i kristiansand dyrepark


Luckiness

Anbefalte innlegg

Veldig bra! Håper at røyk blir forbudt i dette landet :)

Anonymous poster hash: a4b9d...c40

Håper at å styre over andres legeme og eiendom mot deres vilje blir forbudt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper at å styre over andres legeme og eiendom mot deres vilje blir forbudt.

På samme måte som du styrer over andres legeme og lunger når du tenner deg en røyk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som du styrer over andres legeme og lunger når du tenner deg en røyk?

Jeg ville aldri tvunget noen til å innhalere det. Dersom de befant seg på min eiendom eller andres der det var tillatt er det de selv som har valgt den risikoen. Nå røyker jeg ikke, men.

Endret av kråkefjas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er røyker selv og trodde faktisk det allerede var forbudt å røyke i slike parker. Jeg har enten latt være å røyke eller ev. gått langt vekk fra folk/ut av parken for å ta en røyk - synes det er upassende å røyke så tett på andre folk (barn, ikke minst).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig med en slik lov, siden de fleste røykere ikke skjønner at de plager andre. (Er så lei av å høre at røykere selv mener de tar hensyn ved å gå 2 meter unna en kø f. eks.)

Skulle ønske samme regelen gjalt alle steder hvor det var folkemengder. På gaten, i 17. mai tog, på utearrangement, bussholdeplasser, innganger til butikker osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri tvunget noen til å innhalere det.

Så du røyker aldri i nærheten av andre folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du røyker aldri i nærheten av andre folk?

Jeg røyker ikke. Men dersom jeg ønsket å røyke et sted det eier tillater det er det strengt tatt ikke mitt problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at å styre over andres legeme og eiendom mot deres vilje blir forbudt.

Dette er en familiepark og røking hører ikke hjemme et slikt sted. Hvis du må røke, kan du vel gjøre det utenfor parken. Leste du hva AB skrev om brannfare...?

Anonymous poster hash: 52297...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker ikke. Men dersom jeg ønsket å røyke et sted det eier tillater det er det strengt tatt ikke mitt problem.

Nei, det blir de andre i rommet sitt problem. Men så lenge du har det bra, så er jo alt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som du styrer over andres legeme og lunger når du tenner deg en røyk?

Det finnes ikke en eneste positiv ting når det kommer til sigaretter.

Anonymous poster hash: 52297...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker og jeg syntes dette er et flott tiltak! Dyreparken er en familiepark, og med så mye barn rundt passer det seg uansett ikke og tenne opp en røyk hvor som helst. Også bra med tanke på brannfare! Selv om jeg røyker selv syntes jeg det er idiotisk med folk som tenner opp en røyk mitt inni folkemengder, spessielt i familieparker. Når det er egne røykeområder kan folk med barn eller de som ikke røyker faktisk bare velge å holde seg unna. Jeg har vært i flere parker i utlandet hvor dette er standard og det fungerer kjempefint!

Tommel opp!



Anonymous poster hash: d3d2f...b13
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en familiepark og røking hører ikke hjemme et slikt sted. Hvis du må røke, kan du vel gjøre det utenfor parken. Leste du hva AB skrev om brannfare...?

Anonymous poster hash: 52297...917

Jeg har ingen problemer med at Dyreparken forbyr røyking i deres park. Det bestemmer de. Problemet er de som vil bestemme premissene for andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Bra det eneste stedene hvor det burde være lov og røyke er i private hjem og på private eiendommen,

Så jeg mener det er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg røyker og jeg syntes dette er et flott tiltak! Dyreparken er en familiepark, og med så mye barn rundt passer det seg uansett ikke og tenne opp en røyk hvor som helst. Også bra med tanke på brannfare! Selv om jeg røyker selv syntes jeg det er idiotisk med folk som tenner opp en røyk mitt inni folkemengder, spessielt i familieparker. Når det er egne røykeområder kan folk med barn eller de som ikke røyker faktisk bare velge å holde seg unna. Jeg har vært i flere parker i utlandet hvor dette er standard og det fungerer kjempefint!

Tommel opp!

Anonymous poster hash: d3d2f...b13

Tommel opp for deg også :hoppe: Sjelden å høre en slik god holdning fra en røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Tusenfryd rett utafor Oslo ble fullstendig røyfritt i 07.Vet ikke om de har innført noen områder nå,men jeg synes det ble litt for drøyt og innføre fult røykforbud på hele området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra!

Nå kan de se nærmere på dyrevelferden og gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: e266b...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra!

Nå kan de se nærmere på dyrevelferden og gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: e266b...49f

Hva er galt med dyrevelferden i parken?

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott da slipper jeg kanskje å bli kvalm av den motbydelige røykelukten når jeg skal til Kriastiansand Dyrepark i sommer med kidsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...