Gå til innhold

Så er russen i gang igjen. Hva feiler det enkelte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan det utmerket godt bil. Iallfall en betinget dom. Kanskje man etter hvert begynner å bli lei av at russen ikke fatter at det går en grense. Enkelte lærer tydeligvis aldri. Gi dem noe mer enn en liten dask på lanken og se om det synker inn hvis man tar av seg silkehanskene. Gi disse drittstøvlene en måned i fengsel, og se om ikke det kommer seg til neste sesong.

Desverre tror jeg ikke det ville funket. Russestreker er som giffen goder - jo høyere pris, jo mer stas er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Desverre tror jeg ikke det ville funket. Russestreker er som giffen goder - jo høyere pris, jo mer stas er det.

Akkurat DET tviler jeg veldig sterkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Danmark har man en ganske anderledes tradisjon. Der leier de en lastebil og stabler den full av avgangselever etter at de har klart eksamen, og så reiser de rundt til alle familiene, der de spanderes drikke på og skrytes av, og UTEN den månedlange perioden full av idioti som norske russ driver med.

Feste kan man gjøre etter at jobb nummer en er i boks: Eksamen.

Nja, jeg syntes man godt kan feire litt, men det er sant, man feirer jo egentlig før man er ferdig.

Som sagt, avskaff russedritten, og sett av en dag, etter at man er ferdig (siste skoledag) hvor man kan party hard, en kveld, det er det, slutt. '

En måned med tøv, hva er poenget? En annen ting er disse idiotiske russebussene og alt annet tull russen bruker penger på, en buss man selger senere med stort tap. Tenk hva man kunne gjort me de pengene, har jo hørt om russ som bruker flere hundre tusen på russebuss. Tenk på hvor fin tur man kunne fått for en brøkdel av den prisen, ta seg en tur til utlandet osv.

Uff.

Anonymous poster hash: 96ac9...eeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Ingen ble skadd så jeg skjønner ikke hvorfor dette blir blåst opp så voldsomt? Bare vanlige russestreker. :P

Anonymous poster hash: 3ff5b...28a

Idiot. Tror du ikke at denne opplevelsen kan være skadende for de som blir utsatt for den?

Må innrømme min sti ikke er ren her. Når jeg var russ så kidnappet vi klasseforstander og kledde henne naken. Satt henne av 500 m fra hjemmet hennes så alle naboene fikk se henne i nettoen. Hun ble sint, men tok det også med et smil. Ingen rettslige etterspill..

Anonymous poster hash: a8110...156

Pisspreik. Dere hadde blitt utvist fra skolen, og havnet i fengsel og levd med konsekvensene av dette resten av livet.

Denne tråden tiltrekker seg en god del idioter skjønner jeg.

Man slipper ikke billigere unna fordi man er russ. Hvis noen anmelder så vil man bli straffet etter loven.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot. Tror du ikke at denne opplevelsen kan være skadende for de som blir utsatt for den?

Pisspreik. Dere hadde blitt utvist fra skolen, og havnet i fengsel og levd med konsekvensene av dette resten av livet.

Denne tråden tiltrekker seg en god del idioter skjønner jeg.

Man slipper ikke billigere unna fordi man er russ. Hvis noen anmelder så vil man bli straffet etter loven.

Ja, jeg nekter å tro den historien, bare vrøvl. Ingen lærer ville sett humoren i det.

Folk som gjør slike ting skjønner ikke hva humor er heller. Hvis det hadde vært meg så hadde jeg fått med meg en gjeng og grisebanket hele gjengen, så kunne de ledd der de lå i sykesengen og ikke fikk vært med på russefeiringen.

Hører dere det russ, vi er lei dere og dere tullete påfunn, og vi kommer til å slå ned på det NÅR VI KAN.

Anonymous poster hash: 96ac9...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...