Gå til innhold

Så er russen i gang igjen. Hva feiler det enkelte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen ble skadd så jeg skjønner ikke hvorfor dette blir blåst opp så voldsomt? Bare vanlige russestreker. :P



Anonymous poster hash: 3ff5b...28a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ble skadd så jeg skjønner ikke hvorfor dette blir blåst opp så voldsomt? Bare vanlige russestreker. :PAnonymous poster hash: 3ff5b...28a

For real? Tenk om det var deg.

Hos oss var dette helt uaktuelt og det verste var vannkrig i skolegården, en ble teipet fast etter at det hadde gått et rykte i lang lang tid, han ble dog løsnet når krigen var ferdig og vi hadde med ekstra klær til han.

Edit: han var ikke naken.

Endret av dillyduzit
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme min sti ikke er ren her. Når jeg var russ så kidnappet vi klasseforstander og kledde henne naken. Satt henne av 500 m fra hjemmet hennes så alle naboene fikk se henne i nettoen. Hun ble sint, men tok det også med et smil. Ingen rettslige etterspill..



Anonymous poster hash: a8110...156
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avvikle hele dritten

Anonymous poster hash: 3d7da...654

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin linje mellom påfunn man himler med øynene av og ting som bør slås ned på. Å binde folk fast, kle dem nakne og lignende går under sistnevnte kategori - især om dette er folk som ikke er med på leken.

Hadde noen gjort noe slikt mot meg, eller noen jeg kjente for den saks skyld, hadde jeg dratt dem for retten og presset frem et rent helvete for de det gjaldt. Telte i en rundkjøring, krabbe rundt i byen, kjøre handlevogn - artig nok. Å ta enkeltpersoner - ikke moro.



Anonymous poster hash: c08b2...703
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme min sti ikke er ren her. Når jeg var russ så kidnappet vi klasseforstander og kledde henne naken. Satt henne av 500 m fra hjemmet hennes så alle naboene fikk se henne i nettoen. Hun ble sint, men tok det også med et smil. Ingen rettslige etterspill..

Anonymous poster hash: a8110...156

Dere og andre russ som har drevet med frihetsberøvelse burde fått en straff som rammet midt i eksamenstiden og tvunget dere til å ta igjen det tapte som privatister senere.

Rettssikkerheten til folk er jo truet når russen får holde på sånn uten konsekvenser.

Anonymous poster hash: db181...f4f

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å holde på sånn, egentlig? Da jeg var russ drakk jeg øl med venner. Følte aldri noe behov for å plage andre.

Anonymous poster hash: bc91a...60e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ble skadd så jeg skjønner ikke hvorfor dette blir blåst opp så voldsomt? Bare vanlige russestreker. :P

Anonymous poster hash: 3ff5b...28a

Ingen ble skadd? Da kan vi jo tape deg fast til et tre og kaste egg på deg og legge bildene ut på internett. Det er jo bare artig, ikke sant?

Anonymous poster hash: db181...f4f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Grusomt. Jeg deltok ikke i russefeiringene da jeg selv skulle være russ, nettopp på grunn av slike hendelser som dette. Overhodet ikke noe jeg hadde lyst til å være en del av. Og det blir jo bare verre og verre. Som nevnt over - rettssikkerheten til andre mennesker er jo truet når de får holde på sånn. Russefeiringen har de siste 20 årene utviklet seg til en ren orgie i alkoholforbruk, tilfeldig sex, voldtekter, hærverk og plaging av medelever og andre mennesker. Avvikle hele dritten, er min mening.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme min sti ikke er ren her. Når jeg var russ så kidnappet vi klasseforstander og kledde henne naken. Satt henne av 500 m fra hjemmet hennes så alle naboene fikk se henne i nettoen. Hun ble sint, men tok det også med et smil. Ingen rettslige etterspill..

Anonymous poster hash: a8110...156

Seriøst? Fy så sint jeg hadde blitt om jeg hadde vært den læreren!

Vi velta kuer vi..... :sjenert:

Eidt: Syns ikke det er greit å kaste egg på folk eller kidnappe, bindefast eller andre slike handlinger.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme min sti ikke er ren her. Når jeg var russ så kidnappet vi klasseforstander og kledde henne naken. Satt henne av 500 m fra hjemmet hennes så alle naboene fikk se henne i nettoen. Hun ble sint, men tok det også med et smil. Ingen rettslige etterspill..

Anonymous poster hash: a8110...156

Å, som du lyver. Hadde en lærer blitt kidnappet, kledd naken og dumpet på gaten, ville det blitt et helvetes leven, og dere ville alle sammen hatt balla i klem både i fht loven og skolen.

"Hun ble sint men tok det med et smil. Ikke noe rettslig etterspill..." Veldig. "Dere gutter, altså!"

Gjett om jeg tror på det.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde "offeret" vært en gutt ville ikke saken fått en millimeter omtale hos TV2.

Selv om jeg nå går under kategorien "eldre menn" på KG husker jeg diverse russehistorier fra min egen tid.

Fyll, fanteri og farsk - ja du verden. Det var gutter som utførte og det var gutter det gikk ut over.

Medie sak? Aldri!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har de skyldige blitt funnet. De risikerer 45 dagers ubetinget fengsel. Det håper jeg de får alle sammen - midt i eksamenstiden.



Anonymous poster hash: db181...f4f
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ble skadd så jeg skjønner ikke hvorfor dette blir blåst opp så voldsomt? Bare vanlige russestreker. :P

Anonymous poster hash: 3ff5b...28a

Vanlige russestreker?

Et hvert oppegående menneske, med selv det minste snev av fornuft og empati, skjønner at dette er fysisk og psykisk mishandling. Å ydmyke en person på denne måten kan ikke forsvares på noen som helst måte. Jeg blir rett og slett kvalm.

Anonymous poster hash: 17bf9...e57

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomst83

Å kalle det vanlig russestreker er vel en smule drøyt. Å binde noen fast og kaste egg på de er langt over grensa. Og hvis jeg ikke har misforstått så kjente ikke en gang jenta de som gjorde det. Det verste vil gjorde bortsett fra de standard knute greiene var å "kidnappe" en førsteklassing og kaste i vannet(et lokalt tjern like ved skolen) Men dette var en tradisjon på skolen, så alle i første klasse visste hvert år at dette var en risk. Men vi så det selvfølgelig ann. Var det noen som virkelig protesterte så ble dette slevfølgelig respektert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare snakk om uskyldige rampestreker. Blir nok ikke noen fengselsstraff, nei.

Anonymous poster hash: dbae3...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare snakk om uskyldige rampestreker. Blir nok ikke noen fengselsstraff, nei.

Anonymous poster hash: dbae3...837

Hva er det som er så uskyldig med å kidnappe noen, tape dem til et tre, kaste egg og mel på dem og filme det hele?

Anonymous poster hash: db181...f4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare snakk om uskyldige rampestreker. Blir nok ikke noen fengselsstraff, nei.

Anonymous poster hash: dbae3...837

Det kan det utmerket godt bil. Iallfall en betinget dom. Kanskje man etter hvert begynner å bli lei av at russen ikke fatter at det går en grense. Enkelte lærer tydeligvis aldri. Gi dem noe mer enn en liten dask på lanken og se om det synker inn hvis man tar av seg silkehanskene. Gi disse drittstøvlene en måned i fengsel, og se om ikke det kommer seg til neste sesong.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...