Gå til innhold

Rasistiske gubber med importert kone.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så enig i det TS skriver. Vet om endel slike menn :fnise:



Anonymous poster hash: dd950...cb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner en sånn en. Riktignok suksessrik mann med bra bedrift, men like fullt FrP-stemmende med Østenkone. Vi andre er relativt enige i at han har hentet kona og produsert ett barn for å dekke over hans homoseksualitet, men det er en bisak.

:fnise::fnise::fnise::fnise::fnise: skal si jeg lo godt nå

Anonymous poster hash: dd950...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strenge krav for å hente ektefelle i utlandet. Man må blant annet ha fast jobb og inntekt som er minst 297 000. Det er mulig inntektskravet kommer til å øke. Det var lettere for noen år siden.

Mitt inntrykk er at de uføretrygdede mennene heller flytter til Thailand.



Anonymous poster hash: 744ef...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere bekjente som er akkurat slik ts beskriver. I tillegg ser de ut som noe katta har dratt inn, både i utseende og klesstil. Vet at i alle fall en av disse mennene var voldelig mot sin tidligere norske kjæreste. Og da hun ikke ville ha ham mer, fikk han seg en importbrud fra Thailand. Og da heller ikke hun ville ha ham, så reiste han nedover for å hente seg en ny brud. Bruk og kast.

Kjenner også til et par-tre andre, som har en svært broket fortid, og ser helt forjævelige ut, som har Thaikoner. Alle disse mennene er FRP're og godt over 40 år. Jeg blir kvalm av sånne menn.

Anonymous poster hash: 3514b...f70

Jeg har flere bekjente som ser ut som noe katta har nektet å dra inn, med etnisk norske koner, og med AP på stemmeseddelen... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi ser på dette med litt videre blikk tror jeg at det stort sett er arbeiderparti og senterparti menn som har kone fra Asia. Om de hater folk fra enkelte land får være deres sak, men de kan umulig være særlig rasistiske når de finner seg ei kone fra disse landene. I vertfall ikke de landene de finner seg kvinne fra. Alt de gjør er jo da å få unger som er halvt det de hater, artig påfunn isåfall.



Anonymous poster hash: 20577...6f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere bekjente som ser ut som noe katta har nektet å dra inn, med etnisk norske koner, og med AP på stemmeseddelen... :popcorn:

Vel. Ingen regel uten unntak. Men det ER en spesiell type mannfolk som oftest finner seg Thaidamer. Det er ikke til å komme i fra. Det handler oftest om menn som er bl.a: Intellektuelt enkle, sosialt analfabeter, uføretrygdede, innvandrerfientlige, og udelikate menn på 40+.

Anonymous poster hash: 3514b...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Ingen regel uten unntak. Men det ER en spesiell type mannfolk som oftest finner seg Thaidamer. Det er ikke til å komme i fra. Det handler oftest om menn som er bl.a: Intellektuelt enkle, sosialt analfabeter, uføretrygdede, innvandrerfientlige, og udelikate menn på 40+.

Anonymous poster hash: 3514b...f70

Dette er myten fra begynnelsen på åttitallet. Bildet har nok normalisert seg en smule, nå når yngre menn har hatt råd til å feriere i Thailand noen tiår. Er vel knapt noen uføretrygdede som har økonomi til å få kona hjem i dag, derfor drar gjerne disse heller ut av Norge, og bor med dama i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere bekjente som ser ut som noe katta har nektet å dra inn

Lurer på om kanskje de beskriver deg også på det viset av og til? ;) Anonymous poster hash: 43198...72c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk tror jeg disse er de aller beste menneskene vi har. Bryr seg om samfunnet, ønsker å hindre mye dårlig som kommer av innvandring. Familiekjære og ønsker kone og barn. Elsker henne uansett hvor hun kommer fra. Egentlig er det litt hjerte skjærende, folk som ønsker noe godt både for andre og seg selv. Men blir plaget for det og sett ned på.

Anonymous poster hash: 20577...6f2

Men hindre innvandring vil de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

-30 år og opp

-Lav utdannelse

-Jobber delvis, arbeidsledig eller uføra

-"Beinharde" FRP'ere, selv om de kanskje ikke engang har satt seg inn i partiprogrammet.

-Poster regelmessig artikler om innvandring, innvandringskriminalitet og jobbinnvandring på facebook, deltar også mye på kommentarfeltene til div. nettaviser og FB grupper.

-Har ironisk nok importert kone fra Østen, Sør-Amerika, osv.

-Er ofte på ferie i utlandet.

Noen som kjenner slike folk?

Anonymous poster hash: 936cd...a0b

Hvem i all verden er det som vil kjenne slike folk? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to oppegående menn med asiatiske kvinner, de har aldri hatt problemer med å få seg norske damer men de ble forelsket i disse to og giftet seg med dem. Ser flere par rundt meg men kjenner ingen av dem så jeg vet ikke hvordan de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Importert kone og hentebrud er uttrykk som vitner om et strålende menneskesyn. At det finnes norske menn som ikke burde hatt lov å tilnærme seg kvinner er greit nok, men kvinnene vi snakker om er faktisk mennesker, ikke objekter. De fleste norske menn behandler faktisk sine utenlandske partnere fint, på samme måte som norske kvinner gjør med sin utenlandske mann.



Anonymous poster hash: 1102f...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...