Gå til innhold

Rasistiske gubber med importert kone.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-30 år og opp

-Lav utdannelse

-Jobber delvis, arbeidsledig eller uføra

-"Beinharde" FRP'ere, selv om de kanskje ikke engang har satt seg inn i partiprogrammet.

-Poster regelmessig artikler om innvandring, innvandringskriminalitet og jobbinnvandring på facebook, deltar også mye på kommentarfeltene til div. nettaviser og FB grupper.

-Har ironisk nok importert kone fra Østen, Sør-Amerika, osv.

-Er ofte på ferie i utlandet.

Noen som kjenner slike folk?



Anonymous poster hash: 936cd...a0b
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ikke personlig, men har sett noen Facebook-profiler ja. (Har av og til sjekket fremmedes facebook, over deres historie, når de skriver noe jeg synes er langt over kanten på hva som er akseptabel.)



Anonymous poster hash: 7337f...cc9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-30 år og opp

-Lav utdannelse

-Jobber delvis, arbeidsledig eller uføra

-"Beinharde" FRP'ere, selv om de kanskje ikke engang har satt seg inn i partiprogrammet.

-Poster regelmessig artikler om innvandring, innvandringskriminalitet og jobbinnvandring på facebook, deltar også mye på kommentarfeltene til div. nettaviser og FB grupper.

-Har ironisk nok importert kone fra Østen, Sør-Amerika, osv.

-Er ofte på ferie i utlandet.

Noen som kjenner slike folk?

Anonymous poster hash: 936cd...a0b

Syns dette var litt vel generaliserende og stigmatiserende.

Om lav utdannelse kobles til de som stemmer frp, så må dette landet være i store problemer.

Frp er stemt inn i regjering med ca. gode 1/5 del av alle stemmer i landet, så om det skulle være en over representasjon med tullinger der, har vi ett veldig stort problem.

Om det å delta mye på nettsider og slikt er tullete eller dårlig, er det og nytt for de fleste. Før ble det kalt samfunnsengasjert og aktiv.

Og importere koner fra østen eller andre steder trenger ikke være ironsik på noen som helst måte. Det er ikke jenter fra Thailand eller Filippinene som står bak kriminalitet på gatene, vold og narkotikasmugling.

Tror heller spørsmålet er, kjenner noen igjen folk som feigt gjemmer seg bak anonym signaturen, prøver å sverte en stor prosent andel av befolkningen, er kanskje misunnelig på egne kapasiteter ? og har innsett at de har spilt falitt i eget liv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes nok men de er neppe så mange som fordomsfulle historier vil ha det til.

De tilhører helt sikkert den andelen menn som ikke gjenbrukes/er attraktive. Da blir løsningen å hente en brud fra det store utlandet. Der er nemlig andelen "ubrukelige menn" enda større enn hos oss. Med andre ord; enda flere kvinner som er på desperat søken i partnermarkedet, som altså er "utsolgt" der de bor.

Jeg kjenner ingen - og det er nok mest min egen skyld.

Hvorfor lurte du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk tror jeg disse er de aller beste menneskene vi har. Bryr seg om samfunnet, ønsker å hindre mye dårlig som kommer av innvandring. Familiekjære og ønsker kone og barn. Elsker henne uansett hvor hun kommer fra. Egentlig er det litt hjerte skjærende, folk som ønsker noe godt både for andre og seg selv. Men blir plaget for det og sett ned på.

Anonymous poster hash: 20577...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk tror jeg disse er de aller beste menneskene vi har. Bryr seg om samfunnet, ønsker å hindre mye dårlig som kommer av innvandring. Familiekjære og ønsker kone og barn. Elsker henne uansett hvor hun kommer fra. Egentlig er det litt hjerte skjærende, folk som ønsker noe godt både for andre og seg selv. Men blir plaget for det og sett ned på.

Anonymous poster hash: 20577...6f2

Tja. Et av problemene med disse gutta er at de er dønn fordømmende og kjønnsrasistiske.

De henter gjerne ei dame fra Thailand, Ukraina eller Georgia men flagger samtidig sin avsky mot folk fra de samme landene. Altså; menn fra disse landene/den religionen.

Jeg møtte en sånn fyr en gang, han hadde kone fra Irak, og mente i fullt alvor at FN burde hente ut samtlige kvinner og barn fra Iran (fiende av Irak den gang) slik at mennene som var igjen kunne drepe hverandre, problemet løst. Da reiste jeg meg og gikk fra den middagen. Ellers ville idioten endt opp med blått øye til desserten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Et av problemene med disse gutta er at de er dønn fordømmende og kjønnsrasistiske.

De henter gjerne ei dame fra Thailand, Ukraina eller Georgia men flagger samtidig sin avsky mot folk fra de samme landene. Altså; menn fra disse landene/den religionen.

Jeg møtte en sånn fyr en gang, han hadde kone fra Irak, og mente i fullt alvor at FN burde hente ut samtlige kvinner og barn fra Iran (fiende av Irak den gang) slik at mennene som var igjen kunne drepe hverandre, problemet løst. Da reiste jeg meg og gikk fra den middagen. Ellers ville idioten endt opp med blått øye til desserten.

Her generaliserer du. Jeg er klar over at mange har i mot utlendinger fra disse landene, da mennene fordi de oppfører seg dårlig. Men det gjelder befolkningen generelt, ikke bare dem. I tillegg kan jeg ikke forstå at de skal ønske å blande seg med noen de misliker. Kvinnene er jo de samme som menne genetisk.

Anonymous poster hash: 20577...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en sånn en. Riktignok suksessrik mann med bra bedrift, men like fullt FrP-stemmende med Østenkone. Vi andre er relativt enige i at han har hentet kona og produsert ett barn for å dekke over hans homoseksualitet, men det er en bisak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man rasist fordi en er imot innvandrerkriminalitet? Det må en være bra rødsprengt i skolten, for å hevde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var litt vel generaliserende og stigmatiserende.

Om lav utdannelse kobles til de som stemmer frp, så må dette landet være i store problemer.

Frp er stemt inn i regjering med ca. gode 1/5 del av alle stemmer i landet, så om det skulle være en over representasjon med tullinger der, har vi ett veldig stort problem.

Om det å delta mye på nettsider og slikt er tullete eller dårlig, er det og nytt for de fleste. Før ble det kalt samfunnsengasjert og aktiv.

Og importere koner fra østen eller andre steder trenger ikke være ironsik på noen som helst måte. Det er ikke jenter fra Thailand eller Filippinene som står bak kriminalitet på gatene, vold og narkotikasmugling.

Tror heller spørsmålet er, kjenner noen igjen folk som feigt gjemmer seg bak anonym signaturen, prøver å sverte en stor prosent andel av befolkningen, er kanskje misunnelig på egne kapasiteter ? og har innsett at de har spilt falitt i eget liv ?

Finst det ikkje tal på det då, at folk som stemmer FrP har mindre utdanning enn folk som stemmer f.eks venstre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en sånn! Han er aktiv i Frp men han har både utdannelse og jobb. Legger stadig ut ting på face om tiggere og utlendinger, selv er han gift med ei thaidame. Forskjellen er at de møttes da de jobbet i samme firma der borte. Det er tross alt noe annet enn de som går inn på thaibrides.com og sånne sider.



Anonymous poster hash: 1a610...dd6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var litt vel generaliserende og stigmatiserende.

Om lav utdannelse kobles til de som stemmer frp, så må dette landet være i store problemer.

Ja, da er vel landet det, da.

Anonymous poster hash: e63a5...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med utsagnet er at begrepet rasisme er så misbrukt at jeg aldri vet hva folk legger i det. Et eksempel er islam kritikk, noen blander dette med rasisme og de rødgrønne ville til og med ha det inn i rasisme paragrafen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Ja, da er vel landet det, da.

Anonymous poster hash: e63a5...974

So? De høyt utdannede har jo som oftest ikke kontakt med grasroten. I alle samfunn har du en lav middelklasse som holder samfunnet oppe. Går vi 50 år tilbake i tid støttet den lave middelklassen AP, mens i dag har mange av dem gått over til FRP. Byråkrater, professorer og businessfolk driver ikke samfunnet. Det er det arbeiderne som gjør. Hvis AP hadde formidlet sitt budskap på en enklere måte så hadde de tatt mange velgere fra FRP. Støre og Stoltenberg bruker for innviklede ord, mens FRP benytter seg av et enkelt språk. Torbjørn Berntsen var en politikker som hadde hatt appell hos mange FRP velgere. Han hadde kanskje vunnet noen av dem over til AP. I stedet for å gjøre noe med problemet, så går sosialistene i forsvarsmodus og angriper FRP velgerne. Gir velgerne skylden for egen udugelighet. Det er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere bekjente som er akkurat slik ts beskriver. I tillegg ser de ut som noe katta har dratt inn, både i utseende og klesstil. Vet at i alle fall en av disse mennene var voldelig mot sin tidligere norske kjæreste. Og da hun ikke ville ha ham mer, fikk han seg en importbrud fra Thailand. Og da heller ikke hun ville ha ham, så reiste han nedover for å hente seg en ny brud. Bruk og kast.

Kjenner også til et par-tre andre, som har en svært broket fortid, og ser helt forjævelige ut, som har Thaikoner. Alle disse mennene er FRP're og godt over 40 år. Jeg blir kvalm av sånne menn.



Anonymous poster hash: 3514b...f70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner faktisk 3 menn med thai koner og alle er ivrige AP tilhengere.



Anonymous poster hash: 688fc...9c4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-30 år og opp

-Lav utdannelse

-Jobber delvis, arbeidsledig eller uføra

-"Beinharde" FRP'ere, selv om de kanskje ikke engang har satt seg inn i partiprogrammet.

-Poster regelmessig artikler om innvandring, innvandringskriminalitet og jobbinnvandring på facebook, deltar også mye på kommentarfeltene til div. nettaviser og FB grupper.

-Har ironisk nok importert kone fra Østen, Sør-Amerika, osv.

-Er ofte på ferie i utlandet.

Noen som kjenner slike folk?

Anonymous poster hash: 936cd...a0b

Det der var spot on faktisk. Jeg kjenner en som er akkurat sånn. Skulle nesten tro du beskrev han. Det jeg syntes er det mest festlige med han er det faktum at han HATER ALLE INNVANDRERE, men kona hans er fra Thailand. Dermed er hun jo innvandrer. Dessuten har "han ikke troa på utdannelse" fordi han mener at "utdannelse ikke er for ekte mannfolk".

Når han er i Thailand på ferie (som de er hvert år), drar de på barer som drives av nordmenn hvor alle har thaikoner, de spiser norsk mat i Thailand og går rundt med t-shirts o.l hvor det står "NORWAY" OG "VIKINGS FROM NORWAY". Ironisk nok - siden de hater innvandrere i Norge, men syntes selv det er greit å bo deler av året i Thailand hvor de ikke gjør en dritt for å lære seg språket, lære kulturen å kjenne osv. Mest sannsynlig hadde de bodd hele året der, hadde det ikke vært for at de tjener bedre i Norge når de tar på seg jobber her.

For ikke å glemme det obligatoriske: har selvsagt dysleksi ;) ikke for å henge ut de med dysleksi, men er litt merkelig hvordan 98% av alle som hater innvandrere og stemmer Frp osv. har dysleksi?

Anonymous poster hash: 23032...416

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mye tull. Dette er et utdrag av teksten som en Postet her opp, det viser at en kan vri å vende på slikt omtrent som en vil :

- Andre mener høyt utdannede rett og slett vet hva som er politisk korrekt og er bedre til å juge, sier Todal Jenssen.

- Andre teorier igjen går ut på at de høyt utdannede ofte havner i posisjoner der de i liten grad har med folk fra andre kulturer å gjøre. De konkurrerer kanskje ikke med dem i arbeidslivet, for eksempel, sier valgforskeren til forskning.no.

Sitat slutt -

Tror nok heller det er slik å det passer med mine egne inntrykk. Blant høyere utdannede har folk mindre kontakt med den harde virkeligheten, de har og en tilbøyelighet til å lyve på seg de "rette" meningene.

Jeg har ingen respekt for slikt og er glad for att i denne regjeringen så er det mer representanter for grasroten og det sunne bondevettet.

Det er mange tiår siden arbeiderpartiet var ett arbeiderparti. Ødeleggelsene psykologisk, sosialt er stor etter så mange år med sosialistisk styre, det skal litt til å opprette rettferdighet igjen, men det går vel sakte rett vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med rasisme og importerte koner er og forvirrende blant de enkle sjeler.

Det kommer av att folk som oppfattes som rasistiske egentlig ikke er det. De er opptatt av en dårlig invandringspolitikk som så langt har vert en katastrofe for landet i all sin idioti, og det må være lov å si blandt kriminalitet, narkotika, bussdrap og gatevold. Men det er ikke Thaikonene som er ute balltreet !!!

Om TS er litt misunnelig på Thaidamene vet ikke jeg, men det kanskje virke sånn.

Folk har alltid til alle tider benyttet seg av de muligheter som finnes, og nå treffes folk lett på Internett. Resultater er en flom av koner fra østeuropa, asia og Russland m.fl.

Det er torgets enkle lov som styrer det. Etterspørsel og "tilbud". Det gjelder og for damene så det er bare å forsyne seg.

Vi har bare sett den spede begynnelse av det, men bland ikke disse damene fra andre land med det dere feilaktig tolker som rasisme. Asiater gjør de fleste mentale tester inkl. IQ tester bedre enn oss, så det er litt vanskelig å holde det mot dem også, selv om en var en vaske ekte rasist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...