Gå til innhold

Jeg hater norske kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker godt norske kvinner, men jeg har møtt noen kvinner av utenlandsk opprinnelse det siste året, henholdsvis fra Iran og Tyrkia, som jeg synes har vært en frisk pust.

Det har vært noe vidunderlig feminint og lekent over disse som jeg av og til savner i norske kvinner. Noe annet som er litt morsomt er at det faktisk var de som sjekket opp meg og gav meg lapper. De la heller aldri skjul på at de likte meg og kunne tenke seg å bli mor til mine barn. Meget sjarmerende og veldig unorsk.

Før noen sier noe, så er dette smarte kvinner som er i gang med en høyere utdannelse og har tenkt å tjene sine egne penger.

:)

Jeg vet ikke hvor du kommer fra. Men kvinner fra disse landene får jo ikke lov av foreldrene til å gifte seg med ikke muslimer har jeg hørt. Så de blir vel litt mer påan for å finne seg partner.

Anonymous poster hash: ba848...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fytti rakkern! Hvordan våger du å si at jeg ikke er snill, viser omsorg osv .... skjerp deg!

Du er sikkert det, men mange er det ikke :)

Anonymous poster hash: ba848...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Du er sikkert det, men mange er det ikke :)

Anonymous poster hash: ba848...290

Hva med deg selv, herr. Perfekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Jeg vet ikke hvor du kommer fra. Men kvinner fra disse landene får jo ikke lov av foreldrene til å gifte seg med ikke muslimer har jeg hørt. Så de blir vel litt mer påan for å finne seg partner.

Anonymous poster hash: ba848...290

Om folk sluttet å gjøre antagelser ut i fra hva de "har hørt" og heller undersøker fakta, så ville verden blitt et bedre sted å leve for alle.

Jeg anbefaler deg og andre å starte med mannen eller kvinnen i speilet.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor du kommer fra. Men kvinner fra disse landene får jo ikke lov av foreldrene til å gifte seg med ikke muslimer har jeg hørt. Så de blir vel litt mer påan for å finne seg partner.

Anonymous poster hash: ba848...290

VÆR SÅ SNILL kutt ut med "har jeg hørt". Jeg er fra Iran, men kjenner meg ikke igjen i det du påstår. 5 av mine iranske venninner er enten gift eller samboer med norske menn. Selv har jeg en norsk kjæreste.

Ikke snakk om noe du har ingen kjennskap til!

Anonymous poster hash: 9ddd1...2b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Jeg er fra Iran, men kjenner meg ikke igjen i det du påstår.

Persiske jenter er utrolig vakre.

Mange av de på Blindern og Oslo forøvrig.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persiske jenter er utrolig vakre.

Mange av de på Blindern og Oslo forøvrig.

:)

Takk :) Har ikke vært på Blinderen på en god stund, gikk der når jeg studerte. Bor I oslo

Anonymous poster hash: 9ddd1...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel like greit at samfunnstapere ikke formerer seg.

Anonymous poster hash: 61d5f...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel like greit at samfunnstapere ikke formerer seg.

Anonymous poster hash: 61d5f...982

Jeg synes helt ærlig at alle norske menn burde flyttet fra dette landet. Dere er seriøst ikke gode nok.

Anonymous poster hash: ba848...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel like greit at samfunnstapere ikke formerer seg.

Anonymous poster hash: 61d5f...982

Eller i vertfall totalt ignorere slike som deg.

Anonymous poster hash: ba848...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes helt ærlig at alle norske menn burde flyttet fra dette landet. Dere er seriøst ikke gode nok.

Anonymous poster hash: ba848...290

Det var da svært. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5ba0c...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Takk :) Har ikke vært på Blinderen på en god stund, gikk der når jeg studerte. Bor I oslo

Jeg møtte faktisk en persisk jente i løpet av et kort besøk i Oslo i dag.

Hun hadde brune, eksotiske og vennlige øyne og et smil som varmer opp hele verden uten å bidra til global oppvarming. Jeg ble umiddelbart tiltrukket av henne og har tenkt på henne nesten kontinuerlig siden.

Jeg var sammen med mine foreldre og gjorde ikke så mye ut av situasjonen annet enn å snakke kort med henne, men jeg har lyst å gå tilbake hvor hun jobber og invitere henne med ut på noe når jeg er tilbake i Oslo.

Hun var virkelig en vidunderlig jente.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte faktisk en persisk jente i løpet av et kort besøk i Oslo i dag.

Hun hadde brune, eksotiske og vennlige øyne og et smil som varmer opp hele verden uten å bidra til global oppvarming. Jeg ble umiddelbart tiltrukket av henne og har tenkt på henne nesten kontinuerlig siden.

Jeg var sammen med mine foreldre og gjorde ikke så mye ut av situasjonen annet enn å snakke kort med henne, men jeg har lyst å gå tilbake hvor hun jobber og invitere henne med ut på noe når jeg er tilbake i Oslo.

Hun var virkelig en vidunderlig jente.

:)

Hvorfor skriver du det her?

Det var da svært. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5ba0c...b10

Vel, som alt annet jeg skriver, kraftige overdrivelser.

Anonymous poster hash: ba848...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...