Gå til innhold

HVA er det med kvinner og brevvenner i fengsel?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser stadig om det, ser stadig det på tv at kvinner faller for ideen å få seg brevvenner i fengsel, gjerne de som sitter på dødscelle i usa eller inne på livsstid. I dag fortalte en nær venninne at hun har begynt å skrive med en haug menn i et fengsel i usa, der i blant 2 stykker som er dømt til døden for mord. Kan skjønne at de der borte liker å ha noen å brevveksle med, men aldri i verden hadde jeg ønsket meg kontakt med en som skjøt og drepte sin kone i kaldt blod, som han ene venninnen min skriver med faktisk har gjort, bare fordi han mistenkte hun var utro med hans kamerat!

Skjønner ikke kvinnfolk og denne "jeg skal redde verden, jeg skal omvende badboyen, jeg er alt han trenger" tankegangen, enda jeg er kvinne selv.



Anonymous poster hash: 95e16...9c4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del som gjør det gjør det nok fordi de ønsker et forhold, men ikke nærheten og det et forhold fører med seg. Som snakker i årevis med en som sitter inne, men stikker når han kommer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er vel omtrent den eneste måten å få menn til å skrive brev på.

Og har han fått livstid/venter på dødsstraff, så er du jo sikker på at han aldri vil bli mer enn en brevvenn, også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva har dette med "kvinnfolk" generelt å gjøre? En like marginal gruppe som pedofile menn.

De fleste kvinner er forøvrig ute etter menn som er "vinnere", ikke tapere.

Still heller spm. hva det er med enkelte mennesker som faller for gale folk, på samme måte som at enkelte er gale nok til å havne i fengsel.



Anonymous poster hash: 30028...ee4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at de gjør det fordi de mener at de kan få dem til å endre seg. Merkelig at det ikke går opp for dem at det er umulig...



Anonymous poster hash: ff092...229
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser stadig om det, ser stadig det på tv at kvinner faller for ideen å få seg brevvenner i fengsel, gjerne de som sitter på dødscelle i usa eller inne på livsstid. I dag fortalte en nær venninne at hun har begynt å skrive med en haug menn i et fengsel i usa, der i blant 2 stykker som er dømt til døden for mord. Kan skjønne at de der borte liker å ha noen å brevveksle med, men aldri i verden hadde jeg ønsket meg kontakt med en som skjøt og drepte sin kone i kaldt blod, som han ene venninnen min skriver med faktisk har gjort, bare fordi han mistenkte hun var utro med hans kamerat!

Skjønner ikke kvinnfolk og denne "jeg skal redde verden, jeg skal omvende badboyen, jeg er alt han trenger" tankegangen, enda jeg er kvinne selv.

Anonymous poster hash: 95e16...9c4

Kvinnfolk, som i alle kvinner? Tror det er et fåtall dette dreier seg om, jeg kjenner ingen som føler behov for å være en moder Theresa for en gjeng med fengselsfugler. Man kan spørre seg hva det er med akkurat disse kvinnene, noen av dem sliter med noe... men å legge det på alle kvinner blir litt drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et program om dette nylig. I de tilfellene hvor mennene slapp ut tok forholdet raskt slutt og de fant seg en ny mann i fengsel.



Anonymous poster hash: 051e8...bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva har dette med "kvinnfolk" generelt å gjøre? En like marginal gruppe som pedofile menn.

De fleste kvinner er forøvrig ute etter menn som er "vinnere", ikke tapere.

Still heller spm. hva det er med enkelte mennesker som faller for gale folk, på samme måte som at enkelte er gale nok til å havne i fengsel.

Anonymous poster hash: 30028...ee4

Word

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner faller for bad boys.



Anonymous poster hash: ab579...810
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...