Gå til innhold

Er egentlig kvinner ubrukelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns jeg aner en tilpasning av argumentene her. I din første beskrivelse av deg selv og din kjære, så er du en velhavende person med en flott bil og eksklusiv smak.

Nå var du plutselig ikke det, likevel.

Men en anelse snobbete likevel, kanskje? Etter siste avsnitt å dømme? Er det noen spesiell grunn til at du ikke liker Bourdieu, forresten?

Nå tillegger du meg meninger og holdninger som jeg ikke har, og heller ikke har gitt uttrykk for. Man kan fristes til å si at du projiserer. Når det kommer til stykket, så er det du som har en slik jobb, ikke jeg.

Og merk deg at jeg har aldri sagt at jeg anser det for spesielt positivt å være et høystatusmenneske med alt det innebærer av sosial posisjonering og demonstrering av status. Jeg ser det faktisk som ganske negativt.

Nå velger du bare å ikke ville se hva jeg faktisk skriver til deg.

Hva du mener er meg forøvrig revnende likegyldig.

Om du ønsker å tro at kvinner er så overfladiske som du skal ha det til, må du gjerne det, men jeg tror ikke det gjør deg lykkeligere å ha et så forutinntatt bilde av verden.

Å gå inn i enkelthetene i det du skriver gidder jeg ikke. Jeg vet gidt hvem jeg er og hva jeg står for. Jeg trenger ikke å bli fortalt at jeg har et sviktende virkelighetssyn, siden jeg faktisk er en aktiv deltager i eget liv.

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss! 160 innlegg på om hvorvidt kvinner er ubrukelige eller ikke. Hvilke tilstander!

Anonymous poster hash: 423c1...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot du er. LOL.

Ja, det finnes sikkert en mann som alltid er sterkere enn oss kvinner, men smartere, flinkere og dyktigere?Hvordan kan du vite det? Gi meg et eksempel takk.

Det holder jo egentlig bare å si ett ord: kjønnskvotering. Men jeg kan jo også forklare hvorfor det er kjønnskvotering. For det første så er det betydelig flere menn enn kvinner i det øverste IQ-sjiktet. Altså er det vitenskapelig bevist at det er betydelig flere smartere menn enn kvinner. For det andre så har menn generelt bedre egenskaper til å bli de beste enn kvinner generelt, slik som sterkere konkurranseinstinkt, større selvtillit for at de klarer det og generelt sterkere drivkraft for å bli de beste.

Det siste er jo noe som feministene ustanselig har mast om i den hensikt å forme terrenget etter det feministiske kartet sitt. I snart femti år har feministene for eksempel arrangert bøllekurs for kvinner, uten at de har klart å endre kvinners natur med det. Når feministene nå som smått om senn har begynt å innse kvinnevirkeligheten, så har de begynt å snakke om ytterligere å tilpasse samfunnet kvinner, noe som nødvendigvis innebærer ytterligere å holde igjen og begrense menn så kvinner kan holde tritt med menn.

Sånn sett blir det faktisk gjennom linjene i feministisk argumentasjon og retorikk påvist at det alltid finnes en mann som er bedre, smartere, sterkere, flinkere og dyktigere enn en kvinne. :herremann:

Endret av Jus sanguinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Det holder jo egentlig bare å si en ting: kjønnskvotering. Men jeg kan jo også forklare hvorfor det er kjønnskvotering. For det første så er det betydelig flere menn enn kvinner i det øverste IQ-sjiktet. Altså er det vitenskapelig bevist at det er betydelig flere smartere menn enn kvinner. For det andre så har menn generelt bedre egenskaper til å bli de beste enn kvinner generelt, slik som sterkere konkurranseinstinkt, større selvtillit for at de klarer det og generelt sterkere drivkraft for å bli de beste.

Det siste er jo noe som feministene ustanselig har mast om i den hensikt å forme terrenget etter det feministiske kartet sitt. I snart femti år har feministene for eksempel arrangert bøllekurs for kvinner, uten at de har klart å endre kvinners natur med det. Når feministene nå som smått om senn har begynt å innse kvinnevirkeligheten, så har de begynt å snakke om ytterligere å tilpasse samfunnet kvinner, noe som nødvendigvis innebærer ytterligere å holde igjen og begrense menn så kvinner kan holde tritt med menn.

Sånn sett blir det faktisk gjennom linjene i feministisk argumentasjon og retorikk påvist at det alltid finnes en mann som er bedre, smartere, sterkere, flinkere og dyktigere enn en kvinne. :herremann:

Det er ikke vitenskapelig bevist at menn er smartere enn kvinner. Det er bevist ja, at den gjennomsnittlige mannehjerne er litt større enn den kvinnelige. Men at det ikke har noe å si, kvinner og menn er like smarte på begge måter. Men det er langt større forskjeller innenfor kjønnet enn det er mellom kjønnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vitenskapelig bevist at menn er smartere enn kvinner. Det er bevist ja, at den gjennomsnittlige mannehjerne er litt større enn den kvinnelige. Men at det ikke har noe å si, kvinner og menn er like smarte på begge måter. Men det er langt større forskjeller innenfor kjønnet enn det er mellom kjønnene.

IQ-tester viser at det er større variasjon i IQ-nivået til menn, og at det er flere menn i det øverste IQ-sjiktet enn det er kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

IQ-tester viser at det er større variasjon i IQ-nivået til menn, og at det er flere menn i det øverste IQ-sjiktet enn det er kvinner.

Bevis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår denne trangen til å krangle om hvem som er best til hva. Hvorfor ikke bare akseptere at vi er forskjellige og heller leke Kardemomme By?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...