Gå til innhold

Svigermor misliker at jeg går med nattkjole.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg snakket med henne. Hun skylder på store løse pupper og at det synes lett gjennom nattkjolen. Så jeg burde ha hørt på svarene jeg fikk. Hun bryr seg ikke om det personlig påstår hun, men mener det er ubehagelig for de andre.Tviler på hun har spurt de andre, men selvsagt vil jeg ikke lage noe bråk. Nå går jeg rett på badet og skifter så for de andre gå rundt i truser og t-skjorter.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Og der fikk din svigermor makt over deg.. Jeg syns du skal kle deg akkurat som du vil, så får hun bare sitte der og være sur. Det er tross alt ikke hele bygda som sitter der og spiser frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg snakket med henne. Hun skylder på store løse pupper og at det synes lett gjennom nattkjolen. Så jeg burde ha hørt på svarene jeg fikk. Hun bryr seg ikke om det personlig påstår hun, men mener det er ubehagelig for de andre.Tviler på hun har spurt de andre, men selvsagt vil jeg ikke lage noe bråk. Nå går jeg rett på badet og skifter så for de andre gå rundt i truser og t-skjorter.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Jeg liker svigermoren din! Haha :laugh:

Anonymous poster hash: a3f0a...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis puppene var problemet kan du vel bare ta på deg bh, så burde vel ikke nattkjolen lenger være et problem:)

Anonymous poster hash: 91a40...cd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...