Gå til innhold

Alle disse trådene om FF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen? Trådene består så å si bare av hets av FF.

Tåler dere ikke å se at noen lykkes, at samme person har en veldreid kropp, pent utseende, en kjekk mann, et pent hjem og en vakker datter?

Blir det for mye for dere å takle?

Dere er klar over at det er en person dere hetser? Alle dere som er med på denne hetsen, er også med på mobbing. Vil dere virkelig være bekjent av det?

Hva gir det dere å holde på sånn?

Jeg vil ikke ha noe hets mot FF i denne tråden.



Anonymous poster hash: 4886c...33a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kult at du startet enda en tråd om dama da.



Anonymous poster hash: 32359...5d1
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2.april i dag, ts :skratte:

Anonymous poster hash: 6c2f9...1fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen? Trådene består så å si bare av hets av FF.

Tåler dere ikke å se at noen lykkes, at samme person har en veldreid kropp, pent utseende, en kjekk mann, et pent hjem og en vakker datter?

Blir det for mye for dere å takle?

Dere er klar over at det er en person dere hetser? Alle dere som er med på denne hetsen, er også med på mobbing. Vil dere virkelig være bekjent av det?

Hva gir det dere å holde på sånn?

Jeg vil ikke ha noe hets mot FF i denne tråden.

Anonymous poster hash: 4886c...33a

Vent litt.. kjekk mann? kjekk?!

jeg driter i hele dama, hun må få være så perfekt hun bare vil for min del :)

Endret av Chia
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bra kropp, søt unge og kule sko, men er det en ting den dama ikke har så er det KJEKK MANN!!

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har bra kropp, søt unge og kule sko, men er det en ting den dama ikke har så er det KJEKK MANN!!

Anonymous poster hash: 7410e...365

nei :fnise: ikke litt engang...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF?

Fotballfrue

Anonymous poster hash: 32359...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

Nok en ubrukelig tråd, og nok en gang klikket jeg meg inn. Dårlig vane, altså. Ironisk at du starter en tråd om alle trådene om fotballfrue...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å folkeskikka er fortsatt fraværende ser jeg. Ingen som klarer å for en gangs skyld gjøre en liten innsats på en litt voksen oppførsel. Det er ikke noe barneforum dette.

Svar heller på spørsmålene i HI istedenfor å komme med enda mer oppgulp.

Håper dere er stolte over dere selv nå...

ts



Anonymous poster hash: 4886c...33a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Kjære TS,

et spørsmål:

Hva anser du som hets og hva anser du som berettiget kritikk av FF?

Ser gjerne at du også kommer med konkrete eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS,

et spørsmål:

Hva anser du som hets og hva anser du som berettiget kritikk av FF?

Ser gjerne at du også kommer med konkrete eksempler.

Eksempler kan du godt få. Hun får bl.a hets pga utseendet, kroppen, klærne, og det lyser misunnelse av all denne hetsen.

Det er bare å lese noen av alle trådene om henne, så ser du fort hvor hetset hun blir. De fleste trådene er modererte, men enda finnes mye dritt igjen i de trådene.

Hva mener du er berettiget kritikk av FF da?

Husker jeg så en annen tråd her - som forsvant fort. Den var om utseendet til hun ene skiskyteren (som legger opp nå, husker ikke navnet). Den tråden ble fort stengt å ts fikk masse pepper for den tråden. Jeg forsvarer den ikke, men synes ikke den var noe værre enn alle disse trådene om FF.

Anonymous poster hash: 4886c...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LK?.... kjekk?? .... Nei nå får du gi deg! :fnise:



Anonymous poster hash: f2734...b47
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Eksempler kan du godt få. Hun får bl.a hets pga utseendet, kroppen, klærne, og det lyser misunnelse av all denne hetsen.

Det er bare å lese noen av alle trådene om henne, så ser du fort hvor hetset hun blir. De fleste trådene er modererte, men enda finnes mye dritt igjen i de trådene.

Hva mener du er berettiget kritikk av FF da?

Husker jeg så en annen tråd her - som forsvant fort. Den var om utseendet til hun ene skiskyteren (som legger opp nå, husker ikke navnet). Den tråden ble fort stengt å ts fikk masse pepper for den tråden. Jeg forsvarer den ikke, men synes ikke den var noe værre enn alle disse trådene om FF.

Anonymous poster hash: 4886c...33a

Takk for svar.

Jeg skal være enig med deg at en del av det som har blitt sagt om FF i ymse tråder det siste året har ikke vært annet enn lavmål og spott. Diskusjonen vedrørende størrelsen på føttene hennes og påstandene om at hun prøvde å skjule hvor store de angiveligvis er, ble for mitt vedkommende bare pinlig og absurd.

I tillegg synes jeg at enkelte diskusjoner angående dattera hennes tok en del stygge vendinger.

Når det er sagt, synes jeg det er berettiget kritikk når man kritiserer FF for følgende forhold:

- uthenging, trakassering, og latterliggjøring samt trusler av andre (bl.a. en advokat, en blogger, Minerva-saken, KK-forumet)

- løgn (bl.a. utdannelse, Restylane)

- manglende annonse- hhv. reklamemerking

- manglende/slett merking av bilder som ikke er hennes egne

- bruken av dattera i markedsføringsøyesmed

- påstander som ikke kan bekreftes

- "låning" av matoppskrifter som presenteres som egne

- vehement fornektelse av å være thinspo*

*Jeg antar at sykdomsbildet er adskillig mer sammensatt enn at en "skarve" blogg skal være den eneste årsaken til spiseforstyrrelser. Men at den kan være en trigger betviler jeg ikke.

FF har selv valgt å stille seg i rampelyset. Indirekte vil det si at hun også har tatt et bevisst valg på at alt hun sier og gjør vil bli snudd og vendt på. Og beklageligvis er ikke alt som kommer frem av positivt slag.

Jeg verken forguder eller misunner henne. FF har vært både heldig og smart - heldig for at hun kom inn på bloggmarkedet før det ble noe "alle" drev med; og smart for at hun har holdt ut så lenge og vært i stand til å levere et produkt som ca. fem-seks år senere fortsatt har stor gjennomslagskraft. Utover det samsvarer veldig ofte FFs liv med det som per i dag ofte tituleres som det "riktige" liv - det perfekte liv med det perfekte huset med den perfekte mannen med det perfekte utseendet med det perfekte antrekket med det perfekte barnet med det perfekte helsa med det perfekte kroppen med det perfekte ad nauseam. Sånn sett er FF et interessant fenomen fra et sosiopsykologisk og sosioantropologisk perspektiv.

Ikke all kritikk i FF-trådene er surmaga oppgulp og hets, båren ut av lavmålt misunnelse og tjukke fingre fulle av potetgullfett og cola-sukker som anonymt hamrer løs på et tastatur.

Endel av "kritikerne"* har nok gangsyn til å se at noe av det FF foretar seg faktisk er klandreverdig.

* Jeg satte ordet "kritikerne" i anførselstegn av følgende årsak: Bare fordi jeg ytrer en kritikk om et annet menneske, er ikke det ensbetydende med at jeg kritiserer alt ved denne personen. Selv om jeg sier til mamma at hun tidvis har veldig kjerringstil, så betyr det ikke at jeg er mindre glad i henne av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg skal være enig med deg at en del av det som har blitt sagt om FF i ymse tråder det siste året har ikke vært annet enn lavmål og spott. Diskusjonen vedrørende størrelsen på føttene hennes og påstandene om at hun prøvde å skjule hvor store de angiveligvis er, ble for mitt vedkommende bare pinlig og absurd.

I tillegg synes jeg at enkelte diskusjoner angående dattera hennes tok en del stygge vendinger.

Når det er sagt, synes jeg det er berettiget kritikk når man kritiserer FF for følgende forhold:

- uthenging, trakassering, og latterliggjøring samt trusler av andre (bl.a. en advokat, en blogger, Minerva-saken, KK-forumet)

- løgn (bl.a. utdannelse, Restylane)

- manglende annonse- hhv. reklamemerking

- manglende/slett merking av bilder som ikke er hennes egne

- bruken av dattera i markedsføringsøyesmed

- påstander som ikke kan bekreftes

- "låning" av matoppskrifter som presenteres som egne

- vehement fornektelse av å være thinspo*

*Jeg antar at sykdomsbildet er adskillig mer sammensatt enn at en "skarve" blogg skal være den eneste årsaken til spiseforstyrrelser. Men at den kan være en trigger betviler jeg ikke.

FF har selv valgt å stille seg i rampelyset. Indirekte vil det si at hun også har tatt et bevisst valg på at alt hun sier og gjør vil bli snudd og vendt på. Og beklageligvis er ikke alt som kommer frem av positivt slag.

Jeg verken forguder eller misunner henne. FF har vært både heldig og smart - heldig for at hun kom inn på bloggmarkedet før det ble noe "alle" drev med; og smart for at hun har holdt ut så lenge og vært i stand til å levere et produkt som ca. fem-seks år senere fortsatt har stor gjennomslagskraft. Utover det samsvarer veldig ofte FFs liv med det som per i dag ofte tituleres som det "riktige" liv - det perfekte liv med det perfekte huset med den perfekte mannen med det perfekte utseendet med det perfekte antrekket med det perfekte barnet med det perfekte helsa med det perfekte kroppen med det perfekte ad nauseam. Sånn sett er FF et interessant fenomen fra et sosiopsykologisk og sosioantropologisk perspektiv.

Ikke all kritikk i FF-trådene er surmaga oppgulp og hets, båren ut av lavmålt misunnelse og tjukke fingre fulle av potetgullfett og cola-sukker som anonymt hamrer løs på et tastatur.

Endel av "kritikerne"* har nok gangsyn til å se at noe av det FF foretar seg faktisk er klandreverdig.

* Jeg satte ordet "kritikerne" i anførselstegn av følgende årsak: Bare fordi jeg ytrer en kritikk om et annet menneske, er ikke det ensbetydende med at jeg kritiserer alt ved denne personen. Selv om jeg sier til mamma at hun tidvis har veldig kjerringstil, så betyr det ikke at jeg er mindre glad i henne av den grunn.

Takk for utfyllende svar :)

Jeg må innrømme at jeg ikke kan danne meg en mening om det du mener er berettiget kritikk da jeg ikke vet nok om henne. Har bare vært innom bloggen hennes etpar ganger. Er ikke akkurat en blogg jeg oppsøker i hytt og pine, men jeg er igrunnen ikke fast inne på blogger.

Jeg synes all den hetsingen hun utsettes for er lavmål som kun dreier seg om usmakelige kommentarer om utseendet, kroppen osv. Det synes jeg folk burde holde seg for gode til.

Anonymous poster hash: 4886c...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vent litt.. kjekk mann? kjekk?!

jeg driter i hele dama, hun må få være så perfekt hun bare vil for min del :)

Hun har bra kropp, søt unge og kule sko, men er det en ting den dama ikke har så er det KJEKK MANN!!

Anonymous poster hash: 7410e...365

nei :fnise: ikke litt engang...

LK?.... kjekk?? .... Nei nå får du gi deg! :fnise:

Anonymous poster hash: f2734...b47

Jeg skjønner ikke helt poenget..Hvorfor er det så utrolig viktig å påpeke at dere synes LK ikke er kjekk? Er det så provoserende at noen nevner det som et punkt på ei liste hvor mye annet blir ramset opp? Det er greit at dere mener det, men jeg lurer på hensikten med å absolutt måtte påpeke at LK absolutt ikke er kjekk? Det virker bare så tåpelig å måtte påpeke akkurat det.

Den "beste" forklaringen må jo være at han er den han er. Og da må man gjøre hva som helst for å jekke den personen ned. Virker ikke som om folk tåler at noen er bastante og har sine egne meninger. Da må man finne noe usaklig å ta dem på og da gjerne utseende.

Vel, barnehagepoeng fra meg iallefall!

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt poenget..Hvorfor er det så utrolig viktig å påpeke at dere synes LK ikke er kjekk? Er det så provoserende at noen nevner det som et punkt på ei liste hvor mye annet blir ramset opp? Det er greit at dere mener det, men jeg lurer på hensikten med å absolutt måtte påpeke at LK absolutt ikke er kjekk? Det virker bare så tåpelig å måtte påpeke akkurat det.

Den "beste" forklaringen må jo være at han er den han er. Og da må man gjøre hva som helst for å jekke den personen ned. Virker ikke som om folk tåler at noen er bastante og har sine egne meninger. Da må man finne noe usaklig å ta dem på og da gjerne utseende.

Vel, barnehagepoeng fra meg iallefall!

Anonymous poster hash: 72b59...649

Veldig gode barnehagepoeng :)

Alle har rett til å ha sine meninger, men vi har vel også alle lært at hvis vi ikke har noe pent/ positivt å si om en person, så ikke si noe.

Anonymous poster hash: 4886c...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mannen hennes er jo en helt normal kjekk, ung mann. Jeg fatter ikke hvorfor alle henger seg opp i utseendet hans.



Anonymous poster hash: 4c724...5ec
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mannen hennes er jo en helt normal kjekk, ung mann. Jeg fatter ikke hvorfor alle henger seg opp i utseendet hans.

Anonymous poster hash: 4c724...5ec

Det skjønner ikke jeg heller. Men de som har som hobby å hetse FF tar for seg alt de kan bruke i denne hetsingen. Har virkelig ikke folk annet å bedrive på fritiden sin?

Anonymous poster hash: 4886c...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...