Gå til innhold

Helene Drage, har hun egentlig gått ned veldig mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom akkurat over bloggen til Helene Drage, og har forstått det sånn at hun er slankeekspert og kostholdsguru.

Men; har hun gått ned mye fra førvekt? Synes hun fortsatt ser litt kraftig ut jeg..



Anonymous poster hash: bcff2...144
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Aldri hørt om dama. Men med et googlesøk kom jeg inn på bloggen hennes, og der står det jo at hun har gått ned 60 kg! Wow! Og hun ser supersunn og glad ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel gått ned nærmere 50kg, om jeg ikke husker feil.

Edit: ser ut som jeg estimerte litt lavt? :P lenge siden jeg leste.

Endret av Derpinaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

60kg er jo dødsmasse! Faktisk nesten hele meg i vekt!

Bøyer meg i støvet!



Anonymous poster hash: bcff2...144
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har før- og etterbilder?

Anonymous poster hash: f8a06...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy flate for en forskjell! Og alt dette har hun gjort ved hjelp av trening, mat og viljestyrke, uten kjappe løsninger! Jeg er virkelig imponert!



Anonymous poster hash: bcff2...144
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser bloggen hennes, men jeg har ofte lurt på hvorfor "starvekten" hennes alltid forandrer seg? Først var hun rundt 130 kilo da han begynte veknedgangen, så ble den 135. Like før jul skrev hun at hun var over 140 kilo på det største, så jeg lurer litt på hvorfor hun alltid forandrer det.

Men hun har jo gjort veldig mye med vektnedgangen sin. Eneste jeg savner nå er de "samfunnsrelaterte" innleggene hennes. Før skrev hun en del om hva som er feil i samfunnet, om politikk og samfunn, nå har det stort sett blitt "min hverdag" og lettkledde bilder.



Anonymous poster hash: 2e2e4...975
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg leser bloggen hennes, men jeg har ofte lurt på hvorfor "starvekten" hennes alltid forandrer seg? Først var hun rundt 130 kilo da han begynte veknedgangen, så ble den 135. Like før jul skrev hun at hun var over 140 kilo på det største, så jeg lurer litt på hvorfor hun alltid forandrer det.

Men hun har jo gjort veldig mye med vektnedgangen sin. Eneste jeg savner nå er de "samfunnsrelaterte" innleggene hennes. Før skrev hun en del om hva som er feil i samfunnet, om politikk og samfunn, nå har det stort sett blitt "min hverdag" og lettkledde bilder.

Anonymous poster hash: 2e2e4...975

Startvekt for slanking og høyeste vekt er jo to forskjellige ting 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke noe sylfide, men hva så`? hun er stolt over å ha gått ned 60 kg, det ville faen meg også jeg vært.



Anonymous poster hash: 43ebf...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt for slanking og høyeste vekt er jo to forskjellige ting

Sant, men om du leser bloggen hennes så er startvekten og høyest vekt det samme... litt avhengig av hvilket innlegg du leser, selvsagt.

Anonymous poster hash: 2e2e4...975

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt slitsomt at ALLE som har gått ned noen kilo plutselig er eksperter og skal være messiaser.



Anonymous poster hash: b3f15...2a8
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun er litt av ei dame, hun der. Snakk om å leve i ei boble.

Hun overdriver "kritikken" hun liksom skal ha fått, noe så til de grader. Skriver noen her at hun ikke har gått ned alt hun sier hun har, så er det liksom noe som skjer støtt og stadig. Da er folk helt forferdelige og tragiske og verden er i mot henne. Selv har hun jo "hengt ut" folk ved flere anledninger, for ting hun synes er "teit". Men det er vel ikke det samme det da.

Og enkelte av "tilhengerene" hennes da..

Spesielt hun her er blitt ekspert over natten, etter at hun joinet Helene sin "Team Helene Drage" gruppe på Facebook. Anjasfitnessfight.blogg.no



Anonymous poster hash: b4475...ad1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er litt av ei dame, hun der. Snakk om å leve i ei boble.

Hun overdriver "kritikken" hun liksom skal ha fått, noe så til de grader. Skriver noen her at hun ikke har gått ned alt hun sier hun har, så er det liksom noe som skjer støtt og stadig. Da er folk helt forferdelige og tragiske og verden er i mot henne. Selv har hun jo "hengt ut" folk ved flere anledninger, for ting hun synes er "teit". Men det er vel ikke det samme det da.

Og enkelte av "tilhengerene" hennes da..

Spesielt hun her er blitt ekspert over natten, etter at hun joinet Helene sin "Team Helene Drage" gruppe på Facebook. Anjasfitnessfight.blogg.no

Anonymous poster hash: b4475...ad1

Sorry, hun har skrivefeil i adressen sin.. anjasfitnessfigth.blogg.no

Anonymous poster hash: b4475...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet at hun gikk ned før hun målte seg for første gang osv så det er mulig at noen av tallene er estimater. Uansett har hun gått ned kjempemasse og jeg synes hvertfall hun er sykt flink. Jeg synes ikke hun prøver å fremstå som noe fitnessekspert, men en helt vanlig jente som deler sine meninger og opplevelser. Hun fant sin måte, og den har tydeligvis funka for henne, om den ikke funker for deg så er det vel bare å la være...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også det er imponerende det hun har fått til, og uten at jeg akkurat kan si jeg har finlest bloggen hennes, så syns jeg det virker som hun har verdifulle erfaringer og innsikter å bringe videre. Kanskje kan de hjelpe andre med et lignende utgangspkt. Og særlig liker jeg at hun demonstrerer at dette er innen rekkevidde hvis man trener og legger opp en fornuftig kostholdsplan.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er jeg veldig dårlig til å regne? Hun skriver om at hun har gått ned 60 kilo, og hvilken milepæl hun hadde nådd da hun var minus 60 (og det er virkelig imponerende), men hun skriver hun veier ca. 85 kilo.

141-60=81, ikke sant? Skjønner ikke helt det der.

Hun er veldig inspirerende, for all del, og jeg synes flere burde sjekke ut bloggen fremfor slankeoperasjon. Slankeoperasjon skal være den siste utvei sies det, og da spørs det hvor mange som har lagt seg i hardtrening som Drage. Hun virker litt som en bedreviter til tider, men man kan jo ikke vite hvordan en person er utifra en blogg.

Er hun mye sponset, noe som vet det? Virker som det er en del dårlig skjult reklame ut og går hos henne.



Anonymous poster hash: 2e2e4...975
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det ser ut som om hun har gått ned 60 kg, det er tydelig forskjell på de to bildene men 60 kg høres bare vilt ut. Hadde hun sagt 30 så skulle jeg vært enig. Syns heller ikke det ser ut som om hun veide 130 kg på førbildene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra starten og 50+ kg ned.

Imponerende!!

Anonymous poster hash: 21007...6dc

Hun har gått ned mye ja, men hun suger jo helt tydelig inn magen på etter bildet. Hvorfor det? Er hun ikke fornøyd?

Anonymous poster hash: a857f...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...