Gå til innhold

Celine Aagaard....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker jeg fikk bakoversviss da jeg så henne i Oslo for en stund siden. Hun ser så hip og ung ut på bildene hun har på bloggen, men irl så hun ut som hun var 45+ :O



Anonymous poster hash: 446c4...e2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i samme forlag som dama og mer kjendisfokusert menneske skal man lete lenge etter. :ler:



Anonymous poster hash: 21a4b...9a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser henne i nabolaget titt og ofte, men har aldri sett henne smile.

Anonymous poster hash: c285f...701

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Det covert med henne på flaut, ho ser mye eldre ut irl

Anonymous poster hash: b7a55...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner.

Tråden er flyttet fra Skråblikk til Rampelyset

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ser så sliten ut? Come on! Hun ser som en normal 37 åring!

Er hun redaktør i stylemag? Er det ikke spesielt og ha seg selv på coveret?

Endret av miaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser så sliten ut? Come on! Hun ser som en normal 37 åring!

Er hun redaktør i stylemag? Er det ikke spesielt og ha seg selv på coveret?

Det var 2 års jubileum, og i den anledning var det intervju med henne og henne på coveret. Syns i utgangspunktet ikke det er så rart, når de feirer 2 år, men etter hva jeg forstod var det visst en del snikreklame i artikkelen, og det er jo ikke greit.

Jeg syns det er teit å diskutere damas utseende på den måten som blir gjort i tråden her. Hvordan hun ser ut har vel ingenting å si.

Vedrørende stil syns jeg hun har en kul stil, og kunne gjerne tenkt meg en del av hva hun har i klesskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 2 års jubileum, og i den anledning var det intervju med henne og henne på coveret. Syns i utgangspunktet ikke det er så rart, når de feirer 2 år, men etter hva jeg forstod var det visst en del snikreklame i artikkelen, og det er jo ikke greit.

Jeg syns det er teit å diskutere damas utseende på den måten som blir gjort i tråden her. Hvordan hun ser ut har vel ingenting å si.

Vedrørende stil syns jeg hun har en kul stil, og kunne gjerne tenkt meg en del av hva hun har i klesskapet :)

Er helt enig i at det er unødveldig å diskutere damas utseende. Det jeg misliker med hele "mote-eliten" i norge, er at de skryter på seg å være unik og har særegen stil, hvorpå de henter inspirasjon fra store motepersonligheter i verden. Men når man da ser disse i flokk, så er det umulig å se forskjellen på dem.

Det minner meg om Asker-guttene som ble intervjuene i forbindelse med å innføre uniform på skolene og de argumenterte mot fordi de ville ha en særegen stil. Jadda!

Anonymous poster hash: c285f...701

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser så sliten ut? Come on! Hun ser som en normal 37 åring!

Er hun redaktør i stylemag? Er det ikke spesielt og ha seg selv på coveret?

Enig. Mistenker at disse kommentarene om at hun ser sååå gammel ut,kommer fra smårips uten peiling og misunnelige kjerringer som bare kommer med kritikk for kritikkens egen skyld. Når de selv blir 37 vil nok mange se like gamle ut som henne :) og det er helt normalt.

Anonymous poster hash: c335f...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det ser rart ut at dama redigeres til å se 25 ut?

Anonymous poster hash: b7a55...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så henne på Karl Johan i sommer og måtte google alderen hennes når jeg kom hjem. Hun er ett år eldre enn meg og ja hun ser mye eldre ut enn hva fødselsdatoen hennes tilsier, så det stemmer absolutt ikke at det er slik man ser ut når man er 37 år. Vil tro at hun ville sett yngre ut med 4-5 kg mer på kroppen.



Anonymous poster hash: 79e6a...2f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...