Gå til innhold

Celine Aagaard....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Hva er det hun er kjent for?

Er hun et bra forbilde? Hva synes du om henne?

Så Celine på butikken for en tid siden med sønnen og en hund. Hun var så sint og irritert. Det snødde ute, og hun gikk inn i små stillettsko. Glei på gulvet, og var rett og slett sur. Trodde hun var like søt som på tv jeg :O

Anonymous poster hash: 929c7...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun er kjent for?

Er hun et bra forbilde? Hva synes du om henne?

Så Celine på butikken for en tid siden med sønnen og en hund. Hun var så sint og irritert. Det snødde ute, og hun gikk inn i små stillettsko. Glei på gulvet, og var rett og slett sur. Trodde hun var like søt som på tv jeg :O

Anonymous poster hash: 929c7...1cd

Da hadde hun vel en dårlig dag da. Herregud, er det mulig. Du har vel noen dårlige dager du også? Eller er det slik at du er konstant i det samme humøret absolutt h.e.l.e.t.i.d.e.n?

Anonymous poster hash: ec91a...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun ser gammel og siten ut. Camilla Pihl, deimot, er nydelig!

Hvorfor er det så ille at man er gammel/ser gammel ut? Vi blir jo gamle alle som er her...

Anonymous poster hash: c6d88...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne godt da jeg var liten og leste TOPP. Utover det har jeg aldri hatt så veldig sansen for henne. Synes det er festlig at hun insisterer på at joggesko (joggejogge sko) skal bli supertrendy med f.eks pene skjørt (ble vel nevnt for et halvt år siden at det var på vei inn. men det er jo virkelig ingen som tar det til seg. Utenom Celine Aagaard, da.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne godt da jeg var liten og leste TOPP. Utover det har jeg aldri hatt så veldig sansen for henne. Synes det er festlig at hun insisterer på at joggesko (joggejogge sko) skal bli supertrendy med f.eks pene skjørt (ble vel nevnt for et halvt år siden at det var på vei inn. men det er jo virkelig ingen som tar det til seg. Utenom Celine Aagaard, da.)

Der tar du feil. Har du f.eks den nyeste visningen til Chanel?

Anonymous poster hash: ec91a...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der tar du feil. Har du f.eks den nyeste visningen til Chanel?

Anonymous poster hash: ec91a...262

Joda, vet at motehusene klinker til å bruker det på sine visninger innimellom. Der ser det jo ganske kult ut også. Det jeg mente var at det ikke er en trend "folket" tar til seg i spesielt stor grad. Utenom Celine Aagaard. For meg faller det hvertfall ikke naturlig å dra på meg joggeskoene til mitt nye plisserte midi skjørt f.eks :) Siktet litt til dette med at hun følger "trender" slavisk, som flere nevnte over her.

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vet at motehusene klinker til å bruker det på sine visninger innimellom. Der ser det jo ganske kult ut også. Det jeg mente var at det ikke er en trend "folket" tar til seg i spesielt stor grad. Utenom Celine Aagaard. For meg faller det hvertfall ikke naturlig å dra på meg joggeskoene til mitt nye plisserte midi skjørt f.eks :) Siktet litt til dette med at hun følger "trender" slavisk, som flere nevnte over her.

Da tror jeg du henger i et annet miljø enn henne. "Alle" jeg kjenner dresser ned et pent antrekk med joggesko. Ser mere og mere av det ute på gaten.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du henger i et annet miljø enn henne. "Alle" jeg kjenner dresser ned et pent antrekk med joggesko. Ser mere og mere av det ute på gaten.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

Jeg synes fremdeles hun er desperat etter å følge trender, altfor slavisk. Til det pinlige. Det var mitt poeng.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles hun er desperat etter å følge trender, altfor slavisk. Til det pinlige. Det var mitt poeng.

eh jaaa. kleint å se "papparazzi"-bildene hun legger ut på bloggen også. døøør!!

Anonymous poster hash: b5605...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles hun er desperat etter å følge trender, altfor slavisk. Til det pinlige. Det var mitt poeng.

Det er jeg helt enig, men akkurat det med joggesko er faktisk veldig trendy nå. Men jeg er absolutt enig med deg, hun er helt desperat i klesveien og ingenting som er "typiske henne" fordi hun virker veldig stilforvirra. I tillegg syntes jeg, ikke skyt meg, at hun er for gammel til å gå kledd slik hun gjør.

Anonymous poster hash: ec91a...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun prøver så hardt for å virke ung og trendy, virker kanskje mot sin hensikt? For når jeg ser på henne, tenker jeg "Gammel dame som vil være ung igjen", men 38 er jo ikke akkurat gammelt. Finnes mange 38-åringer som ser yngre ut uten å være så anstrengte...



Anonymous poster hash: 8561e...8a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at hun prøver så hardt for å virke ung og trendy, virker kanskje mot sin hensikt? For når jeg ser på henne, tenker jeg "Gammel dame som vil være ung igjen", men 38 er jo ikke akkurat gammelt. Finnes mange 38-åringer som ser yngre ut uten å være så anstrengte...

Anonymous poster hash: 8561e...8a5

Er hun bare 38 år gammel?????? Hun ser seriøst eldre ut enn mamma på 55 år. Nå fikk jeg sjokk.

Anonymous poster hash: ec91a...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles hun er desperat etter å følge trender, altfor slavisk. Til det pinlige. Det var mitt poeng.

Hun jobber vel som "mote-ettellerannet"? Da er det vel forventet at hun er oppdatert på nye trender og tidlig ute med det nyeste. Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko og penkjoler i kombinasjon gir meg assosiasjoner til Lily Allen anno 2007, uansett hva Chanel eller Celine har å si om saken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ser bare sliten ut.

Klærne hennes er heller ikke mye å hoppe i taket for, stilletthæler til alt? Baggy klær og stiletthæler er og blir harry.



Anonymous poster hash: 2d80c...768
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser ut som hun sulter seg for å være fashionably skinny. Hun ser så sliten og avmagret ut, tror det er derfor mange synes hun ser så mye eldre ut enn hun egentlig er. Kan virke slik ut i fra bildene hun legger ut også, hun legger f. eks. ut bilde av en pasjonsfrukt, en lime, eller noen bær og skriver breakfast.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, blir litt skremt av fx tre bringebær og noen mynteblader #frokost

Og godteriet på fredagskveld er noen blåbær

Anonymous poster hash: b7ae9...303

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...