Gå til innhold

Glatt hår, forbanna dritt.


KaDust

Anbefalte innlegg

Jeg er så møkka lei det forpulte håret mitt. Det er glatt og alt sklir ut av det. Bølger jeg lager (ja jeg sprayer, og har prøvd forskjellige sprayer) varer maks 5 minutter før ALLE er HELT borte igjen, og alle andre type sommerfrisyrer jeg har prøvd med forskjellige fletter osv osv funker ikke for håret sklir ut av fletten mens jeg fletter. ÅÅÅH, er så lei!

Det funket til og med ikke å ta permanent med store bølger, for selv DET sklei ut av håret mitt, er det mulig?!

Åhh, seriøst. Jeg orker ikke mer av dette forpulte håret :(

-utblåsning-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chayzi

Jeg prøvde en ny spray fra en frisørsalong, det er ikke vanlig hårspray, mer som en saltvannspray, men det er ikke det heller. Og vi to har samme problemet med både glatt, tynt og rett hår. Men den sprayen funker på meg. Sklir ikke ut før etter noen timer, men da er det bare å spraye på litt mer, så holder det noen timer til :-) Hvis du er på hytta, kan du få prøve den når jeg kommer opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltvannsspray! Gjør underverker, spray på før du fletter for eksempel.

Anonym poster: bb40af86bf80452a8b7e0b700ee88a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånn hårpulver, sånn man drysser i hendene. Gjør underverker for mitt superglatte hår.

Anonym poster: bb40af86bf80452a8b7e0b700ee88a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Har samme problem. Saltvannsspray funker ikke for meg, og det Osis-pudderet gjør håret mitt fettete i nesten en uke etter bruk (bruker utrolig lite).

Har ingen ide jeg heller, men volumshampo uten sls har hjulpet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker balsammetoden da så er litt begrenset hvilke produkter jeg kan bruke. saltvannsspray funker ikke i det hele tatt, og det pudderet får jeg ikke ut med bare balsam.. ufff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro meg, krøller er ingen drøm det heller ;) hvis det er noen trøst :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd ALT! Ingenting funker, alt bare sklir ut av håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Love it. Nei. Jeg har egentlig bare gitt det opp, men det er kjipt å ikke kunne sette håret opp noe annet enn hestehale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Prøvd å ta skum i håret og så føne det?

Jeg brukr got to be sexty etellerannet i luggen og det gjør ikke luggen så glatt. Kan tuppere det og sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Stripe håret eller noe? :P Jeg har så glatt hår at det ikke funker å style det, og det henger rett ned. Hvis jeg striper det litt med jevne mellomrom, blir det litt mer slitt. Mer tekstur eller hva frisørene nå kaller det...

Sikkert et innmari dårlig forslag, men eneste som funker for at mitt hår ikke skal ligge kliss inntil hodet og henge rett ned i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophie Magdalene

Jeg er helt avhengig av Osis Dust It ..

Vil også nevne Redken Full Body volum-shampo - den er kjempegod og gir virkelig løft til håret - og husk å bruke volum-skum mens håret er vått etter vask.

La håret luft-tørke før du bøyer hodet fram og blåser håret tørt ...

... mine helt nødvendige tips for hårvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker balsammetoden da så er litt begrenset hvilke produkter jeg kan bruke. saltvannsspray funker ikke i det hele tatt, og det pudderet får jeg ikke ut med bare balsam.. ufff

Du kan ikke få i pose og sekk. Balsammetoden er jo for å få mykest mulig hår, og for å få håret mindre glatt og med mer volum så må du rett og slett ødelegge det litt med diverse spraying, hårpudder osv. Og da trenger du en skikkelig sjampo.

You gotta choose, man.

Anonym poster: a775a34f985ab03ba21d6108d17c9e00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt avhengig av Osis Dust It ..

Vil også nevne Redken Full Body volum-shampo - den er kjempegod og gir virkelig løft til håret - og husk å bruke volum-skum mens håret er vått etter vask.

La håret luft-tørke før du bøyer hodet fram og blåser håret tørt ...

... mine helt nødvendige tips for hårvask.

Tips til volumskum? :)

Anonym poster: a775a34f985ab03ba21d6108d17c9e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en ny spray fra en frisørsalong, det er ikke vanlig hårspray, mer som en saltvannspray, men det er ikke det heller. Og vi to har samme problemet med både glatt, tynt og rett hår. Men den sprayen funker på meg. Sklir ikke ut før etter noen timer, men da er det bare å spraye på litt mer, så holder det noen timer til :-) Hvis du er på hytta, kan du få prøve den når jeg kommer opp!

Navn, takk :) :)

Anonym poster: a775a34f985ab03ba21d6108d17c9e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Prøvd å ta skum i håret og så føne det?

Jeg brukr got to be sexty etellerannet i luggen og det gjør ikke luggen så glatt. Kan tuppere det og sånn

Jada, jeg har prøvd det uendelige ganger. Det går bare ut etter maks 1 time, etter intenst tupering i tillegg.

Stripe håret eller noe? :P Jeg har så glatt hår at det ikke funker å style det, og det henger rett ned. Hvis jeg striper det litt med jevne mellomrom, blir det litt mer slitt. Mer tekstur eller hva frisørene nå kaller det...

Sikkert et innmari dårlig forslag, men eneste som funker for at mitt hår ikke skal ligge kliss inntil hodet og henge rett ned i alle fall. :)

Jeg har striper, ingen forskjell fra eller til for meg.

Jeg er helt avhengig av Osis Dust It ..

Vil også nevne Redken Full Body volum-shampo - den er kjempegod og gir virkelig løft til håret - og husk å bruke volum-skum mens håret er vått etter vask.

La håret luft-tørke før du bøyer hodet fram og blåser håret tørt ...

... mine helt nødvendige tips for hårvask.

Osis dust it funker dårlig for meg, og for KaDust. Jeg bruker allerede volumshampo, har prøvd flere og funnet en jeg liker. Vil ikke prøve Redken da de tester på dyr ;) Har også pleid å blåse håret tørt når hodet er bøyd frem, ingen effekt.

Sukk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...