Gå til innhold

Til alle som har Netflix


Gjest The Lost Dreamer

Anbefalte innlegg

Gjest The Lost Dreamer

Funker Netflix hos dere nå? Helt siden igår har jeg prøvd å se på Reign der, en serie, som er på den amerikanske Netflix, men det funker ikke.

 

I går lasta den ikke inn siden i det hele tatt på noen måte, og i dag hopper den bare ut av filmen etter, veit ikke omtrent 20 minutter, dette har den gjort 3 ganger siden klokka 5 og nå vil den ikke laste inn siden i det hele tatt. 

 

Skjønner ikke hva som er problemet, har lasta inn siden flere ganger men funker jo søren meg ikke, holder på å bli gal, noen som har opplevd lignende? Bruker forresten Hola for å få amerikansk Netflix, om det er viktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sluttet å virke med Hola i går. Prøv å skru av Hola og se om den funker uten. Da er det mest sannsynlig et problem med hola. Jeg lastet ned et annet program som virker på omtrent samme måten, så mitt problem er løst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med meg og. Sluttet å funke i går, sto bare å lastet. Såg ca 20 min av noe for litt siden, men nå står det bare og laster igjen :( 



Anonymous poster hash: acc47...bac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Parks and Rec på Netflix for et par timer siden, det funket fint. 

Jeg bruker Mullvad, så kanskje det er Hola som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Ja nå funker jo alt kjempebra igjen da, hva er det som skjer? Kanskje jeg skal revurdere Hola. Tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere alle til å slutte å bruke HOLA da de benytter maskinen din og nettverket ditt igjen til å kjøre proxy-tjenester. Altså låner de ut IP-adressen din til andre. Ikke alle har gode intensjoner ved bruk av proxy.... Vil heller for eksempel anbefale mediahint som er like enkelt å bruke som Hola. Det er også mye bedre kvalitet på streamingen (dedikerte servere... du får hva du betaler for).



Anonymous poster hash: 62912...ddf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med media hint istedenfor :) Det koster ca 30-35 kroner i måneden, men er absolutt verd det :) 



Anonymous poster hash: bcf6b...086
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unotelly er også et greit alternativ! Koster noen få kr i mnd, men er dønn stabilt hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...