Gå til innhold

Han i farmen som ALDRI blir filma eller sier noe. wtf?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Måtte google deltagerne for å se hva han het. Øistein Hetland. Har ALDRI sett han har pratet aleine foran kamera. Han blir liksom kun filma i bakgrunnen! Er han virkelig sååå kjedelig at kamera ikke gidder å filme han? Wtf gjør han der??

Endret av Teardrop
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp! Men han må være gørrkjedelig siden han aldri sier noe. La i grunn ikke merke til han før det hadde gått noen episoder. Plitselig så jeg han sto bakerst i en samlig. Kamerasky kanksje? For han gjemte seg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til Aleksander Hetland ;)

Anonymous poster hash: c8444...447

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Og her var det jaggu mange rakettforskere-eller bare mår i treskallen?



Anonymous poster hash: 6392a...e0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til Aleksander Hetland ;)

Anonymous poster hash: c8444...447

Og de ga ikke broren til Aleksander Hetland skjermtid? Wow, tv2 er ikke særlig smarte på taktikk...

Anonymous poster hash: d55e2...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte google deltagerne for å se hva han het. Øistein Hetland. Har ALDRI sett han har pratet aleine foran kamera. Han blir liksom kun filma i bakgrunnen! Er han virkelig sååå kjedelig at kamera ikke gidder å filme han? Wtf gjør han der??

De har valgt å ikke fokusere på ham. Ikke hans feil, han har sikkert snakket til kamera, han også. Sånn er det, produsentene velger hva de skal vise. Når storbonden sier hun kjenner Morten minst, så kjenner hun åpenbart Øystein bedre. Men det har vi ikke fått se på TV foreløpig. Vi får se kanskje to timer av det som skjer i løpet en uke.

Anonymous poster hash: dadea...2b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om broren heller

Det sier vel bare litt om deg, at du ikke følger så mye med :) Norges nest beste svømmer de siste årene, tok faktisk gull i kortbane-VM for et par år siden, og vant Mesternes Mester på NRK som gikk nå i vår.

Anonymous poster hash: dadea...2b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel bare litt om deg, at du ikke følger så mye med :) Norges nest beste svømmer de siste årene, tok faktisk gull i kortbane-VM for et par år siden, og vant Mesternes Mester på NRK som gikk nå i vår.

Anonymous poster hash: dadea...2b3

 

Å følge med på sport og underholdningsprogrammer på TV er superviktig, klart det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel bare litt om deg, at du ikke følger så mye med :)Norges nest beste svømmer de siste årene, tok faktisk gull i kortbane-VM for et par år siden, og vant Mesternes Mester på NRK som gikk nå i vår.

Anonymous poster hash: dadea...2b3

:Gjesp:

Anonymous poster hash: d55e2...ad5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å følge med på sport og underholdningsprogrammer på TV er superviktig, klart det.

Hvem har sagt at det er viktig? Jeg så ikke på Mesternes Mester, og følger heller ikke med på svømme-VM. Lilevel vet jeg hvem Aleksander Hetland. Hvorfor? Fordi jeg følger med. Leser litt aviser og sånn, følger med på nyheter, vet du. Er noen av oss som fremdeles driver med sånt, utrolig som det enn kan høres ut.

Anonymous poster hash: dadea...2b3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Anonymous poster hash: d55e2...ad5

Hjelper det om jeg skriver Norges beste nålevende svømmer de siste årene?

Uansett, har man ikke hørt om fyren, så er det et tegn på at man ikke følger med, og at det er et aldri så lite hull i allmennkunnskapene.

Anonymous poster hash: dadea...2b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det om jeg skriver Norges beste nålevende svømmer de siste årene?

Uansett, har man ikke hørt om fyren, så er det et tegn på at man ikke følger med, og at det er et aldri så lite hull i allmennkunnskapene.

Anonymous poster hash: dadea...2b3

Man kan ikke basere noe tåpelig sport på allmennkunnskap. Sport er ikke noe man trenger å vite ting om...

Anonymous poster hash: d55e2...ad5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg sykt om Linn på Paradise Hotel i år. Var der dritlenge, uten å bli filmet. Og når finaleuka kom og hun sa to setninger hadde jeg nesten glemt at hun var deltaker. Hah

Anonymous poster hash: fc7f1...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minner meg sykt om Linn på Paradise Hotel i år. Var der dritlenge, uten å bli filmet. Og når finaleuka kom og hun sa to setninger hadde jeg nesten glemt at hun var deltaker. Hah

Anonymous poster hash: fc7f1...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke basere noe tåpelig sport på allmennkunnskap. Sport er ikke noe man trenger å vite ting om...

Anonymous poster hash: d55e2...ad5

Poenget med allmennkunnskap er at det er lite av det man trenger å vite noe om. Trenger man å vite hvem som er statsminister i Norge?

Anonymous poster hash: dadea...2b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg sykt om Linn på Paradise Hotel i år. Var der dritlenge, uten å bli filmet. Og når finaleuka kom og hun sa to setninger hadde jeg nesten glemt at hun var deltaker. Hah

Anonymous poster hash: fc7f1...fb4

 

Hva var denne damen kjent for? Er Paradise Hotel en dannelse i allmennkunnskap?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...