Gå til innhold

Montebello Camping


Gjest Zalo2

Anbefalte innlegg

Kjenner Arne og bernadetta kan ikke forstå at de er stolt over dette.

Det er dessverre ikke perodi fra deres side :P

Anonymous poster hash: 3d2c5...c0f [/acrony

Endret av Børni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner Arne og bernadetta kan ikke forstå at de er stolt over dette.

Det er dessverre ikke perodi fra deres side :P

Anonymous poster hash: 3d2c5...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner Arne og bernadetta kan ikke forstå at de er stolt over dette.

Det er dessverre ikke perodi fra deres side :P

Anonymous poster hash: 3d2c5...c0f

Kjenner du meg??? tror ikke det.Kjenner ingen feiginger som heter Anonymous.PS Jeg heter Bernadeta!!!med 1 t

Anonymous poster hash: 69b0a...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du meg??? tror ikke det.Kjenner ingen feiginger som heter Anonymous.PS Jeg heter Bernadeta!!!med 1 t Anonymous poster hash: 69b0a...552

er du seriøs? :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du kjenner meg og Arne så kan du vel sende meg en melding på FB og skrive hva du synes om oss i steden for å skrive som en feiging under anonymt.Kvalmt!

jeg har da ikke skrevet noe om dere, jeg har aldri hørt om dere før jeg leste denne tråden nå nettopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner Arne og bernadetta kan ikke forstå at de er stolt over dette.

Det er dessverre ikke perodi fra deres side :P

Anonymous poster hash: 3d2c5...c0f

Kjenner du meg?tror ikke det,pga jeg kjenner ingen feiginger som heter Anonymous.PS jeg heter Bernadeta med en t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har da ikke skrevet noe om dere, jeg har aldri hørt om dere før jeg leste denne tråden nå nettopp

sorry ,dette skulle blitt postet til den anonyme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i nærheten av Vingershææle er harry. .

Anonymous poster hash: f11ac...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H e r r e g u d! Noe så kleint og flaut... Visste ikke om jeg skulle le eller gråte av den gnålete ''crazy catlady'' damen.. Og når han vaktmesteren og eieren (?) sto 10m unna hverandre og ikke fikk til den walkie talkie greia :fnise:



Anonymous poster hash: f50c2...58a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gjengen er ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen. Det er meget god plass mellom ørene, for å si det slik. Jeg vemmes virkelig over denslags mennesker.  :sjokkert:



Anonymous poster hash: 9ebb9...31e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah ja det skulle tatt seg ut!

Nei dette er ett sted utenfor kongsvinger, og tviler på at camperne er fra oslo....

Anonymous poster hash: 463dd...0d1

Montebello er et luksus og rikpersonssted i Oslo.

Anonymous poster hash: 7e168...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun sett reklame for denne serien og har ut fra den trodd at dette er en parodi på "Camping på Øland", eller "Campingliv". Nå sier dere at det er et "ekte" program uten manus......?

Hvorfor lages det enda en serie om harrytasser på sære campingplasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på Mr. Nelson hver gang Arne åpner kjeften :fnise:

Så stolt av campingvogna ''si'' ( med prøveskilt.. ) :laugh:  Har han byttet navn eller noe? Arne høres ikke veldig amerikansk ut.



Anonymous poster hash: f50c2...58a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne serien for realz? Trodde det var bare tull jeg  :sjokkert:  Spesielt med det unge kjæresteperet, de virket så veslevoksne og som de leste etter manus. Men han eieren var litt av en "förmåga"! Kjekk! 



Anonymous poster hash: f9e6d...5be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og ingen legger merke til hvor glade de camperne er? 

Ser ut til at de trives veldig godt og det er akkurat det et bra campingliv går ut på.

Fargerike mennesker med særpreg er mye bedre enn overlegne, kritiserende blærer. ;)



Anonymous poster hash: 98a60...7a9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker programmet jeg. Det er veldig underholdende. De to homofile guttene som er på sin første campingtur er helt herlige sammen! Jeg ler så jeg griner av dem. Eneste jeg synes er kritikkverdig er hvordan de har gjort de to tenåringene til to av hovedpersonene og hvordan de lar dem brette ut om kjærligheten og sånn på TV. Her er det jo foreldre som har måtte samtykke i det, og jeg kan ikke forstå hvorfor.

Vi har vel vært der selv de flest av oss, jeg kjenner meg igjen i dem, men hadde ikke vært gøy om jeg hadde blir vist frem sånn på TV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg synes er kritikkverdig er hvordan de har gjort de to tenåringene til to av hovedpersonene og hvordan de lar dem brette ut om kjærligheten og sånn på TV. 

Vet vi at de er to homser? Jeg så på dem som to kamerater som var på tur sammen. Ikke kjærester. Den ene er tydeligvis glad i rosa ting og øyenbryn som er farget, men utover det vet vi vel ingenting om dem? 

Anonymous poster hash: 98a60...7a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi at de er to homser? Jeg så på dem som to kamerater som var på tur sammen. Ikke kjærester. Den ene er tydeligvis glad i rosa ting og øyenbryn som er farget, men utover det vet vi vel ingenting om dem? Anonymous poster hash: 98a60...7a9

Jeg vet ikke om de er kjærester. De ble presentert som venner så går ut ifra det. Men han som er glad i rosa kommenterte til kompisen sin hvor kjekk han i kiosken var første episode og spurte kameraten om han var enig. Jeg tror nok de begge er homofile, men jeg kan ikke vite det helt sikkert uten at de har sagt det selv nei :)

Grunnen til at jeg beskrev dem som "de to homofile guttene" vari utgangspunktet fordi jeg ikke husker navna deres og da var det enkleste måte :P

Edit: skrivefeil

Endret av Cambria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...