Gå til innhold

Broen 3


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Etter kveldens episode tenker jeg at du hadde helt rett.

Enig. Ble også ganske tydelig når han plutselig bare slo av tven, mens vi ser at barna sitter og ser på. Barn på den alderen ville vel antageligvis reagert.

Anonymous poster hash: 664ac...7ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Ja, når noen skrev det med at kona/barna er døde, tenkte jeg med en gang: "Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før???"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kveldens episode tenker jeg at du hadde helt rett.

Glemte å se i går, fordi det er en hel uke mellom hver episode!!!!😱

Anonymous poster hash: d8b59...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske så sikker på at kona og barna til han danske etterforskeren er døde. Jeg tror de har blitt drept og at han vil be Saga om hjelp til å etterforske. Mulig saken er lagt bort som en ulykke, men at han mener det er drap.... eller noe lignende.
Siden han har sagt at han skal be Saga om hjelp til en sak. Kona "spurte" jo sist om han hadde snakket med Saga om det enda.
Syns for øvrig seriestarten har vært litt forvirrende, med veldig mange mennesker man ikke ser sammenhengen i, men nå på mandag begynte en del av de forskjellige historiene å vikle seg sammen. Spent på fortsettelsen... :popcorn: 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Saga eller moren hennes har rett angående søsterens selvmord?

Jeg tror Saga har rett, og at mora har munchausen by proxy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blander sammen de blonde unge guttene.... Hun bloggeren har en assistent.... Og så er det han gambleren.... Og så han som holdt på å drepe enken etter første offeret.... Eller er noen av disse samme gutt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander sammen de blonde unge guttene.... Hun bloggeren har en assistent.... Og så er det han gambleren.... Og så han som holdt på å drepe enken etter første offeret.... Eller er noen av disse samme gutt?

Assistenten er han som prøvde å drepe enka. Han danske politibetjenten gikk inn i leiligheten hans, der hvor det var slanger og edderkopper, før den kvelningscenen kom.

Anonymous poster hash: bdf56...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han assistenten som forsøkte å drepe enka. Det betyr at han ikke gikk på "agnet" som politiet la ut gjennom bloggdama. 

Og hvorfor er det så viktig å stoppe disse damene med barnehagen? Må ligge noe mer bak. Hvem er egentlig han med alle krypdyrene? Vi vet ikke annet enn at han jobber hos bloggdama.

 

Og hun sjefsdama som ligger med han unge med gjeld? Der MÅ det jo være noe mer snusk...

 

 



Anonymous poster hash: d37ef...6d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han assistenten som forsøkte å drepe enka. Det betyr at han ikke gikk på "agnet" som politiet la ut gjennom bloggdama.

Og hvorfor er det så viktig å stoppe disse damene med barnehagen? Må ligge noe mer bak. Hvem er egentlig han med alle krypdyrene? Vi vet ikke annet enn at han jobber hos bloggdama.

Og hun sjefsdama som ligger med han unge med gjeld? Der MÅ det jo være noe mer snusk...

Anonymous poster hash: d37ef...6d5

Var det han med gjeld da?

Var det ikke sønnen til venninna hennes?

Han som var så frekk.

Anonymous poster hash: bdf56...e28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han assistenten som forsøkte å drepe enka. Det betyr at han ikke gikk på "agnet" som politiet la ut gjennom bloggdama.

Og hvorfor er det så viktig å stoppe disse damene med barnehagen? Må ligge noe mer bak. Hvem er egentlig han med alle krypdyrene? Vi vet ikke annet enn at han jobber hos bloggdama.

Og hun sjefsdama som ligger med han unge med gjeld? Der MÅ det jo være noe mer snusk...

Anonymous poster hash: d37ef...6d5

Å var det DE som hadde seg! Var jo så mørkt!! Håper han får 78000 da :) og at ikke den gravide damen hans rotet seg oppi noe. Men det gjorde hun nok.

Urk, innser jeg får med meg så lite av det som skjer!

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det han med gjeld da?

Var det ikke sønnen til venninna hennes?

Han som var så frekk.

Anonymous poster hash: bdf56...e28

Jeg mener også at det var venninnen sin sønn, ikke han med gjelden. Det er vel en grunn til at de tre er såpass like av utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere Saga og han nye kollegaen blir et par? Jeg personlig håper ikke det.

Vi får se hva fortsettelsen blir, men synes de er veldig bra sammen. Og jeg synes det var en fantastisk scene hjemme hos henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som synes Linn (den nye sjefen) trakket langt over streken i dag? Hvis ikke Hans kommer tilbake tror jeg hun mer eller mindre kan ødelegge Saga.

Endret av Bokdamen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det han med gjeld da?

Var det ikke sønnen til venninna hennes?

Han som var så frekk.

Anonymous poster hash: bdf56...e28

 

Jo det så jeg nå. Det var han sønnen til venninna. Disse unge guttene er litt like...

 

Skjønner ikke helt sammenhengen her, hva er det med denne business-dama? Har hun noen sammenheng med han "karismatiske" som holder foredrag?

 

 

Anonymous poster hash: d37ef...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen andre som synes Linn (den nye sjefen) trakket langt over streken i dag? Hvis ikke Hans kommer tilbake tror jeg hun mer eller mindre kan ødelegge Saga.

Jeg reagerte også veldig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også veldig på det.

 

Jeg også. Hun viser Saga litt lite omsorg, i forhold til forrige sjefen, Hans.

Lurer henne til farens minnestund? Hva er meningen med det, et voksent menneske kan vel bestemme slike ting selv...

 

 

Anonymous poster hash: d37ef...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Hun viser Saga litt lite omsorg, i forhold til forrige sjefen, Hans.

Lurer henne til farens minnestund? Hva er meningen med det, et voksent menneske kan vel bestemme slike ting selv...

Anonymous poster hash: d37ef...6d5

Hun skjønner seg nok ikke på Saga i det hele tatt, og tenker at hun burde reagere som hun selv ville gjort. Men det er langt over streken i forhold til en sjefs rolle.

Det var ganske hjerteskjærende da Saga sa til Hans at det hadde passet fint om han våknet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see dead people... Jeg fikk frysninger da det gikk opp for meg at konen og døtrene var borte.

Men de er jo ikke erklært døde, de er savnet i følge den saksmappen som Saga fikk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...