Gå til innhold

Broen 3


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dagens episode?

Spennende! Å, jeg hater at jeg må vente en hel uke til neste episode :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han nye kollegaen til Saga; er det bare jeg som tenker at dama/kona hans bare finnes i hodet hans?



Anonymous poster hash: 9f59b...0c7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tanke......

Han virker rimelig spess i hvert fall!

Fantastisk serie!

Ja.Har bare lagt merke til at hun ikke sier så mye, bare bekreftende svar og enkle spørsmål. Hun virker veldig fraværende. Også våkner han alene i senga hver gang, plassen ved siden av er pent oppredd.

Anonymous poster hash: 9f59b...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på at damen i senga kunne være en fantasi, er interessant.

Jeg tenkte at de kanskje hadde en spesialavtale med flere mennesker involvert. 

Var grusomt å se at halve leggen til den lubne danske kvinnen ble svidd av i bomben som smalt.

Jeg håper at du tuller nå? Hun var en normalt tynn, middelaldrende kvinne. Ikke lubben.

 

Savner "Martin". Han er en kjempegod skuespiller som ga tyngde til serien.

 

 



Anonymous poster hash: 72147...774
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det har tapt seg veldig ved at Martin ikke er med. Dessuten synes jeg Saga blir for karikert nå, snakker jo som en robot, bedre spilt i den andre sesongene synes jeg



Anonymous poster hash: e8f20...100
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Han nye kollegaen til Saga; er det bare jeg som tenker at dama/kona hans bare finnes i hodet hans?

Anonymous poster hash: 9f59b...0c7

Dette hadde jeg ikke tenkt før du sa det, men det er faktisk en veldig god og interessant tanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg så spennende! Mange løse tråder - så klart. Lurer blant annet på hva slags opplegg denne danske politibetjent og kona har. Rare greier virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke tenkt før du sa det, men det er faktisk en veldig god og interessant tanke!

Godt tenkt. Det kan hende. Hun var jo fryktelig pen og pynta hele tiden. Det virker som de har et "oppdrag" sammen, om ett eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg har tenkt at dama hjemme hos den nye kollegaen er kona hans, som er død, det samme med de to små jentene, som da var barna deres. Han tar mye medisiner, så jeg tenker at han er psykotisk og ensom og derfor ser dem. Når han og kona snakker sammen så er det alltid han som forteller om noe, hun har enda ikke fortalt om noe hun liksom har gjort på, dette får meg til å tenke at det er litt som en mestringsstrategi mot ensomheten, mange mennesker snakker jo av og til høyt til de som er døde, selv om de vet at de ikke er der, men kanskje tenker at de snakker til dem i "himmelen", så det er litt som det, bare at han har tatt det til et nytt nivå.

 

Virker som at han tar medisiner for å få sove, og deretter tar medisiner for å våkne/være våken. De pillene han tar fra hanskerommet i bilen er det speed eller noe? Eller ja, ett eller annet narkotika som gjør man våken, vet ikke hva det kan være jeg, ritalin, amfetamin? Interessant. 

 

Han snakket til den "døde kona" om at han skulle snakke med Saga om noe og høre om hun kunne hjelpe ham, er veldig nysgjerrig på hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det har tapt seg veldig ved at Martin ikke er med. Dessuten synes jeg Saga blir for karikert nå, snakker jo som en robot, bedre spilt i den andre sesongene synes jeg

Anonymous poster hash: e8f20...100

Enig!

Får være grenser for Aspergers. Nr 1 var bedre, nå er Saga plutselig en anspent robot som har press på seg fra filmskaperne for at pengene må inn i kassen...de glemte at folk gjennomskuer det og da er det ikke bra lengre.

Anonymous poster hash: d8b59...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det samme uten Martin nei. Likte virkelig godt samspillet mellom Saga og Martin. Blir spennende å se om det tar seg opp. Fantastisk serie!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Han nye kollegaen til Saga; er det bare jeg som tenker at dama/kona hans bare finnes i hodet hans?

Anonymous poster hash: 9f59b...0c7

 

Nei. Lurer på hva slags "vitaminer" han knasker på og hvor lang tid det tar før Saga finner det ut, og vurderer å angi han.  Tipper Saga+Henrik=Sant (de havner i alle fall til sengs) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å vente en hel uke :(

de to andre sesongene har jeg sett etter de har vært sendt på tv, så den ene på netflix og den andre på nettet. Liker det egentlig best sånn da jeg er så glemsk :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nye kollegaen til Saga; er det bare jeg som tenker at dama/kona hans bare finnes i hodet hans?

Anonymous poster hash: 9f59b...0c7

Etter kveldens episode tenker jeg at du hadde helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å vente en hel uke :(

de to andre sesongene har jeg sett etter de har vært sendt på tv, så den ene på netflix og den andre på nettet. Liker det egentlig best sånn da jeg er så glemsk :S

Jeg og!

Anonymous poster hash: 8ec03...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...