Gå til innhold

Naken-reality: Adam søker Eva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så kleeeint! Og neste uke skal ei fra stedet jeg er fra være med...



Anonymous poster hash: 8103c...9fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det er så kleeeint! Og neste uke skal ei fra stedet jeg er fra være med...

Anonymous poster hash: 8103c...9fc

 

Vet du hvem hun er? Pinlig. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus til TV norge. De klarte å lage noe av det kjedligste jeg har sett. Trodde jeg hadde lave forventninger men nivået på dette var så langt under bunnen at det nådde magmaen til vår stakkars jordklode. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det nesten ikke. Alt ligger til rette for noe som er mildt underholdende når TV Norge klarer å overtale vilt fremme mennesker til å leve nakne sammen over to døgn mens de blir bedre kjent med hverandre. Men tross alt dette er programmet dørgende kjedelig for ikke å nevne kleint. Ikke kleint fordi de er nakne, men kleint fordi disse menneskene er helt utrolig merkelige. Hvem sier noe ala "du er drømmedama mi. Alt jeg noengang har sett etter, så når jeg får valget om å sette meg på et fly hjem i dag eller overnatte i et sydhavsparadis en natt til og sette meg på fly i morgen må jeg nesten ikke tenke meg om. Blir her jeg" og er helt seriøse mens de gjør det? Hvem stiller opp naken på TV og sier sjenert inn i kameraet at "jeg liker ikke så mye kontakt i begynnelsen".

 

Det blir for dumt. Det blir for kleint. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh, ser bare for meg at gutta får boner, jeg :P

Bra at flere lurer på det. Jeg hadde fått boner og hva skal man gjøre når man klemmer/ kysser? Da kommer den jo på henne eller inni henne?

Anonymous poster hash: 5d153...dda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så reklamen for det i går, og må ærlig innrømme at jeg fikk litt lyst til å se det  :laugh:

Det jeg reagerer mest på, er denne psykologen som mener at "om man tar nakenhet ut av sin kontekst er det alt annet enn naturlig", og at det er umulig å vite hva slags psykiske konsekvenser det kan ha. Nå blir de jo riktig nok ikke filmet da, men naturister klarer seg da helt fint? :vetikke: Er jo ikke som at menneskene i dette programmet ble tvunget til å være nakne på tv, de har jo valgt det helt selv og jeg tror (og håper) at de har tenkt nøye gjennom hva slags konsekvenser det kan få

Jeg trur 75% av de som melder seg på reality-tv ikke har tenkt igjennom konsekvensene av å melde seg på :fnise:

Anonymous poster hash: 6f9b8...b3d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg trur 75% av de som melder seg på reality-tv ikke har tenkt igjennom konsekvensene av å melde seg på :fnise:

Anonymous poster hash: 6f9b8...b3d

 

Jeg tror 99% av de som melder seg på reality-TV faktisk ikke får noen konsekvenser av å melde seg på. Hva slags konsekvenser skulle det være for en selvstendig næringsdriver som selger kosttilskudd, en remaansatt eller en livsnyter? 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror 99% av de som melder seg på reality-TV faktisk ikke får noen konsekvenser av å melde seg på. Hva slags konsekvenser skulle det være for en selvstendig næringsdriver som selger kosttilskudd, en remaansatt eller en livsnyter? 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

 

 

Det stemmer jo ikke helt. Jeg kan være enig i at reality-programmer som paradis hotell og slikt dritt bare får søkere som er bartendere, frisører, etc. som markedsfører seg selv.

 

Men slike datingprogram (jeg snakker ikke om dette programmet, nakedating er vel på samme nivå som det paradis hotell), har vel mer oppegående søkere. Som f.eks. bonderomantikk og "gift ved første øyeblikk"

 

Jeg har studert siv.ing. ved NTNU, og fyren som meldte seg på programmet "gift ved første øyeblikk" var faktisk utdannet siv.ing. i fysikk og matematikk. 

Anonymous poster hash: e1696...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det stemmer jo ikke helt. Jeg kan være enig i at reality-programmer som paradis hotell og slikt dritt bare får søkere som er bartendere, frisører, etc. som markedsfører seg selv.

 

Men slike datingprogram (jeg snakker ikke om dette programmet, nakedating er vel på samme nivå som det paradis hotell), har vel mer oppegående søkere. Som f.eks. bonderomantikk og "gift ved første øyeblikk"

 

Jeg har studert siv.ing. ved NTNU, og fyren som meldte seg på programmet "gift ved første øyeblikk" var faktisk utdannet siv.ing. i fysikk og matematikk. 

Anonymous poster hash: e1696...816

 

Men disse programmene er jo en god del mer seriøse enn "Adam søker Eva", så jeg ser ikke helt hvorfor de skulle få noen konsekvenser heller. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men disse programmene er jo en god del mer seriøse enn "Adam søker Eva", så jeg ser ikke helt hvorfor de skulle få noen konsekvenser heller. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

 

 

Absolutt og det var poenget mitt også, så en skal ikke skjære all reality-TV over én kam. Men ja, hadde vedkommende meldt seg på et TV-program som nakendating og PH, så hadde jeg lurt på hva som hadde skjedd med fyren. Det er som å be om å ikke bli tatt seriøst. 

Anonymous poster hash: e1696...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk at de visstnok skal være fri for sminke når enkelte der (blant annet hun i første episode) har vippeextensions. 



Anonymous poster hash: 76cbb...a26
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det sensurert eller ikke?

Anonymous poster hash: c980e...8f7

 

Absolutt ikke

Anonymous poster hash: 8103c...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt ironisk at de visstnok skal være fri for sminke når enkelte der (blant annet hun i første episode) har vippeextensions. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

 

 

Vippeextensions og tattoverte bryn er nå så pass vanlig nå, at det blir bare dumt å pirke på...

Anonymous poster hash: 8103c...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vippeextensions og tattoverte bryn er nå så pass vanlig nå, at det blir bare dumt å pirke på...

Anonymous poster hash: 8103c...9fc

 

Det er absolutt verdt å problematisere. De er da ikke fri for sminke når de har dette, og da mister de dette poenget som de visstnok skal fremme. At det er vanlig spiller ingen rolle. Vanlig sminke er jo også vanlig. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er absolutt verdt å problematisere. De er da ikke fri for sminke når de har dette, og da mister de dette poenget som de visstnok skal fremme. At det er vanlig spiller ingen rolle. Vanlig sminke er jo også vanlig. 

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

 

 

Men da er jo ikke tattoverte kropper helt nakne heller da.

Anonymous poster hash: 8103c...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...