Gå til innhold

Naken-reality: Adam søker Eva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heheh, ser bare for meg at gutta får boner, jeg :P

 

Haha ja  :laugh: Men det blir vel sensurert og da er det jo ikke noe gøy  :danse:

Anonymous poster hash: 51277...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Haha ja  :laugh: Men det blir vel sensurert og da er det jo ikke noe gøy  :danse:

Anonymous poster hash: 51277...e5a

 

 

Gøy for de som er på settet og for dama, da  :laugh:  :laugh:  Ser bare for meg at de fører en helt normal samtale mens pikken popper opp i tide og utide.. Ågud det hadde vært gøy!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matronella

Atter en serie jeg ikke skal se på, ser ikke på jakten på kjærligheten heller så ingen grunn til å se dette nye. I hele tatt ser jeg lite av såkalte realityserier. Hmm.. begynner visst å bli litt surmaget merker jeg for når jeg tenker meg om så er det mindre og mindre jeg har lyst til å se på tv  :glare:

Endret av Matronella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy for de som er på settet og for dama, da  :laugh:  :laugh:  Ser bare for meg at de fører en helt normal samtale mens pikken popper opp i tide og utide.. Ågud det hadde vært gøy!! 

 

Haha ja, blir nok litt knising  :fnise:

Ønske vi TV-seere også fikk se litt action :jolie:

Anonymous poster hash: 51277...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her.

 

Nesten mest trist på deltakernes vegne. Vet ikke hvor artig det er å ha på cven når man skal søke jobb.

Anonymous poster hash: 608ef...e84

 

Nå har vel ikke akkurat mennesker som blir med på slike TV-programmer store ambisjoner innenfor en seriøs yrkeskarriere heller da...

Anonymous poster hash: 76cbb...a26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri i livet blitt sammen med en som har vært med på noe sånt. At hele Norge har sett penisen eller vaginaen til kjæresten din er ikke mye kult..

Anonymous poster hash: d1f3d...7f7

 

Så driver nok ikke kameraet å filmer undenifra og opp eller zoomer inn i skrittet osv så man kommer nok ikke til å få se så mye av det. Kanskje noen hårdotter her og det og noen snabler og plommer i ny og ne, men ingen detaljerte bilder av peniser og vaginaer!

Anonymous poster hash: bfe0b...8f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kleint!!  

Og så utrolig unaturlig å gi en klem til en fremmed person helt naken! Og han finnen som kysset henne på nakken/skuldern også. 



Anonymous poster hash: a4758...322
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dårlige greier!

Fikk en følelse av at det var trente, unge folk som egentlig bare vil ha trynet (+kroppen:p) på TV. Sånne som forgjeves har søkt på PH år etter år. 

Det var jo heller ingenting innhold eller spenning i programmet. Det eneste konseptet var nakne kropper.Trodde det skulle være flere folk på øya som datet, det ble drama osv, litt mer a la andre datingprogrammer.

 

Kjedelig, skuffende; og ikke minst superkleint!



Anonymous poster hash: 870c5...010
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dårlige greier!Fikk en følelse av at det var trente, unge folk som egentlig bare vil ha trynet (+kroppen:p) på TV. Sånne som forgjeves har søkt på PH år etter år. Det var jo heller ingenting innhold eller spenning i programmet. Det eneste konseptet var nakne kropper.Trodde det skulle være flere folk på øya som datet, det ble drama osv, litt mer a la andre datingprogrammer. Kjedelig, skuffende; og ikke minst superkleint! Anonymous poster hash: 870c5...010

Enig! Trodde det skulle være flere samtidig, intriger, drama osv.. Skuffende. Var utrolig kjedelig :/ Uff, hadde gledet meg så mye :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dette var dårlige greier!

Fikk en følelse av at det var trente, unge folk som egentlig bare vil ha trynet (+kroppen:p) på TV. Sånne som forgjeves har søkt på PH år etter år. 

Det var jo heller ingenting innhold eller spenning i programmet. Det eneste konseptet var nakne kropper.Trodde det skulle være flere folk på øya som datet, det ble drama osv, litt mer a la andre datingprogrammer.

 

Kjedelig, skuffende; og ikke minst superkleint!

Anonymous poster hash: 870c5...010

 

Enig, forferdelig dårlig og lite innhold. Et ugivende program som jeg ikke kommer til å se på mer.

Tipper det flopper før sesongen er ferdig.

Anonymous poster hash: bfe0b...8f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe så trist et opplegg. Meningsløst og kjedelig. Et par nakne mennesker som surrer rundt på en strand.

Its a no from me

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så trist et opplegg. Meningsløst og kjedelig. Et par nakne mennesker som surrer rundt på en strand.

Its a no from me

Enig, helt tåpelig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...