Gå til innhold

Stjernekamp 2015


Anglofil

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes det er dårlig gjort å si Monsen må sette ring på fingeren til Trine? Stakkars mann. Ikke rart han ikke er der i kveld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Bare jeg som synes det er dårlig gjort å si Monsen må sette ring på fingeren til Trine? Stakkars mann. Ikke rart han ikke er der i kveld.

Hm, kanskje. Men jeg tror ikke de gir etter for presset hvis de egentlig ikke vil. De er jo et par som ikke lever et A4-liv, har jeg fått inntrykk av, og har det fint med det :)

 

Flott med storband, begynte nettopp å se og Eirik var jo flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin Halla naila jazzen. Ja takk, jeg kjøper neste album hvis du går inn for denne sjangeren.

Han er sååå søt :ler: Og fantastisk stemme :Nikke:

 

 

Hvem har dere troen på i kveld da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har vært bra så langt, men mine favoritter er Martin Halla og Maria Haukaas Mittet. :)

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg har problemer med å gjøre meg opp noen form for formening i kveld, men det går nok på at det er en sjanger jeg generellt ikke hører på :fnise: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det har vært bra så langt, men mine favoritter er Martin Halla og Maria Haukaas Mittet. :)

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Enig med Martin Halla - tror kanskje han der pretty boy som jeg aaaaldri husker navnet på :rolleyes:  kan gjøre det ok? :jepp:

 

Jeg merker jeg har problemer med å gjøre meg opp noen form for formening i kveld, men det går nok på at det er en sjanger jeg generellt ikke hører på :fnise: 

 

Jeg liker sjangeren veldig godt faktisk :skya:  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på, og Maria Mittet, Knut Erik og Trine er mine favoritter. Og tydelig at folk har forskjellig smak, for Martin Halla orker jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg faktisk imponert, altså! Jeg har vært skeptisk til teater-damen lenge (ja, jeg er elending på navn :ler: ) men dette var jo skikkelig kult! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg faktisk imponert, altså! Jeg har vært skeptisk til teater-damen lenge (ja, jeg er elending på navn :ler: ) men dette var jo skikkelig kult! 

Mener du Heidi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der Tekola, dette hadde jeg ikke forventet. Og jeg synes Candy Shop var veldig kul, hadde jeg ikke forventa. :ler:

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg visste, pretty boy klarte dette bra :ler: Noen som får med seg hva han heter? *føle seg eldgammel* :P

 

Tommy heter han! :ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at Eirik røyk. :(

 

Skal noen ryke, så skulle jeg ønske det var Trine Rein. Hun er superdyktig å synge, ingenting å si på det. Men synes hun blir litt kjedelig. Var jo lite rap i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig angående Trine. Jeg synes hun blir kjedelig og litt ensformig. Jeg synes heller hun burde ryke enn Eirik.

Anonymous poster hash: fcb84...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy og Martin.

 

Stakkars Celine som ALLTID havner i bunn 3 :(

 

Takk for svar :)

Oi, var det to som røk ut? Jeg har ikke så sansen for hun Celine, og er glad for at mine favoritter er med fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...