Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det blir noe lignende som Frank og Finn Olav i sist sesong :)

Ikke glem ordfører-Olav! Genial mann, trodde lenge Frank kom til å sitte igjen som tidenes Farmen-deltaker, men Olav Harald var bare helt fantastisk i siste halvdel av sesongen.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva, Olav provoserte? Olav Harald Ulstein er en hedersmann! Varaordføreren blir forhåpentlig ordfører etter valget neste måned. Ikke uten grunn til at han fikk flest stemmer av de andre deltakerne, heller. Og om noen provoserte, så var det "dugnadstrønderen".

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, Olav provoserte? Olav Harald Ulstein er en hedersmann! Varaordføreren blir forhåpentlig ordfører etter valget neste måned. Ikke uten grunn til at han fikk flest stemmer av de andre deltakerne, heller. Og om noen provoserte, så var det "dugnadstrønderen".

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Kan fort ende opp med begge to som ordførere etter dette valget

Anonymous poster hash: 255e9...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hva, Olav provoserte? Olav Harald Ulstein er en hedersmann! Varaordføreren blir forhåpentlig ordfører etter valget neste måned. Ikke uten grunn til at han fikk flest stemmer av de andre deltakerne, heller. Og om noen provoserte, så var det "dugnadstrønderen".Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Ingen likte Olav, han provoserte og ødela for de andre. Slike som han fortjener ikke en dritt...
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen likte Olav, han provoserte og ødela for de andre. Slike som han fortjener ikke en dritt...

 

Helt mot slutten av sesongen, så skulle de andre deltakerne stemme frem den av finalistene som de likte aller best. Hvordan forklarer du at Olav vant dette, dersom han faktisk var så upopulær som du tror?

 

Han fikk faktisk noen venner inne på gården, men det var veldig mye som ikke kom frem på TV. Produsentene klipper og limer for å få noen av dem til å fremstå verst mulig, samtidig som andre deltakere blir fremstilt veldig positivt...

Anonymous poster hash: 3455d...2a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det er ikke noe jeg tror, det er faktum. Noe du vet om du fulgte med på sesongen, Olav var hyggelig i starten men så viste han sitt sanne drittsekk jeg. Han er en forkastelig person og slik skal ikke være ordfører i Møre og Romsdal! At det er noen som syns at hans usmsakelige og forkastelige oppførselen er bra faller meg helt uvitent...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe jeg tror, det er faktum. Noe du vet om du fulgte med på sesongen, Olav var hyggelig i starten men så viste han sitt sanne drittsekk jeg. Han er en forkastelig person og slik skal ikke være ordfører i Møre og Romsdal! At det er noen som syns at hans usmsakelige og forkastelige oppførselen er bra faller meg helt uvitent...

 

Du må jo være han som kalte seg Big Jim Rennie i Farmen-tråden fra i fjor. Og Møre og Romsdal er ikke en kommune, men et fylke.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav var en kvalm og ekkel faen og en jævla mobber. Ferdig snakka.

 

Nå får det være nok! Olav er en hedersmann!

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen likte Olav, han provoserte og ødela for de andre. Slike som han fortjener ikke en dritt...

 

Flertallet av de som var inne på gården likte ham mer enn Magnhild i hvert fall, det bør si noe.

Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Farmen er bare skuespill! dem hadde ikke så masse kamera for 100år siden! 



Anonymous poster hash: 67597...d09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Farmen er bare skuespill! dem hadde ikke så masse kamera for 100år siden! Anonymous poster hash: 67597...d09

Det er ikke skuespill Endret av Winza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Du må jo være han som kalte seg Big Jim Rennie i Farmen-tråden fra i fjor. Og Møre og Romsdal er ikke en kommune, men et fylke. Anonymous poster hash: 26ae2...6f2

Jeg har ikke sagt at det er en kommune heller...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...