Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Dette er bare så utrolig kleint. Den dama er jo helt på vidda! Syntes så utrolig synd på datteren hennes...

Har dere reagert på denne fruen? Er det bare meg? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, hvem har ikke reagert

Anonymous poster hash: c1a68...6e4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje ikke så oppdatert, begynte nylig å se på det :fnise: Jeg ble så satt ut at jeg måtte opprette en tråd på kg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes visst dattera synger bedre enn Britney Spears :sjokkert: Ikke noe vondt mot Erika, men hun kan jo ikke synge.

Gunilla er underholdende å se på.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes visst dattera synger bedre enn Britney Spears :sjokkert: Ikke noe vondt mot Erika, men hun kan jo ikke synge.

Gunilla er underholdende å se på.

Hun er jo veldig underholdende, men det er jo kjempesynd på datteren som har en slik omsorgsperson. Så nettopp en episode hvor hun var skikkelig slem mot hjemmehjelpen, ringte politiet å sa hun hadde slått henne i ansiktet, bare fordi hushjelpen ville ha betaling.

Hun setter jo datteren på en pidestall, og hun KAN jo ikke synge! Hun sang på en cafe i dagens episode (let it go) og det var så utrolig tonedøvt, og helt fremst står hun å roper og heier på datteren sin, mens alle de andre i lokalet ikke ser ut til å bry seg nevneverdig.

FLAUT

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo veldig underholdende, men det er jo kjempesynd på datteren som har en slik omsorgsperson. Så nettopp en episode hvor hun var skikkelig slem mot hjemmehjelpen, ringte politiet å sa hun hadde slått henne i ansiktet, bare fordi hushjelpen ville ha betaling.

Hun setter jo datteren på en pidestall, og hun KAN jo ikke synge! Hun sang på en cafe i dagens episode (let it go) og det var så utrolig tonedøvt, og helt fremst står hun å roper og heier på datteren sin, mens alle de andre i lokalet ikke ser ut til å bry seg nevneverdig.

FLAUT

Tenkte det samme som deg,og synes oppriktig synd i datteren som har en slik mor.

Av en eller annen grunn ser det ofte ut til at barn av slike "gale" mødre vokser opp til å bli veldig reflekterte og kloke.Har ikke fått vite så mye av hvordan Erika er som person i denne serien,men hun så ganske brydd ut en gang hun stod i bakgrunnen mens Gunilla skjelte ut hjemmehjelpen eller hvem det var(i forrige sesong). Vil tro hun er veldig klar over at moren hennes er noe litt utenom det vanlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller da de var på tivoli og Erika skulle ta en berg og dalbane. Gunilla var helt hysterisk og var redd for at hun skulle dø. Erika satt bare lo mens de andre glodde rart. Jeg tror Erika er veldig vant med morens oppførsel, men skjønner hun kan bli flau noen ganger. Hadde jeg å blitt!

Endret av Savannah87
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme som deg,og synes oppriktig synd i datteren som har en slik mor.

Av en eller annen grunn ser det ofte ut til at barn av slike "gale" mødre vokser opp til å bli veldig reflekterte og kloke.Har ikke fått vite så mye av hvordan Erika er som person i denne serien,men hun så ganske brydd ut en gang hun stod i bakgrunnen mens Gunilla skjelte ut hjemmehjelpen eller hvem det var(i forrige sesong). Vil tro hun er veldig klar over at moren hennes er noe litt utenom det vanlige.

Har en mor som er i Gunilla-stil og dette gjorde meg faktisk skikkelig glad :fnise::blomst:

Anonymous poster hash: c030e...8a3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mor som er i Gunilla-stil og dette gjorde meg faktisk skikkelig glad :fnise::blomst:Anonymous poster hash: c030e...8a3

Men stemmer det da?

Anonymous poster hash: 5d406...d73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jeg ser på svenske hollywoodfruer! En så virkelighetsfjern person har jeg aldri sett før, men det er ekstremt underholdende :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en tråd om henne på et svensk forum hvor flere mente at hun må ha begynnende alzheimers. Det er tydelig at hun har en narsissistisk personlighetsforstyrrelse fra før, men i den siste sesongen toppet hun seg. Hun er ikke bare "morsom gal" lenger, men forvirret og hysterisk. Jeg elsker programmet, men vil ikke se på lenger hvis Gunilla fortsatt skal være med. Det føles feil å le av en så syk person. Spesielt siden det er et barn involvert. Ser for meg noen stygge overskrifter om noen år, når datteren skjønner at hun har vokst opp med en syk mor foran millioner av seere, uten at noen gjorde noe.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en tråd om henne på et svensk forum hvor flere mente at hun må ha begynnende alzheimers. Det er tydelig at hun har en narsissistisk personlighetsforstyrrelse fra før, men i den siste sesongen toppet hun seg. Hun er ikke bare "morsom gal" lenger, men forvirret og hysterisk. Jeg elsker programmet, men vil ikke se på lenger hvis Gunilla fortsatt skal være med. Det føles feil å le av en så syk person. Spesielt siden det er et barn involvert. Ser for meg noen stygge overskrifter om noen år, når datteren skjønner at hun har vokst opp med en syk mor foran millioner av seere, uten at noen gjorde noe.

Jeg mistenker at hun rett og slett spiller det opp for kamera. Alle vet jo at reality tv aldri er 100% spontant, og produserne vil ofte få deltagerne til å lage mer drama enn hva de ville hatt til vanlig.

At hun elsker oppmerksomhet er helt klart. Og jeg tror hun har null problem med å overdrive egen personlighet for å lage drama på tv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men stemmer det da?

Anonymous poster hash: 5d406...d73

Tja, jeg er hvertfall veldig bevist på at min mor er veldig spesiell, og i mange tilfeller føler jeg at jeg har gjort meg sterkere. Jeg har på en måte lært alt man ikke skal gjøre, eller alt man ikke skal si når man omgås andre. Så jeg er veldig sosialt tilpasningsdyktig, og jeg ser mennesker på en ganske annerledes måte. Føler jeg selv ;)

Det verste som kan skje er jo at man blir lik som sin mor..

Og jeg har sett litt på svenske hollywoodfruer, og det virker som om Erika (ikke enda hvertfall, hun er jo fortsatt ung) ikke har tatt etter sin mor.

Anonymous poster hash: c030e...8a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at hun rett og slett spiller det opp for kamera. Alle vet jo at reality tv aldri er 100% spontant, og produserne vil ofte få deltagerne til å lage mer drama enn hva de ville hatt til vanlig.

At hun elsker oppmerksomhet er helt klart. Og jeg tror hun har null problem med å overdrive egen personlighet for å lage drama på tv.

Det trodde jeg også, frem til siste sesong. Mormoren min fikk alzheimers mens moren min fortsatt var tenåring og det hun har fortalt om høres akkurat ut som Gunilla. Sånn som når Åsa kommer på besøk og hun har mistet katten. Måten hun prøver å holde kontroll på (særlig mot datteren - "rett deg opp i ryggen!", "gå og skift klær!", "finn katten!"), mens huset er rotete og hun ikke klarer å holde orden på noe, det kan ikke være påtatt.

Endret av sukkerspinnn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også, frem til siste sesong. Mormoren min fikk alzheimers mens moren min fortsatt var tenåring og det hun har fortalt om høres akkurat ut som Gunilla. Sånn som når Åsa kommer på besøk og hun har mistet katten. Måten hun prøver å holde kontroll på (særlig mot datteren - "rett deg opp i ryggen!", "gå og skift klær!", "finn katten!"), mens huset er rotete og hun ikke klarer å holde orden på noe, det kan ikke være påtatt.

Hun virker ikke helt rett skal jeg innrømme. Og jeg synes veldig synd på datteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker Gunilla :rodmer:

Klarer ikke irritere meg eller bli sjokkert som før. Nå er bare alt morsomt! Hun vil moren og datteren bare godt, og gjør det hun selv hadde likt.

Men hun er en tikkende bombe. YouTube klippet der Åsa ''redder'' katten og Gunilla nå plutselig er bestevenn med henne i sånn 5 sek. Så sier Åsa at det ikke fremstår som hun vil bli venn med folk, og da er det hell-loose igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er underholdning da, minner om et par personer jeg kjenner.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...