Gå til innhold

Gift ved første blikk - sesong 2


musestille

Anbefalte innlegg

Litt tidlig kanskje men jeg gleder meg allerede til sesong 2 av Gift ved første blikk selv om det blir en stund å vente fortsatt... Vil ha flere Annabeller og Vebjørner!

Innspillingen begynner vissnok til sommeren og det ser ut til at TVNorge fortsatt søker etter single deltakere så her er det bare å melde seg på folkens! :yvonne:

Fler her som gleder seg? Kunne aldri tenkt å være med selv, skjønner nesten ikke at det er mulig å finne deltagere men det finnes alltids noen, tydeligvis.

Noen her som i det hele tatt ville vurdert å søke? Hvorfor, hvorfor ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Satt meg ned for å følge med, skal disse seks kobles med hverandre eller får de seks nye partnere (fulgte ikke med på programmet ifjor).



Anonymous poster hash: 2e4eb...839
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger denne serien. Er egentlig ingen fan av reality eller datingprogrammer, men akkurat denne er morsom.

 

Har tro på paret med han læreren og hun med panneluggen. :)



Anonymous poster hash: 44bc8...69a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke med meg hele episoden. Er det like mange par som alle de bildene på tavlen?

Anonymous poster hash: d79ed...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg hele episoden. Er det like mange par som alle de bildene på tavlen?Anonymous poster hash: d79ed...934

Nei er 3 par

Anonymous poster hash: d1dab...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er 3 par

Anonymous poster hash: d1dab...b85

Hvem var alle de andre på tavlen da?

Anonymous poster hash: d79ed...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte ikke med på første sesong, var veldig forhåndsdømmende til nok et nytt tv konsept.
Men Annabell og Vebjørn virker så utrolig gossesøte og gode i intervjuer og klipp jeg har sett i ettertid, så kommer til å se på sesong 2, det virker som mere gjennomført, seriøst og trivelig tv enn jeg trodde :)



Anonymous poster hash: ad49a...89d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var alle de andre på tavlen da?

Anonymous poster hash: d79ed...934

 

de andre som har søkt om å være med. så valgte de ut de 6 :-)

 

jeg likte forrige sesong veldig godt og kommer nok til å følge med i år også. hadde vært gøy om det var noen som forble gift i år også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fulgte ikke med på første sesong, var veldig forhåndsdømmende til nok et nytt tv konsept.

Men Annabell og Vebjørn virker så utrolig gossesøte og gode i intervjuer og klipp jeg har sett i ettertid, så kommer til å se på sesong 2, det virker som mere gjennomført, seriøst og trivelig tv enn jeg trodde :)

Anonymous poster hash: ad49a...89d

 

Veldig enig. Jeg fulgte heller ikke med på første sesong, men skal se litt hvordan sesong 2 er. Jeg synes fortsatt konseptet er tullete, men om det er god underholdning vil tiden vise. 

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de andre som har søkt om å være med. så valgte de ut de 6 :-)

 

jeg likte forrige sesong veldig godt og kommer nok til å følge med i år også. hadde vært gøy om det var noen som forble gift i år også!

Åja! Takk. :)

Anonymous poster hash: d79ed...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig at det er litt kjedelig, men samtidig så syns jeg det er deilig med et tv-program som er litt laidback og ikke handler om å skape konflikter og mye action.

Dette er liksom et så søtt og rolig program hvor man heier på parene, men om de skilles så er det likevel et fint program.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når reprisen går? :) var på jobb og glemte at det skulle begynne. Finner heller ikke programmet på T-we..

Anonymous poster hash: 6e77d...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet når reprisen går? :) var på jobb og glemte at det skulle begynne. Finner heller ikke programmet på T-we..

Anonymous poster hash: 6e77d...d2f

Første episode var jo egentlig ikke nødvendig å få med seg. Bryllupene er neste gang, så det eneste som var denne episoden var tørrprat. 

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det var litt kjedelig, så vet ikke om jeg er så ivrig etter å følge med.

Så du på i fjor? Jeg synes også det etter 1. episode da, men så fort man kommer til bryllupet og tiden etterpå blir det spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første episode er jo kjedelig. Da har de jo ikke møtt hverandre enda. Har trua på at også denne sesongen blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...