Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

ALLEREDE sesongfinale på Keeping up with the Kardashians???? Ser de skriver det på twitter.. Har vi ventet i såå mange måneder på fortsettelsen av sesongen for 3 (?) EPISODER?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fatter rett og slett ikke hvorfor noen gidder å se på dette søppelet der.

Anonymous poster hash: 909b0...66c

..jeg har større problemer med å fatte at du gidder å trykke deg inn på tråden for å fortelle oss dette.

Anonymous poster hash: 48c02...fd8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLEREDE sesongfinale på Keeping up with the Kardashians???? Ser de skriver det på twitter.. Har vi ventet i såå mange måneder på fortsettelsen av sesongen for 3 (?) EPISODER?

Tuller du?!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes synd på Khloe i Armenia. Kim ble jo behandlet som en gud, og Khloe ble behandlet som kusinene de reiste med. Haha!

Ang dash dolls tror jeg det gikk i går. Ser at det står UK på linken til eonline, de har ikke samme datoer som US :)

Enig. Må være vanskelig å være søsteren til Kim. Hun er jo uten tvil den som er mest populær av hele gjengen og alle de andre kommer på en svak 2 plass. Når de går sammen med Kim, så er det jo Kim alle bryr seg om.

Anonymous poster hash: a23dd...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja uff.. Triste saker :( Kim ender nok opp som Kris utseendemessig...

Synes hun har endt opp som mora.

Lurer på hvordan Kylie ser ut om 10 år? :sjokkert: Hun ser jo 10 år eldre enn det hun egentlig er. Skremmende.

Anonymous poster hash: a23dd...e81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som det ordner seg litt mellom Caitlyn og Kris, håper det! Trist med Scott. Liker han, men liker ikke alltid det han gjør. Håper han får bukt med sine problemer! Skjønner jo at Kourtney ikke orker mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det ordner seg litt mellom Caitlyn og Kris, håper det! Trist med Scott. Liker han, men liker ikke alltid det han gjør. Håper han får bukt med sine problemer! Skjønner jo at Kourtney ikke orker mer.

Jeg vet :( Kan han ikke slutte med det tullet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere episodene? Jeg er helt grønn på det område, etter at TPB ble blokkert.. Har så lyst å se dem! :( de streaming sidene får jeg aldri til å funke, enten må man betale eller så virker ikke linkene..?

Anonymous poster hash: 46532...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere episodene? Jeg er helt grønn på det område, etter at TPB ble blokkert.. Har så lyst å se dem! :( de streaming sidene får jeg aldri til å funke, enten må man betale eller så virker ikke linkene..?

Anonymous poster hash: 46532...fa8

Jeg bruker hola nettleser, hvis ikke blir det bare krøll, også går jeg inn på watchseries.it. og velger link der😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hola nettleser, hvis ikke blir det bare krøll, også går jeg inn på watchseries.it. og velger link der

 

Hmm, jeg får ikke det til å fungere jeg..  selv med hola. Får bare beskjed om at man må registrere seg for å se. 

Anonymous poster hash: 46532...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker tvmuse, linkene ligger i kommentarfeltet :)

Lite tips, ikke bruk Hola. Det var en stor sak for en stund siden at de selger internetten din videre til andre. Om jeg ikke husker feil så kan det de som kjøper den, gå inn på div ting også kan det dukke opp på din pc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...