Gå til innhold

Lille skatten vår <3


Knøtteliten

Anbefalte innlegg

Høyres ut som ei god leggerutine! :jepp: Vi har nokonlunde den samme, men av og til, viss han er kjempetrøtt, tek vi ikkje stellet på badet, men legg han i vogna med vanlege klede på.. Og så trur eg at eg må venne meg av å bysse han i søvn med sang.. :sjenert: Men det er jo litt koseleg å synge og bysse han også da.. :rodmer:

Lykke til med vaksina i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vil ha ei billig katte?!?!?!?!? :kjefte:

Jeg er veldig glad i pusen vår, men nå kjenner jeg at irritasjonen tar overhånd altså.

Knøttet fikk en kjempefin lekematte av bestemor i forrigårs, og nå har det forbaskede katteskinnet klart å klore opp matta og ødelagt den :tristbla: han er fæl til å kvesse klørne på ting han ikke har lov til, og nå fant han ut at denne gummimatta tydeligvis var ypperlig kvesseredskap..

Småtten kan jo ikke bruke den matta mere nå, etterhvert vil han jo begynne å spise på den oppkrafsede gummien.

Hva gjør man med dette da??? Katta er sin egen herre og bestemmer HELT selv, nemlig. Bryr seg katten i (bokstavelig talt :fnise: ) om vi prøver å hindre han i slike ting.

Jaja.. Knøttet er forresten ikke i slag etter vaksinene igår. Fikk stigende feber i går kveld og har hatt feber i natt. Har fortsatt feber på 38. Nå ligger han på den ødelagte matta og ser på noen leker, men begynner å bli litt urolig. Så får vel ta han opp og kose litt :hjerte: dakar snuskelusken min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyres ut som ei god leggerutine! :jepp: Vi har nokonlunde den samme, men av og til, viss han er kjempetrøtt, tek vi ikkje stellet på badet, men legg han i vogna med vanlege klede på.. Og så trur eg at eg må venne meg av å bysse han i søvn med sang.. :sjenert: Men det er jo litt koseleg å synge og bysse han også da.. :rodmer:

Lykke til med vaksina i dag! :klemmer:

Takk for det :klemmer:

Vaksinene gikk greit nok :) hadde aldri hørt han skrike så voldsomt før, og han brakk seg så han kasta opp litt, men det gikk fort over. Men jeg måtte nesten kjempe for å holde tilbake en tåre :trist: var ikke gøy å se at han hadde det så vondt.

Fornøyd med leggerutinene, passer oss veldig godt. Eneste jeg kunne gjort annerledes er kanskje å amme på soverommet, i sengen, istedet for å ta han med inn i stua igjen, men... er liksom så koselig det også :sjenert: så vi fortsetter nok bare med det enn så lenge :)

.......

Knøttet vil bare ligge i fanget å kose/sove, så da er det ikke så mye annet enn KG og ta seg til for meg :fnise: Fjernkontraollene ligger for langt borte :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du gjør lurt i å amme han i stuen da. For da lærer du han ikke opp til å assosiere leggingen med mat på sengen. Tenker nå jeg da. :)

Ang katten..Jeg vet noen har hatt suksess med klikketrening og positiv forsterkning, men det er tidkrevende, noe du naturligvis ikke vil ha tid til. Andre igjen tar katten i nakkeskinnet og flytter den fra "åstedet". Enten det er til et annet rom, eller ut. Vet ikke om det er noe som funker på alle katter, men..Noe bedre tips har jeg ikke. Det er tross alt ikke bare bare å trene en katt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du gjør lurt i å amme han i stuen da. For da lærer du han ikke opp til å assosiere leggingen med mat på sengen. Tenker nå jeg da. :)

Ang katten..Jeg vet noen har hatt suksess med klikketrening og positiv forsterkning, men det er tidkrevende, noe du naturligvis ikke vil ha tid til. Andre igjen tar katten i nakkeskinnet og flytter den fra "åstedet". Enten det er til et annet rom, eller ut. Vet ikke om det er noe som funker på alle katter, men..Noe bedre tips har jeg ikke. Det er tross alt ikke bare bare å trene en katt.

Sånn har jeg aldri tenkt på det før faktisk.. men det høres veldig logisk ut når du sier det (han kommer jo ikke til å få grøt/brødskive på senga når han blir eldre heller liksom). Og da kan det jo hende at han krever flaske på sengen for å roe seg til natten når han blir eldre også, og det er ikke den beste vanen å ha etter han har fått tenner og det siste før natten bør være tannpuss.... Nei da tenker jeg at jeg bare fortsetter i gi kveldsmat i stuen jeg :)

Jeg får spørre på kjæledyr-forumet.. Kanskje det finnes noen katte-eksperter der :)

Har prøvd å understreke positiv atferd siden han var liten, men ikke noe sikkert jeg gjør det rett.. Gir godbit og kos de gangene han f.eks kvesser klørne på murpipa (noe jeg har vært vitne til ca 5 ganger på 3 år.....er helst sofa, gardiner, spisestoler, malte dører eller klesplag som henger som blir kvesse-offer).

Ikke bryr han seg nevneverdig om han blir "tatt" heller. Aldri pleid å ta han i nakkeskinnet, men fikk tips om å etterligne kattemamma'n når kattungene er ulydige: hun gir dem et rapp over snuten med poten. Så har tatt en finger eller to og dunket/klappet lett en gang over snuten/panna. Funker dårlig.. enten begynner han å leke, ellers så bryr han seg ikke.

Så har vi prøvd sprutflaske med vann. Han liker det ikke, så han løper unna bare vi tar etter flaska. Men er tilbake på den ulovelige plassen rett etterpå. Virker ikke som han bryr seg. Eller så er det at han ikke kobler at det er ulovlig. Han er veldig klok, åpner skuffer og skap for å hente seg ting han har lyst på, åpner dørene selv osv.. Men virker som han er stokk dum når det gjelder å ta til seg "tilsnakk" ;)

....................

Håper gullet får en bedre dag i dag.. Var ikke i seng før kl 23 i går. Hadde feber og alt var tist og leit. skikkelig utilpass og grinete. Virket nesten som han hadde vondt! Han startet dagen i går feberfritt, men allerede midt på dagen var feberen oppe i 38. Feberfri i dag da vi stod opp også, så spent på hvordan ståa er når han våkner fra flrsteduppen sin.. krysser fingrene, for stakkar liten - han hadde det ikke godt i går :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva med å seie "NEI!" og sette han ut kvar gong han gjer noko ulovleg? Nei, ikkje veit eg.. Vi har lært katta til å stoppe berre vi kremtar.. :gjeiper: Ho er stort sett (merk: stort sett :fnise: ) snill :)

Kan du snu matta oppned og bruke baksida, eller er den heilt øydelagt? Skikkeleg kjipt da.. Katta vår får ikkje vere åleine med M sine ting, pga vi ikkje vil at ho skal øydeleggje/legge seg oppi/markere/kva ho no måtte finne på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva med å seie "NEI!" og sette han ut kvar gong han gjer noko ulovleg? Nei, ikkje veit eg.. Vi har lært katta til å stoppe berre vi kremtar.. :gjeiper: Ho er stort sett (merk: stort sett :fnise: ) snill :)

Kan du snu matta oppned og bruke baksida, eller er den heilt øydelagt? Skikkeleg kjipt da.. Katta vår får ikkje vere åleine med M sine ting, pga vi ikkje vil at ho skal øydeleggje/legge seg oppi/markere/kva ho no måtte finne på..

Han gjør det likevel :fnise:

Han har ødelagt ganske mye i hjemmet, men dette var liksom dråpen i begeret til at jeg vil prøve å lykkes med å "dressere" han til å heller klore en bestemt plass. (enda jeg har holdt på i 3 år å dressere den katten). Jeg skjønner jo at han ikke gjør det med vilje, og at det er såkalte "katte-behov" dette. Men når han ødelegger slike ting som kommer i hus før vi nester rekker å blunke....da blir det slitsomt altså :sukk:

Han er jo en skikkelig snilling på de fleste vis han her også, ville ikke byttet han ut for alt i verden :rodmer: Men hadde man bare fått han til å skjønne at noen plasser er forbudt.......

Matta er ikke likens på begge sider, den er rugglete oppå og slett under. Kunne vel til nød ha snudd den, men da bestemor så hva pus hadde gjort med matta til knøttet - kjøpte hun en ny, likens en før jeg rakk å tenke :gjeiper: Det var jo veldig snillt da :) Nå er målet og få pus til å skjønne at han ikke kan klore her, før jeg legger ned den nye matta...... Ellers vil jo nøyaktig det samme skje med den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det gått bra med den nye matta? Snilt av ho å kjøpe ei ny matte da :jepp: Kattar er uberegnelige, dessverre..

God påske til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til deg også :klemmer:

Han har vært bortpå matta såvidt, men jeg følger han med haukeblikk og står somregel parat hvis han nærmer seg :fnise: Har ikke lagt ned den nye matte enda, vil være sikker på at han holder seg unna først - for om han ikke gjør det, så er jo allerede denne matta så oppklort at det ikke er krise om han er ulydig igjen.. Og siden knøttet er så liten enda får han jo ikke til å plukke av gummien som er oppskrapet og spise den e.l.. Får skifte til den nye når han begynner å snu seg på magen og bli så finmotorisk at han pirker ;)

.........

Je, i dag er det altså 1 år siden jeg stod på badet en grytidlig morgen før jobb - med en positiv test i hånda :rodmer: Den følelsen glemmer jeg aldri! Var verdens mest fjærne arbeidstaker den dagen, det er jeg sikker på :fnise: Va såååå glad! Og helt sprekkeferdig etter å rope det ut nesten så stolt jeg var, samtidig som det kriblet i magen av å gå rundt å bære på en så stor hemlighet... :hjerte:

Nå sover dette "bittelille frøet", som mamma og pappa ble så glade i for 1 år siden, søtt i senga si :hjerter:

Jeg slår et slag for inhabiliteten og påstår at jeg har virkelig verdens fineste baby og jeg er verdens lykkeligste mamma!!! :strix: (som resten av alle dere andre mammaer ;) ). Synes det er ganske fint det ordtaket som går sånn ca sånn: "det finnes kun ett barn som er verdens nydeligste - og alle mammaer har det" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 4 mnd! :strix:

Syns det ordtaket var fint, og stemmer ganske bra, for eg også har verdas finaste baby ;):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 4 mnd! :strix:

Syns det ordtaket var fint, og stemmer ganske bra, for eg også har verdas finaste baby ;):rodmer:

Takk! :strix:

Hihi, ja ikke sant?? ;)

...................

:sukk: Er en ting som jeg synes er litt...ja, vet ikke om jeg skal si sårende eller irriterende eller hva..men jeg synes det er rart iallefall. Og det er at bestevenninna mi, som forøvrig ble spurt om å være fadder på knøttet, kun har sett han 2 ganger. Hun var innom på sykehuset (fødte i den byen hun bor), og etter det har hun bare sett gutten én gang...da han var 3 mnd. Nå er han 4. Hun bor et stykke unna, men nå farter hun forbi plassen der vi bor hver eneste uke, fordi hun har fått seg kjæreste og kjører til kjæresten sin som bor en annen plass så fort hun har fri fra jobb - men jeg ser ikke snurten av henne, enda jeg har sagt mange ganger at hun må komme innom når hun passerer. Jeg fikk nettopp vite at de hadde blitt sammen (visste hun hadde hengt med han lenge), men de har visst vært sammen leeenge ifølge hun. Så jeg synes nesten det er sårende at hun ikke tar seg til til å innom..

Hun har bestandig vært den typen som blir veldig oppslukt og bruker all tid på kjærester (og dem har det vært mange av opp igjennom), og ringer og gråter når det blir slutt. Så jeg er vant til at hun blir "blindet". Hun er også litt den typen som..tja, ikke det at hun ikke unner andre "suksess", men hun skulle gjerne ha hatt det selv. Har til stadighet virket vennlig småsnurt for at jeg enda holder sammen med kjæresten jeg falt for i "barndommen", at vi har hus og nå unge - mens hun har falt for den ene drittsekken etter den andre og er til sadighet i mannfolkdrama. Type "du er jo så etablert du. Hva med meg liksom, jeg vil også ha hus. Jeg vil også ha unge :sukk: "

Nå høres hun jo ikke ut som et bestevenninne-emne slik som jeg beskriver det, men det er hun virkelig. Vi har kjent hverandre siden vi var små og har noe veldig spesielt. Hun er unik! Og det er jo ikke slik at jeg forventer at hun skal sette meg eller knøttet fremfor kjæresten eller jobb, eller komme innom hver uke. Jeg setter jo heller ikke vennene fremfor familien, bruker jo selvfølgelig mest tid hjemme på de. Men at hun ikke kommer innom litt oftere når hun kjører forbi døra, ja opptil 2 ganger i uka, er for meg uforståelig. (joda, jeg kunne nok vært flinkere til å besøkt hun jeg også. Men å kjøre 16 mil med baby er ikke bare-bare. Man blir litt mer bundet med en liten en).

Puh..dagens tanker luftet :gjeiper:

Edit. jeg har for alt i verden prøvd å unngått å være "etablert mamma" utad, om dere skjønner. Jeg har selv venninner som hadde hus, mann og barn lenge før jeg hadde det - og det ble jo litt meget enkelte ganger, når ALT handlet om babyen og/eller samboeren. Man fikk liksom ikke så lyst til å stikke nesa si oppi og forstyrre....og de hadde jo heller ikke så ofte tid til oss barnløse :sjenert: Men jeg føler jeg er den gamle jeg enda, messer ikke om hverken baby'n eller familien og har prøvd å få frem at jeg mer enn gjerne tar meg tid til henne.

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det mange som føler at de ikke har noe til felles lenger, med venner som etablerer seg tidlig og får barn. Er nok mange som opplever noe lignende som du gjort. :sukk:

Eneste du kan gjøre, er å prøve å snakke med henne. Ikke bare be henne ta en tur innom, men spørre hvorfor hun ikke har kommet på besøk, om hun ikke ønsker å være fadder osv..Så får man håpe at det er noe dere kan ordne opp i. Og hvis ikke, så er jeg sikker på at så lenge ingen av dere velger å avskrive hverandre helt pga litt forskjellig liv for tiden, så vil dere komme tilbake til hverandre, sånn litt etter hvert. :) Det er jo det som er så flott med gamle, godt etablerte vennskap. De er like flotte og gode, selv om man ikke møtes så ofte lenger.

Sånn er det i alle fall med mange av mine vennskap. De har alle flyttet, så ser de to-tre ganger i året. Men alt er som før når vi først møtes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det mange som føler at de ikke har noe til felles lenger, med venner som etablerer seg tidlig og får barn. Er nok mange som opplever noe lignende som du gjort. :sukk:

Eneste du kan gjøre, er å prøve å snakke med henne. Ikke bare be henne ta en tur innom, men spørre hvorfor hun ikke har kommet på besøk, om hun ikke ønsker å være fadder osv..Så får man håpe at det er noe dere kan ordne opp i. Og hvis ikke, så er jeg sikker på at så lenge ingen av dere velger å avskrive hverandre helt pga litt forskjellig liv for tiden, så vil dere komme tilbake til hverandre, sånn litt etter hvert. :) Det er jo det som er så flott med gamle, godt etablerte vennskap. De er like flotte og gode, selv om man ikke møtes så ofte lenger.

Sånn er det i alle fall med mange av mine vennskap. De har alle flyttet, så ser de to-tre ganger i året. Men alt er som før når vi først møtes. :)

Ja, det er nok ikke bare meg... Er vel ganske vanlig når man havner på forskjellige steder i livet!

Har snakket om det, i den grad at jeg har fortalt henne at jeg synes det er trist at vi ikke møtes litt oftere og at jeg savner henne og slikt. Og hun sier akkurat det samme (uavhengig av om jeg sier det først eller ikke). Og hun ble helt fra seg av glede da hun ble spurt om å være fadder :) Vi er som knoll og tott så fort vi ser hverandre og alt som før :)

Og jeg skal ikke påstå at jeg er feilfri, men føler strengt tatt at det er henne det står på mange ganger:

Ventet henne innom ei helg for ikke lenge siden. Vi hadde snakket sammen, hun sa hun ville komme innom lørdag for da skulle hun til, la oss kalle han "Petter". Gledet seg til å møte oss, og jeg også selvfølgelig. Men hun dukket aldri opp. Dagen etter sendte jeg mld og lurte på om det hadde blitt forandring i planene etc. Da hadde hun droppet å komme innom fordi "Petter" ventet, da... Hun syntes det ble så sent. Så hun bare kjørte direkte til han. Hun hadde ikke sett han på så lenge og han savnet henne, hun savnet han bla bla...så det var jo synd, men at vi fikk ta det en annen gang, da hun hadde bedre tid. Så greia er vel hovedsaklig nå at hun er så oppslukt i denne kjæresten sin at hun kan ikke vente noe ekstra på å møte han. Og når ting blir såååå "fjortiss", så merker jeg at jeg blir litt matt.... :sjenert: Dessuten liker jeg ikke når folk bryter avtaler og ikke sier ifra. Og når grunnen er å komme fortest mulig til kjæresten..ja, say no more. Jeg vet hun er sånn når hun har kjæreste, og ikke er sånn når hun ikke har kjæreste. Det har hun vært i alle år. Så jeg orker ikke bruke energi på å "omvende" henne, er heller bare gode venner når vi først møtes :)

Har sagt det til henne ved mange anledninger før at hun ikke bør slippe alt hun har i hendene når hun har kjæreste, at hun bør ta seg tid til andre rundt seg også. Og hun sier hun vet det.

Jaja, det er bare sånn hun er - men hun er bestevenninna mi uansett :) så får heller sette pris på når hun kommer istedet for å bruke energi på å være frustrert over at hun ikke tar seg mer tid.

.................

Over til noe annet: har dere merket at coop-bleiene har blitt nye??

De er blitt tynne! Vet ikke helt hva jeg skal synes... De er nok mere behagelige, men kommer de til å holde ut like mye tiss og bæsj som da de var tykke..................... det er jeg spent på, for pampers lakk som en sil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er nok ikke bare meg... Er vel ganske vanlig når man havner på forskjellige steder i livet!

Har snakket om det, i den grad at jeg har fortalt henne at jeg synes det er trist at vi ikke møtes litt oftere og at jeg savner henne og slikt. Og hun sier akkurat det samme (uavhengig av om jeg sier det først eller ikke). Og hun ble helt fra seg av glede da hun ble spurt om å være fadder :) Vi er som knoll og tott så fort vi ser hverandre og alt som før :)

Og jeg skal ikke påstå at jeg er feilfri, men føler strengt tatt at det er henne det står på mange ganger:

Ventet henne innom ei helg for ikke lenge siden. Vi hadde snakket sammen, hun sa hun ville komme innom lørdag for da skulle hun til, la oss kalle han "Petter". Gledet seg til å møte oss, og jeg også selvfølgelig. Men hun dukket aldri opp. Dagen etter sendte jeg mld og lurte på om det hadde blitt forandring i planene etc. Da hadde hun droppet å komme innom fordi "Petter" ventet, da... Hun syntes det ble så sent. Så hun bare kjørte direkte til han. Hun hadde ikke sett han på så lenge og han savnet henne, hun savnet han bla bla...så det var jo synd, men at vi fikk ta det en annen gang, da hun hadde bedre tid. Så greia er vel hovedsaklig nå at hun er så oppslukt i denne kjæresten sin at hun kan ikke vente noe ekstra på å møte han. Og når ting blir såååå "fjortiss", så merker jeg at jeg blir litt matt.... :sjenert: Dessuten liker jeg ikke når folk bryter avtaler og ikke sier ifra. Og når grunnen er å komme fortest mulig til kjæresten..ja, say no more. Jeg vet hun er sånn når hun har kjæreste, og ikke er sånn når hun ikke har kjæreste. Det har hun vært i alle år. Så jeg orker ikke bruke energi på å "omvende" henne, er heller bare gode venner når vi først møtes :)

Har sagt det til henne ved mange anledninger før at hun ikke bør slippe alt hun har i hendene når hun har kjæreste, at hun bør ta seg tid til andre rundt seg også. Og hun sier hun vet det.

Jaja, det er bare sånn hun er - men hun er bestevenninna mi uansett :) så får heller sette pris på når hun kommer istedet for å bruke energi på å være frustrert over at hun ikke tar seg mer tid.

.................

Over til noe annet: har dere merket at coop-bleiene har blitt nye??

De er blitt tynne! Vet ikke helt hva jeg skal synes... De er nok mere behagelige, men kommer de til å holde ut like mye tiss og bæsj som da de var tykke..................... det er jeg spent på, for pampers lakk som en sil!

Skjønner hva du mener om venninna di, og jeg er enig. :)

Har ikke merket noe om at de er blitt nye? Lenge siden? Dette med lekkasjer har mest mest med passform og slikt tror jeg. :) I alle fall lekker ikke Landlordbleiene i det hele tatt, og de er mye tynnere enn Coop, men litt tjukkere enn Pampers.

Det er tre-fire uker siden jeg kjøpte forrige Coop-bleiemerke, så tror nesten jeg får kjøpe i dag for å se om de har blitt tynnere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener om venninna di, og jeg er enig. :)

Har ikke merket noe om at de er blitt nye? Lenge siden? Dette med lekkasjer har mest mest med passform og slikt tror jeg. :) I alle fall lekker ikke Landlordbleiene i det hele tatt, og de er mye tynnere enn Coop, men litt tjukkere enn Pampers.

Det er tre-fire uker siden jeg kjøpte forrige Coop-bleiemerke, så tror nesten jeg får kjøpe i dag for å se om de har blitt tynnere. :)

Nei det kan ikke være så lenge siden. Kjøpte en pakke på fredag. Syntes selve pakken var smalere enn normalt, men tenkte ikke mer over det. Pakken så igrunn likens ut ellers. Så her i går tok forrige pakke slutt og jeg åpnet denne, da kjente jeg med én gang at bleien var tynnere. Begynte så å studere den i forhold til gammelbleien, og da så det ut utvilsomt ut som ny produksjon :Nikke: (grisene ser bittelitt annerledes ut i trykket og borrelåsen er litt annerledes i mønsteret, både i stretch'en og der den festes fast. Samtidig som selve bleien er litt tynnere). Og ved nærmere kikk på pakken står det "THIN FIT".

Har ikke merket noen forskjell enda. Men så har ikke knøttet hatt noen skikkelige bæsjebomber enda....

Nesten lyst til å sende de mail å spørre om de ikke kan fikse strikk oppe ved ryggen med det samme de holder på å forandre jeg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan ikke være så lenge siden. Kjøpte en pakke på fredag. Syntes selve pakken var smalere enn normalt, men tenkte ikke mer over det. Pakken så igrunn likens ut ellers. Så her i går tok forrige pakke slutt og jeg åpnet denne, da kjente jeg med én gang at bleien var tynnere. Begynte så å studere den i forhold til gammelbleien, og da så det ut utvilsomt ut som ny produksjon :Nikke: (grisene ser bittelitt annerledes ut i trykket og borrelåsen er litt annerledes i mønsteret, både i stretch'en og der den festes fast. Samtidig som selve bleien er litt tynnere). Og ved nærmere kikk på pakken står det "THIN FIT".

Har ikke merket noen forskjell enda. Men så har ikke knøttet hatt noen skikkelige bæsjebomber enda....

Nesten lyst til å sende de mail å spørre om de ikke kan fikse strikk oppe ved ryggen med det samme de holder på å forandre jeg.... ;)

Jaa det må du gjøre, da blir bleien perfekt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa det må du gjøre, da blir bleien perfekt :fnise:

Ja, jeg tror faktisk at jeg skal gjøre det! :gjeiper: skader ikke å prøve..

I går var jeg innom en remabutikk. Så etter LL, men fant det ikke.. Eller er det det som heter REMA? Kjøpte iallefall en pakke (rosa pakke og giraffer på bleien). De var veldig like (den nye) coop i form og fasong. Var ikke noe strikk der heller, så lekker vel opp rumpesprekken og oppover ryggen ved skikkelige bomber der også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror faktisk at jeg skal gjøre det! :gjeiper: skader ikke å prøve..

I går var jeg innom en remabutikk. Så etter LL, men fant det ikke.. Eller er det det som heter REMA? Kjøpte iallefall en pakke (rosa pakke og giraffer på bleien). De var veldig like (den nye) coop i form og fasong. Var ikke noe strikk der heller, så lekker vel opp rumpesprekken og oppover ryggen ved skikkelige bomber der også.. :sjenert:

Rema ja. :)

Nei er ikke strikk, men holder likevell bedre enn pampers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur dei har skifta frå LL til Rema-merke på Rema1000. Vi fann heller ikkje LL då vi handla der. Har prøvd ut LL i det siste, og liker dei godt. Håper Remamerket er like godt :) Coop er også ein favoritt, men har ikkje prøvd dei tynne da. Er det Midi som er blitt tynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur dei har skifta frå LL til Rema-merke på Rema1000. Vi fann heller ikkje LL då vi handla der. Har prøvd ut LL i det siste, og liker dei godt. Håper Remamerket er like godt :) Coop er også ein favoritt, men har ikkje prøvd dei tynne da. Er det Midi som er blitt tynne?

Så langt synes jeg Rema-bleiene er veldig gode, men har jo ikke prøvd de mer enn en dag og ei natt.. Men passformen er god, de er myke, passe tykk/tynn og de virker å absorbere bra uten at han blir klam.

Tror det er alle coop-bleiene. Her bruker vi maxi, og de var tynne. Så i butikken i dag at det lå både tynne og gamle i hyllen av flere størrelser, så de er nok akkurat tatt inn regner jeg med. Er iallefall strålende fornøyd med de tynnere bleiene! De virker like gode, bare mindre bomsete :) De nye coop-bleiene er veldig like rema-bleiene fant jeg ut.

Edit: må bare legge til at de rema-bleiene var utrolig søte altså..! :fnise:

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...