Gå til innhold

Eldste forlater redet:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uhhh jeg må bare få skrevet dette ned.

Min eldste gutt har et friår nå, ham bor hjemme og reiser litt. Og jrg kjenner jeg gruer meg så til han drar for å studere. Det er så koselig å ha han her:(( Og han tar så godt vare på små søsknene sine, som ikke er så små lengere, to gutter på 16 og 18 og ei jente på 14. Og de vil også ha han her. For å si det sånn kan jenta på 14 og han ligge å snakke til 5 på natta om hva som helst. Og han er et så godt forbilde for henne og de andre og og jeg vil ikke at han skal dra herregud.

Anonymous poster hash: c54e0...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er ganske vanlig at ungene flytter ut før eller senere.



Anonymous poster hash: a116b...3b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig at ungene flytter ut før eller senere. Anonymous poster hash: a116b...3b5

Å du sier ikke det? Neida, jeg er helt klar over at det er vanelig og helt normalt. Er bare så godt å ha han her;)

Anonymous poster hash: c54e0...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Det er dette som er fruktene av det vi investerer i barna våre. De blir voksne, selvstendige individer som etter hvert flytter for seg selv og danner sine egne liv. Visst gjør det vondt, men hva er alternativet?

Søskenkjærligheten er der uansett. Vær stolt over at du har gjort en god jobb. :klem:

Endret av Violetta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt normalt å føle det sånn! Du får bare trøste deg med at du har oppdratt sønnen din til å bli en sympatisk og selvstendig mann, som nå er klar for neste fase av livet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er verre enn at barna flytter hjemmefra, er at de ikke gjør det :-) Klem til deg :klem:



Anonymous poster hash: 2bbb1...438
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ive Lina

Jeg savnet også guttene mine da de flyttet ut - men etterhvert så finner du ut at det er litt godt og :fnise:

Og man mister dem jo ikke når de flytter ..

Endret av Ive Lina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har en lillebror på 18, er det på tide at han prøver vingene. Jeg synes du burde være glad og stolt og ha en liten feiring før han drar for å bli et selvstendig menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste sønn flyttet i høst. Han er 60 mil hjemmefra. Men jeg hører at han trives og han har fått en ballast som gjør at han klarer seg. Da har jeg gjort min jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så heldig du er som har tre andre hjemme! <3

Hvor gammel er eldste?

Jeg føler ofte at man får enda bedre forhold i årene som kommer, dersom han ikke blir boende så altfor lenge...

Anonymous poster hash: 520f0...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hjelper kan jeg meddele at jeg fikk et veldig mye nærmere forhold til mamma etter jeg flyttet ut. Jeg kom på avstand og klarte å se henne som en person også, ikke bare "mamma". Nå ringer vi nesten hver dag og snakker om alt mulig. Det er alltid mamma jeg ringer for å få råd og jeg setter mye mer pris på alt mamma og pappa har gjort for meg.

Det er nok rart i starten, men du skal se han modnes og får mer perspektiv. Han trenger det, og du trenger det kanskje også. Det blir bra, skal du se :)



Anonymous poster hash: 266f7...a2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...