Gå til innhold

Noen tips?


Sunstone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har vært i samme situasjon selv. Vi brukte god tid på å bli kjent før barna hans kom inn i bildet. Og vi tok oss også god tidpå å venne på barna at jeg var der. Eksem hans var de første mnd veldig sjalu over at han hadde fått seg en ny kjæreste, så hun ringte mange ganger om dag. Han hadde på det meste 70 ubesvarte anrop fra henne. Dette var såklart veldig tungt for meg, men når det roet seg ble det bedre. Hun fikk seg ny kjæreste og det stoppet helt.

Så lenge mor og far samarbeider godt så tror jeg ikke det er noe problem. Hos oss har det vært problemer med at mor ikke samarbeider, og det er tungt til tider.

Det har også vært veldig tungt å tenke på at han allerede har opplevd å fått barn med noen andre. Men som min samboer sier så er dette noe han ikke vil tenke over mår vi får barn sammen. For det blir jo første barnet han får sammen med meg :) Det hjelper mye at han sier det på den måten, men jeg blir å tenke triste og negative tanker en sjelden gang fordiom.

Masse lykke til framover :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er en jente på 20 år!

Skal bare starte rett på her jeg :)

Jeg driver på med en kjempe kjekk gutt på 25 år! Er ganske interresert i han og alt det der.

Men! Det er et lite problem som jeg går å tenker på hele tiden. Han har to herlige barn fra tidligere forhold. Jeg har aldri vært i et forhold med noen som har barn før, så jeg vet ikke hvordan jeg vil føle om det.

Jeg kan være litt småsjalu av meg, så håper ikke det blir noe problem der! For jeg vet jo at denne eksen alltid må være der, hele tiden på grunn av barna de har sammen.

Men derfor håper jeg noen med erfaringer innenfor dette området eller som har vært der før, som kan gi meg noen tips om hvordan det vil bli.

Det er lite poeng i å poste samme innlegg i flere underfora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemy92 skrev (På 22.11.2014 den 1.32):

Hei :)

Jeg har vært i samme situasjon selv. Vi brukte god tid på å bli kjent før barna hans kom inn i bildet. Og vi tok oss også god tidpå å venne på barna at jeg var der. Eksem hans var de første mnd veldig sjalu over at han hadde fått seg en ny kjæreste, så hun ringte mange ganger om dag. Han hadde på det meste 70 ubesvarte anrop fra henne. Dette var såklart veldig tungt for meg, men når det roet seg ble det bedre. Hun fikk seg ny kjæreste og det stoppet helt.

Så lenge mor og far samarbeider godt så tror jeg ikke det er noe problem. Hos oss har det vært problemer med at mor ikke samarbeider, og det er tungt til tider.

Det har også vært veldig tungt å tenke på at han allerede har opplevd å fått barn med noen andre. Men som min samboer sier så er dette noe han ikke vil tenke over mår vi får barn sammen. For det blir jo første barnet han får sammen med meg :) Det hjelper mye at han sier det på den måten, men jeg blir å tenke triste og negative tanker en sjelden gang fordiom.

Masse lykke til framover :)

Tusen takk for langt og ærlig svar!:-) fint at det er noen som svarer seriøst også!

 

Endret av Sunstone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite poeng i å poste samme innlegg i flere underfora.

Åja, er helt fersk her. Vet ikke helt hvordan man gjør ting. Beklager så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, er helt fersk her. Vet ikke helt hvordan man gjør ting. Beklager så mye

Kan du ikke oppdatere om dette forholdet om en stund da, så får vi høre om forventningene dine blir innfridd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke oppdatere om dette forholdet om en stund da, så får vi høre om forventningene dine blir innfridd.

Eller så kan hun spørre videre om tips og råd? Det er jo ikke barebare å bli sammen med noen med barn fra før. Jeg ante ikke hva jeg begidde meg utpå før jeg sto oppi det. Er fint å lufte tanker og spørre om råd på forum :)

TS; vi har kommet sålangt at jeg vil kalle oss en familie. Han og hans barn er en veldig stor del av livet mitt, og jeg har blitt en veldig stor del av størstemanns liv. Størstemann bor fast hos oss. Jeg står opp med han om morgenen og leverer han i bhg hver morgen da jeg har bedre tid. Jeg stortrives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan hun spørre videre om tips og råd? Det er jo ikke barebare å bli sammen med noen med barn fra før. Jeg ante ikke hva jeg begidde meg utpå før jeg sto oppi det. Er fint å lufte tanker og spørre om råd på forum :)

TS; vi har kommet sålangt at jeg vil kalle oss en familie. Han og hans barn er en veldig stor del av livet mitt, og jeg har blitt en veldig stor del av størstemanns liv. Størstemann bor fast hos oss. Jeg står opp med han om morgenen og leverer han i bhg hver morgen da jeg har bedre tid. Jeg stortrives :)

Hun får masse råd i den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan hun spørre videre om tips og råd? Det er jo ikke barebare å bli sammen med noen med barn fra før. Jeg ante ikke hva jeg begidde meg utpå før jeg sto oppi det. Er fint å lufte tanker og spørre om råd på forum :)

TS; vi har kommet sålangt at jeg vil kalle oss en familie. Han og hans barn er en veldig stor del av livet mitt, og jeg har blitt en veldig stor del av størstemanns liv. Størstemann bor fast hos oss. Jeg står opp med han om morgenen og leverer han i bhg hver morgen da jeg har bedre tid. Jeg stortrives :)

Hehe, det er bra du forstår meg lillemy92!

Nei det er ikke lett. Masse tanker som surrer og går.

Så koselig! Der ser man! Det funker veldig bra i mange tilfeller.

Glad på deres vegne!👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...