Gå til innhold

vask av sengetøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte synes du det er greit å vaske barnas sengetøy? Her i huset er det 1x pr uke (så sant de ikke har omgangssyke eller lus).

Anonymous poster hash: b7299...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bytter hver 14. dag på vinteren, både på min og lillegutts seng, han havner som regel i senga mi i løpet av natten uansett. :) Nå har ikke vi hatt omgangssyke ennå men når den tid kommer da sier det seg jo selv at vi bytter sengetøy med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang per uke her, samtidig som jeg støvsuger rom og senger. Dyner og puter til de små tas i fryseren en gang per måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang per uke her, samtidig som jeg støvsuger rom og senger. Dyner og puter til de små tas i fryseren en gang per måned.

Bare av nysgjerrighet, hvorfor i fryseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fang i måneden. De ligger jo i pysj, og søler ikke.

Bytter på vår voksne seng hver uke, for vi sover nakne og har sex der.

Anonymous poster hash: c582d...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte synes du det er greit å vaske barnas sengetøy? Her i huset er det 1x pr uke (så sant de ikke har omgangssyke eller lus).

Anonymous poster hash: b7299...acf

Har de ofte lus? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 205c1...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter hver 14. dag på min seng, gjerne 1 gang i uken på babyen og ca 3 til 4 uke på han på 8. Oftere hvis det er behov selvsagt, og hadde nok byttet litt oftere på han på 8 om det ikke var fordi han delvis bor hos sin far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver 14. dag.

Dette har vært diskutert hissig flere ganger her på KG, og det viste seg at det finnes ekstreme varianter begge veier. Noen skifter annenhver dag og vasker dynen i maskinen en gang i uken, andre synes det er greit å skifte to ganger i året og lufter aldri soverommet.

De fleste skifter enten en gang i uka, annenhver uke, eller hver 3. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skifter hver 14.dag på alle tre sine dyner :) Så sant det ikke har vært uhell/sykdom. Lufter dynene hver gang vi skifter før vi tar på nytt sengetrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går gjerne noen måneder mellom hver gang. Er så å si aldri syk, har bare 3-4 sykedager de siste 6 årene, så er ikke farlig.

Anonymous poster hash: 9056a...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Går gjerne noen måneder mellom hver gang. Er så å si aldri syk, har bare 3-4 sykedager de siste 6 årene, så er ikke farlig.

Anonymous poster hash: 9056a...ec7

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...