Gå til innhold

Hvor gammelt var barnet ditt...


KatteLatte

Anbefalte innlegg

Når hun var rundt 1 1/2 år. Nå er hun 2år og har hatt to tette perioder med sykdom, så plutselig skal hun ikke annet enn å sove i senga vår, noe hun før aldri klarte! Ting snur fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rett før 4-årsdagen. Dagen startet i tillegg kl. 04.30...

Mannen min jobber kveld/natt, og jeg var så på felgen grunnet søvnmangel da barnet var ca. 2 år at jeg ble fysisk syk og innlagt.

Anonymous poster hash: eed61...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda og han er 7 mnd. Det har hendt et par ganger at han sov 8 timer i strekk uten å spise. Syns det bare har blitt verre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste på 3,5 begynte da hun var rundt 2. Da kunne vi endelig si at hun sov rundt i 9/10 netter. Det siste halve året har hun dog sluttet med det, og kommer inn til oss i løpet av natta en gang. Hun sovner fint videre, men jeg merker jeg blir litt ekstra sliten av det siden jeg bruker litt tid på å sovne igjen. Hun sover ca 10 timer.

Yngste på straks 2 har nettopp begynt - om jeg ikke jinxer det ved å skrive her! :fnise: Hun har sovet sammenhengende i opp til 14 (!) timer den siste uken, så hun er plutselig ikke morgenfugl lenger heller. Håper det varer... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt tre år tror jeg.

Nå er hun 7 år men kan fremdeles våkne rundt kl 1 på natta og være våken i ca tre timer.

Skjer heldigvis ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12-14 mnd. Men er 18 mnd og sover ikke alle netter gjennom

Anonymous poster hash: 0c106...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før hun var nærmere 2,5 år. Sluttet å amme når hun var 11 mnd (hun ville ikke mer) men våknet fortsatt ofte. Nå er hun rett over 3 og har begynt å våkne om natten igjen, både for å gå på do (sluttet med nattbleie) og pga en del mareritt og drømmer.



Anonymous poster hash: cdd6e...e0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Skjønner at det ikke går an å konkludere med noe som helst. :ler: Det skjer når det skjer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår begynte forrige uke, da var hun 11 uker gammel. Har gjerne en periode hver natt hvor hun bråker noe voldsomt og er ganske utrolig, men hun sover vel sånn teknisk sett. Jeg gjør bare ikke det :ler: Tar det ikke for gitt at det fortsetter sånn, har skjønt at det endres fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er to og har nettopp begynt...i likhet med Belle håper jeg at jeg ikke jinxer det nå :ler:

Anonymous poster hash: e2288...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er eldste 2 1/2 år, og venter fortsatt på det gitt...

"Godt" å se at jeg ikke er alene ;-)

Anonymous poster hash: 1a4a8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...