Gå til innhold

går uten undertøy


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen!

Jeg er en jente på 18 som tenner på å gå uten undertøy. Blir utrolig kåt når gutter/jenter legger merke til at jeg ikke bruker bh og truse. Jeg høres sikkert billig ut men det er jeg ikke. Gjør det bare fordi jeg syns det er behagelig og fordi jeg blir så sinnssykt kåt når folk legger merke til det og kommenterer det. Er fornøyd med kroppen min og har heller ikke noe behov for å bruke bh for å holde puppene på plass. Har to ikke altfor store, og veldig spisse/struttende pupper så eg syns de er finest når de får strutte frem og ikke bli presset flat bak en bh. Elsker å bruke litt utringete topper sånn at de kan ses ved litt "uforsiktighet". Helst hvite og litt gjennomsiktige så brystvortene kan skimtes gjennom. Deilig å være tilbake på skolen igjen etter ferien... Får så mange lange blikk der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper for din skyld at dette er en spøk :o ! Hvis det er sant, tror jeg du gjør noe fryktelig dumt! Mulig at du ikke synes du er "billig", men hvilket inntrykk tror du at du gir??? Mulig jeg begynner å bli gammel, men vi snakker om skolen her!?! Og hva i all verden er vitsen med å være kåt på skolen???

Leo :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo, da..... har du aldri vært kåt på skolen.....? Hmmmm.... mener å huske det var mine kåteste år, og det å stå oppe på tavla var det verste jeg visste.... ikke fordi jeg aldri kunne stoffet, men fordi junior alltid levde sitt eget liv. Og dersom noen jenter var truseløse, skal jeg si deg vi stirret... :ler:

Jeg er for pokker gammel jeg og, men jeg husker da hvordan det var å nyte andres blikk, og nyte andres utseende på skolen. Det morsomste av alt var jo friminuttene..... så mange unge, faste, fine kropper samlet på et sted.... *sukk*

En annen tin jeg IKKE savner er erfaringen jentene hadde.... :ler: Holder meg til de på min egen alder (eller eldre) har jeg funnet ut..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, da Kevin! På skolen og alle andre mulig og umulige steder :lol: ! MEN, det er nå en gang sånn at ikke all PR er god PR!!!

Leo

(Som ikke er SÅ gammel....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller ei gymlærerinne som insisterte på å bruke en dusj i nærheten av guttegarderoben, fordi den nær jentegarderoben var for kald.... :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge var (og er sannsynligvis ennå!) full av gymlærere med svært spesielle preferanser m.h.p. dusjing :roll:

Kan forresten ikke huske at det var nødvendig med særskilte markedsføringstiltak jeg... Det gikk liksom av seg selv... :hoho:

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, gikk rett i fletta den gitt :ler: ! ...og det var kanskje ikke denne vendingen gjest hadde tenkt seg at tråden skulle ta....

Nok er nok er det noe som heter....

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...