Gå til innhold

IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L.


Gjest Annananmus

Anbefalte innlegg

Gjest Annananmus

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt av helse- og slankeprodukter du finner på nett er tull, verre er det ikke.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest handsome mfcasp

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annonym

Jeg har også gått i fella og bestilt en boks med Vitalife Detox og en boks med Slimatrex. Selv har jeg heldigvis bare blitt svindlet for 1300,- kroner, men er student og det er kjipe penger som jeg absolutt burde hatt til noe mer fornuftig. Jeg har valgt å sperre kortet mitt slik at denne nettsida ikke lenger har min kortinformasjon, da jeg har bestilt helt nytt kort. Det er det eneste rådet jeg har til dere som har opplevd det samme som meg!

Har tenkt å gjøre et forsøk på å få tilbake pengene mine, men vet ikke hvor mye vits det er? Noen som har klart å nå gjennom og lyktes med det?

Frustrerende!!

Takk til deg som la ut denne informasjonen, det oppklarte alt for min del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spotgan send

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Dette er ren svindel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De går inn å trekker penger av kontoen din uten ditt samtykke.

Når du klager får du bare en liten del av pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Dette er en svindel!!!!!!!

Varene kommer etter fristen for å angre seg.

De trekker ca. 1300,- fra kontoen din uten ditt samtykke og

du har liten sjangs til å få alle pengene tilbake.

Etter en lang krangel på engelsk ble jeg lovet at jeg skulle få litt av beløpet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken side snakker vi om?

Anonym poster: d218d4d60d4cc1f82a7fa3b68cb1127f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan ikke ta en pille for å bli slank. En må trene, spise mindre og minst mulig søtt og salt. Voila, en legger ikke på seg.

Anonym poster: 70df7ecb3c3a2397661df8b1d04e1f9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått i fella og bestilt en boks med Vitalife Detox og en boks med Slimatrex. Selv har jeg heldigvis bare blitt svindlet for 1300,- kroner, men er student og det er kjipe penger som jeg absolutt burde hatt til noe mer fornuftig. Jeg har valgt å sperre kortet mitt slik at denne nettsida ikke lenger har min kortinformasjon, da jeg har bestilt helt nytt kort. Det er det eneste rådet jeg har til dere som har opplevd det samme som meg!

Har tenkt å gjøre et forsøk på å få tilbake pengene mine, men vet ikke hvor mye vits det er? Noen som har klart å nå gjennom og lyktes med det?

Frustrerende!!

Takk til deg som la ut denne informasjonen, det oppklarte alt for min del! :)

Hei,

jeg har også gått i denne fella. Fikk beskjed fra banken og sperre kortet. Anmelde det til politiet ta med anmeldelsen til banken så tar de det videre med visa. Dette har jeg tenkt å gjøre i dag og kontakt banken i morgen så jeg håper også at jeg får mine penger til bake.

Lykke til du også

Med vennlig hilsen

EME

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg har også gått i fella og bestilt en boks med Vitalife Detox og en boks med Slimatrex. Selv har jeg heldigvis bare blitt svindlet for 1300,- kroner, men er student og det er kjipe penger som jeg absolutt burde hatt til noe mer fornuftig. Jeg har valgt å sperre kortet mitt slik at denne nettsida ikke lenger har min kortinformasjon, da jeg har bestilt helt nytt kort. Det er det eneste rådet jeg har til dere som har opplevd det samme som meg!

Har tenkt å gjøre et forsøk på å få tilbake pengene mine, men vet ikke hvor mye vits det er? Noen som har klart å nå gjennom og lyktes med det?

Frustrerende!!

Takk til deg som la ut denne informasjonen, det oppklarte alt for min del! :)

Tusen hjertelig takk, at jeg fant din kommentar omgående disse produktene. og kontakt banken med engang for å sperre kort mitt.

Takk til dere som la ute denne informasjonen til andre personer. :Nikke: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen hjertelig takk, at jeg fant din kommentar omgående disse produktene. og kontakt banken med engang for å sperre kort mitt.

Takk til dere som la ute denne informasjonen til andre personer. :Nikke: .

Jeg har akkurat bestilt, med skulle kun betale 35 og 45 kroner i frakt. brukte heldigvis mastercard. men bør vel gå til banken og sperre kortet å bestille meg nytt? er dette seriøst at det kun er svinder og faenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Darwin awards....

Har du handlet tullevarer med visa/Mastercard krever du først pengene tilbake fra selger. For så å legge ved dokumentasjon på dette og kontakter kortfirmaet for så å henvise til norsk kredittkjøpslov.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svindlet

Hei! Jeg er i samme situasjon. Jeg var så dum at jeg bestilte det i dag, så leste jeg på forumet 2 timer etter at jeg bestilte. Jeg fikk sperret kortet mitt med en gang, det har blitt belastet for 45kr. Jeg lurer på om det holder kun å sperre kortet eller må jeg kontakte dem og avslutte abonnomentet????? Men jeg har lest at man ikke får noe svar når man prøver å kontakte dem. Jeg er redd for at de fortsatt vil sende meg masse varer og kreve faktura betaling... Hva skal jeg gjøre??? Håper på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

Jeg har akkurat bestilt, med skulle kun betale 35 og 45 kroner i frakt. brukte heldigvis mastercard. men bør vel gå til banken og sperre kortet å bestille meg nytt? er dette seriøst at det kun er svinder og faenskap?

JA! Sperr kortet dit, bestill nytt og kontakt selskapet på tirsdag.. send gjerne mail til dem også..

Har nettopp gjort dette selv.. Så dom jeg er bestilte jeg jo dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dom

Oh, the irony :fnise:

Anonym poster: 6cb8791b703ff2c4ac51f0cf58ec68e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stock bitreno

Hei,

jeg har også gått i denne fella. Fikk beskjed fra banken og sperre kortet. Anmelde det til politiet ta med anmeldelsen til banken så tar de det videre med visa. Dette har jeg tenkt å gjøre i dag og kontakt banken i morgen så jeg håper også at jeg får mine penger til bake.

Lykke til du også

Med vennlig hilsen

EME

Takk for at dere har lagt ut dette. Så dette litt for sent og hadde akkurat bestilt men tok en tlf. til banken og sperret kortet mitt med en gang så da håper jeg at det var tidsnok.De har jo allerede trukket portoen for disse "gratisprøvene" så får vi se hva som skjer. Fikk en bekreftelse på mail fra WK med "Your subscription is now complete." i emnefeltet og i selve mailen stod det bare

"Your sample is on its way to you." Satser på at jeg fikk stoppa evnt. andre trekk fra dem i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere har lagt ut dette. Så dette litt for sent og hadde akkurat bestilt men tok en tlf. til banken og sperret kortet mitt med en gang så da håper jeg at det var tidsnok.De har jo allerede trukket portoen for disse "gratisprøvene" så får vi se hva som skjer. Fikk en bekreftelse på mail fra WK med "Your subscription is now complete." i emnefeltet og i selve mailen stod det bare

"Your sample is on its way to you." Satser på at jeg fikk stoppa evnt. andre trekk fra dem i tide.

Takk for all denne informasjonen!! Min datter på 13 år, fortalte meg rett før helga at hun hadde brukt mitt kredittkort, og bestilt noen produkter. Dette er tydeligvis en snakkis blant ungdommen, som tror at dette er produkter som skal gjøre dem slanke.. Trist.. Først og fremst ble jeg sint for at hun tok kortet uten min viten, og i tillegg har hun altså klart å bestille uten at man måtte legge inn passord fra banken? Utrolig.. Etter at jeg ba om å få se på hva hun hadde bestilt, kom jeg heldigvis raskt inn på denne sida. Banken er nå kontaktet og kredittkortet sperret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...