Gå til innhold

Timer bestilt i mitt navn og nummer, ikke av meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For to uker siden fikk jeg en melding fra et tannlegekontor jeg har vært hos èn gang for to år siden om at jeg hadde time på mandagen. Fikk meldingen på fredag og ringte for å avbestille og høre hva de drev med. Kom bare til telefonsvar, så la til slutt igjen en melding.

I dag skjedde det igjen, bare fra en dyrlegeklinikk. Det har vi vært en gang for ca et år siden med katten vår for en spesialistundersøkelse. Der hadde jeg også time på mandag. Ringte de og der var det satt opp time for undersøkelse av tannstein, undersøkelse av knekt tann og undersøkelse av analkjertler.
Ingen av våre katter har knekt tann og alle har fått sin årlige sjekk.

Jeg skjønner ingenting, det gjorde ikke hun på dyreklinikken heller.

Har noe opplevd noe lignende?

Kan det være noe bestiller timer i mitt navn og med mitt nummer?



Anonymous poster hash: 46772...601
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ID-tyveri. Få deg selv frivillig kredittsperret før noen begynner å ta opp kreditter, abonnement og handler i ditt navn. Og anmeld til politiet. Sjekk også om du er forsikret mot ID-tyveri, da får du juridisk bistand opp til 10.000 kr.



Anonymous poster hash: 7f58c...765
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Jeg ville tro at det var automatiske utsendte innkallinger fra de stedene, går det an? Er ihvertfall noen steder, som tannlege og optiker hvor jeg bare har fått time automatisk en gang i året feks. Jeg bare tenker at hvis noen trakasserer deg, er det ikke litt rart at de vet hvor du går?

Min bror har opplevd å få diverse bestilt i sitt navn, men det tror jeg var stort sett ting. Han er forøvrig politi, og kommer dermed naturlig nok borti en del syke folk som blir hevnlystne fordi de har blitt tatt etc.

Er det noen som har et horn i siden på deg? Tenker det må være ganske ille for å gjøre noe slikt...det er jo et veldig alvor lovbrudd og sjikane rett og slett.

Men jeg vil anbefale deg å ringe til disse stedene og få mest mulig info om bestillingene, om det er de som har sendt ut automatisk (jeg har opplevd å få innkalling til et sted jeg var to uker tidligere, så de systemene fungerer ikke alltid optimalt), og hvis ikke, når og fra hvor ble de bestilt etc. Mest sannsynlig så er det en kjedelig forklaring på det hele! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tro at det var automatiske utsendte innkallinger fra de stedene, går det an? Er ihvertfall noen steder, som tannlege og optiker hvor jeg bare har fått time automatisk en gang i året feks. Jeg bare tenker at hvis noen trakasserer deg, er det ikke litt rart at de vet hvor du går?

Min bror har opplevd å få diverse bestilt i sitt navn, men det tror jeg var stort sett ting. Han er forøvrig politi, og kommer dermed naturlig nok borti en del syke folk som blir hevnlystne fordi de har blitt tatt etc.

Er det noen som har et horn i siden på deg? Tenker det må være ganske ille for å gjøre noe slikt...det er jo et veldig alvor lovbrudd og sjikane rett og slett.

Men jeg vil anbefale deg å ringe til disse stedene og få mest mulig info om bestillingene, om det er de som har sendt ut automatisk (jeg har opplevd å få innkalling til et sted jeg var to uker tidligere, så de systemene fungerer ikke alltid optimalt), og hvis ikke, når og fra hvor ble de bestilt etc. Mest sannsynlig så er det en kjedelig forklaring på det hele! ;)

Tannlegen tenkte jeg at kunne ha en automatisk innkalling. Men ikke dyrlegen, siden det kun var et spesialist besøk og ikke er de vi egentlig bruker. Også var det jo konkret hva som skulle sjekkes, og det stemmer ikke med våre dyr.

Tror ingen er ute etter meg.. Skjønner heller ikke hvordan folk skulle kunne vite at jeg har vært de to stedene.

Tenker jeg venter litt å ser det litt an før jeg blir helt hysterisk og anmelder ;)Ingen av de to stedene har kredittopplysninger eller noe om meg, så tror ikke den delen er farlig enda..

Er nok en kjedelig forklaring som du sier, men samtidig litt ekkelt.

Anonymous poster hash: 46772...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 14. og 15.10, fikk jeg innkallinger til en lege jeg hadde avbewtilt til. Selv midt på natten kom sms.

15. Satt jeg på et kontor og der fikk de inn rasende telefoner fra folk som hadde fått smser med innkallinger opp til flere ganger.

Det har vært noe feil med den tjenesten hvor kontorer legger inn sms for utsending til kunder med påminnelser om avtaler.

Selvfølgelig du kan i tillegg være utsatt for identitetstyveri som enkelte nevner. Så dette bør du undersøke nærmere og.

Anonymous poster hash: 743e9...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca. 14. og 15.10, fikk jeg innkallinger til en lege jeg hadde avbewtilt til. Selv midt på natten kom sms.

15. Satt jeg på et kontor og der fikk de inn rasende telefoner fra folk som hadde fått smser med innkallinger opp til flere ganger.

Det har vært noe feil med den tjenesten hvor kontorer legger inn sms for utsending til kunder med påminnelser om avtaler.

Selvfølgelig du kan i tillegg være utsatt for identitetstyveri som enkelte nevner. Så dette bør du undersøke nærmere og.

Anonymous poster hash: 743e9...677

Den hos tannlegen var 17.10, så der kan det være feil. Fikk jo aldri snakket med de..

Men hun hos dyrlegen skjønte ingenting. Og der var det jo skrevet spesifikt hva som skulle gjøres. Var det jeg synes var mest ekkelt.

Bør jeg ringe de opp igjen å forhøre meg mer? eller hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 46772...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den som la inn timebestillingen hos dyrlegen la det inn på feil person, er menneskelig å gjøre feil :)

Anonymous poster hash: 42261...142

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bestilt via mail? Be de sjekke ipnr på mail



Anonymous poster hash: 58ebc...f16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...