Gå til innhold

Jakten på baby #2 fra juni 2015 :)


Tilly32

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne like gjerne ha et sted å notere litt :)

Jeg fyller 32 om et par måneder, er samboer og har en liten gutt på 14 måneder. Jeg har vært klar for å prøve på #2 en liten stund, og nå skal jeg ta ut kobberspiralen. Så får vi se hva som skjer. Jeg er kanskje litt mer gira enn samboer, for han skjønte ikke hvorfor jeg har dårlig tid. Hehe.

Det er jo sånn at når man først er klar, så vil man at det skal skje med én gang, men dette er jo gjerne noe man trenger litt tålmodighet til :) Vi prøvde egentlig ikke første gangen, så jeg/vi har ikke erfart følelsen av ikke å få det til med én gang. Akkurat det kan jo være en ulempe. Man trenger jo tiden på å prøve, forklarer jeg til mannen :)

Jeg drømmer om å få det til ved neste EL som er om en ukes tid. Det bør kanskje ventes litt med tanke på spiralen. Jeg vet ikke. Man kan vel i teorien bli gravid med det samme. Har god erfaring med å få vårbaby, og ønsker meg det igjen. Senest august 2016 med tanke på barnehageplass, men vel tenker ikke sånn? :) Jeg ble gravid i juli forrige gang. August og maibaby hadde være koselig denne gang. Vi kan ikke styre dette, men det er lov å drømme.

 

Når jeg skriver dette så slår det meg at jeg ikke har fått laget en fotobok fra minis første år. Vi snakker millionvis av bilder som ligger på mobil og PC. Regner med mange kjenner seg igjen i dette. Jeg må jammen få gjort det før en ny kommer ellers kan det hope seg grundig opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! :vinke: Er i ca samme situasjon som deg. Har en på 15 måneder og er snart i gang med å prøve på nr 2 (utsetter det litt pga mulighet til å dra til Svalbard med jobben). Satser på sonnerbaby neste år :) Og nei, jeg har heller ikke fått lagd minnebok :ler: Har fylt ut mesteparten av en bok som heter "da jeg var liten" og så skal jeg begynne på minnealbum, Eh, snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...