Gå til innhold

Supras spenning!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Godt å se deg her inne, Harlekin! :klemmer:

Deg også :) Jeg er jo på forumet fortsatt, men klarte ikke å følge med i dagbokverden lenger ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å gå ned i vekt og bli sunn/frisk, og ikke minst legge til rette for å bli gravid, ha et greit svangerskap og å orke tiden etterpå, har vi kjøpt en ellipsemaskin og en trimsykkel til et provisorisk trimrom i garasjen. Begge ønsker å bli aktive, og med trimrom rett utenfor døren er det ikke like vanskelig. Det kostet flesk, men er også en investering. De kommer til helga, og kjenner at jeg gleder meg!

Ellers så har jeg ikke fått mensen enda. Den skulle komme i dag eller i morgen HVIS syklusen er rett, meeeeen det er den jo ikke enda. Så nå venter jeg spent på å bare få den så jeg kan følge en vanlig syklus. Ironisk å ønske seg mensen veldig mye for å se at man har eggløsning, for så gå over til å inderlig ikke ville se den igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, stå på :hjerte:

Ja, er noe med det der med mensen ja..først så venter man på den værre enn noe annet, og så krysser man alt for at den IKKE kommer.

Krysser fingrene for deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, stå på :hjerte:

Ja, er noe med det der med mensen ja..først så venter man på den værre enn noe annet, og så krysser man alt for at den IKKE kommer.

Krysser fingrene for deg :hug:

tusen takk! :)

Ja jeg må le litt av meg selv som går og venter og venter på mensen, men så vil jeg ikke ha den mer. Har fortsatt ikke merket noe, så er litt utålmodig..

:goodbye: Her vil jeg følge med :)

Så kjekt Lilleninja, koselig med alle som vil henge med! Titter innom hos deg og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen TR...... Nesten litt irriterende, vil bare komme inn i en normal syklus så fort som mulig. Merker ingen PMS eller symptomer heller, så det kan vel drøye ut... Bleh.

Utrolig lang uke på jobb, det skal bli så fantastisk deilig med helg selv om jeg må jobbe masse. Kan trygt si at jeg ikke visste hva jeg gikk til da jeg ble lærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin helg, selv om det blir en del jobbing. :)

Takk for det! Helgene er alltid fine, jeg nyter å sove ut! ;)

Hvilket trinn er du lærer på? *nysgjerrig*

Jeg er på flere! 3., 5., 6., 7., og 9.klasse har jeg. Forferdelig slitsomt å ha så mange klasser, men det går på et vis... :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger gjerne med her også! :) Føler vi har litt felles oppi dette her! Har også en samboer som er superengasjert :) vekten er et problem her også, så nå holder vi på å snu rundt på kostholdet begge to. Hpåer kroppen din kommer fort tilbake til normalen etter å ha gått lenge på pillen :) jeg var ikke så heldig :P

Blir spennende å se om tanta kommer eller ikke! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at denne dumme TR enten IKKE kommer, eller så kommer den når den IKKE er bedt i det heletatt..

Å, så spennende at du er lærer da! :) ser du har en del klasser også, ingen dager er iallefall like i en sånn jobb.

Jeg jobber selv på SFO på en skole , også er jeg litt vikar i 1 klasse av og til. Såå koselig jobb (blir jo selvsagt noe annet enn å jobbe i disse større klassene) og min jobb i 1 klasse går ikke ut på at jeg er lærer, men at jeg hjelper til med noen elever som trenger litt ekstra "tilsyn" osv. Men er koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da har du jo virkelig hele grunnskolespekteret. Om ikke annet så har du varierte dager... ;)

Ekstremt varierende dager! Det er ikke alltid hodet henger med når jeg går fra 3.kl engelsk til 9.kl engelsk... men det går stort sett greit. Føler jeg løper bena av meg, men det gjør vel alle lærere :P

Følger gjerne med her også! :) Føler vi har litt felles oppi dette her! Har også en samboer som er superengasjert :) vekten er et problem her også, så nå holder vi på å snu rundt på kostholdet begge to. Hpåer kroppen din kommer fort tilbake til normalen etter å ha gått lenge på pillen :) jeg var ikke så heldig :P

Blir spennende å se om tanta kommer eller ikke! :nigo:

Hei! Så kjekt :blomst:

Det er så kjekt med flere i samme båt! Det er ikke så lett eller greit å være overvektig, men det snur jo litt etter litt håper jeg. Vil i alle fall ikke fortsette i samme gate jeg har vært i før.. det er ikke noe kjekt. Og hvis det hindrer en graviditet må jeg jo bare skjerpe meg kraftig!

Så kjedelig at denne dumme TR enten IKKE kommer, eller så kommer den når den IKKE er bedt i det heletatt..

Å, så spennende at du er lærer da! :) ser du har en del klasser også, ingen dager er iallefall like i en sånn jobb.

Jeg jobber selv på SFO på en skole , også er jeg litt vikar i 1 klasse av og til. Såå koselig jobb (blir jo selvsagt noe annet enn å jobbe i disse større klassene) og min jobb i 1 klasse går ikke ut på at jeg er lærer, men at jeg hjelper til med noen elever som trenger litt ekstra "tilsyn" osv. Men er koselig :)

Så gøy, da er vi på en måte kollegaer! :D Jeg har flere med meg i de ulike klassene for slike elever som du har, og det er utrolig viktig! Ikke lett å holde greie på alle selv, når man har en del som krever mye ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så kjekt :blomst:

Det er så kjekt med flere i samme båt! Det er ikke så lett eller greit å være overvektig, men det snur jo litt etter litt håper jeg. Vil i alle fall ikke fortsette i samme gate jeg har vært i før.. det er ikke noe kjekt. Og hvis det hindrer en graviditet må jeg jo bare skjerpe meg kraftig!

Da er vi to! Håper at det hjelper å kvitte seg med noen kilo, kanskje syklusen stabiliserer seg i takt med vekttapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er vi to! Håper at det hjelper å kvitte seg med noen kilo, kanskje syklusen stabiliserer seg i takt med vekttapet :)

Det håper jeg at den gjør, her er det fremdeles ingen tegn på TR. Irriterende. :glare:

Her skal jeg følge med :)

Så kjekt, Mammasjokket! :biggrin:

------

Ja, her skjer det fremdeles like lite. Stikningene jeg hadde i eggstokkene kjenner jeg ikke noe til, bare et svakt "trykk" der nede. Om det betyr at TR kommer så er jo det flott, ellers er det bare irriterende. Er på dag 34 i syklusen nå (hvis jeg ikke husker feil), og det syns jeg holder. :glare: Har ikke fått testene jeg bestilte fra Sikkertsvar.no, og det er fem dager siden. Får håpe de dukker opp over helgen! Kunne tenkt meg å ta en graviditetstest bare for å utelukke etterhvert.

Ellers så har jeg og samboeren kosehelg. Vi har vært veldig aktive :sengekos: , planlagt juleferie, ryddet, handlet og nå holder han på med lørdagsmiddagen: hjemmelaget burger. Matvraket gleder seg! :sikle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har du ikke brukt prevensjon denne måneden altså? TR ikke dukket opp? Man vet jo aldri, du kan jo ha vært kjempeheldig allerede før dere har kommet igang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...