Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Så gøy at du starta med sprøyter berre to dagar før meg, og at me har kontroll på samme dag! Kjekt å ha nokon andre å følgja gjennom dette her. Har du ei dagbok, eller?

Me brukar Klinikk Hausken, avd. Bergen. Får ikkje forsøk i det offentlige, for eg og mannen min har to barn saman frå før. Kva klinikk brukar dåke?

Når det gjeld sprøytene, så har eg brukt Gonal-F tidlegare, før eg vart gravid med minstejenta vår. Denne gangen prøver eg Menopur for første gang. Kva med deg? Er dette ditt og mannen sitt første forsøk? Dette blir vårt første forsøk. Me hadde eit prøverørsforsøk før me fekk minstejenta, men forsøket måtte avbrytast før egguttak på grunn av overstimulering. Så eg har aldri vore gjennom eit heilt forsøk før, med egguttak og innsett.

Kryssar fingrane for positivt resultat for oss begge to! :)

 

Ja, har en (veldig kort) dagbok Ligger på siden her :)

 

Nei vi er skikkelig erfarne prøverørere :fnise:  Har hatt tre uttak tidligere, og totalt 6 innsettinger. alt ila de siste 9 årene, og har da fått to barn utav dette. Men er ikke helt fornøyd likevel :fnise:  Så vi prøver for siste gang nå- privat. Hører også til Hausken, avd. Stavanger. Men må til haugesund for selve behandlingen da. Må dere også det eller har de "full pakke" i bergen?

 

Denne gangen tar jeg bemfola 300ie i langt regime. Har lav amh, så det blir spennende å se, om det blir noen egg.

 

Er bare til å krysse fingrene ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har en (veldig kort) dagbok Ligger på siden her :)

Nei vi er skikkelig erfarne prøverørere :fnise: Har hatt tre uttak tidligere, og totalt 6 innsettinger. alt ila de siste 9 årene, og har da fått to barn utav dette. Men er ikke helt fornøyd likevel :fnise: Så vi prøver for siste gang nå- privat. Hører også til Hausken, avd. Stavanger. Men må til haugesund for selve behandlingen da. Må dere også det eller har de "full pakke" i bergen?

Denne gangen tar jeg bemfola 300ie i langt regime. Har lav amh, så det blir spennende å se, om det blir noen egg.

Er bare til å krysse fingrene ja :)

Så bra! Då skal eg prøva å finne fram til dagboka di. :)

Så flott at dåke har fått to barn tidlegare, ved hjelp av prøverør. :) Du har god erfaring med dette her du då! Me prøver også på nr 3. Mannen min synst egentlig at 2 barn er nok, men eg ønskjer meg fleire - helst minst 4. ;) Men eg får vera fornøyd med 3, om me er så heldige å få ein til. Tvillingar hadde vore heilt perfekt, synst eg. ;)

Kor gammal er du, sidan du har lav amh? Eg blir snart 39, men amh er heilt ok i forhold til alderen min. Me får gjort alt her i Bergen, så me slepper heldigvis å reisa til Haugesund. Bemfola har eg aldri høyrt om. Er det noko nytt? Eg har berre høyrt om Gonal-f, Menopur og Puregon.

Ser forresten no at du starta med sprøyter dagen før meg, ikkje to dagar før. Så då er det jo berre ein dag mellom oss. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig greit å få to i slengen hvis man ønsker seg mange barn!

Ønska meg veldig tvillinger tidligere, men nå vil jeg helst ha bare en. Tre er nok for oss :) men skulle det skje så takler vi nok det også. Hvis det er to egg som er bra så blir det nok to inn her, betaler ikke 5000,- for å fryse ned ett egg (bare 3/7 av mine fryseegg har overlevd til innsetting).

Jeg er "bare" 32. Men flere operasjoner på eggstokkene pluss sykdom har nok ødelagt en del friskt vev. Forhåpentligvis er kvaliteten fortsatt på topp.

Hadde heller ikke hørt om bemfola før dette forsøket, men ser at mange tar det nå. Så det er sikkert noe nytt :)

Har du noen bivirkninger av medisinene da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig greit å få to i slengen hvis man ønsker seg mange barn!

Ønska meg veldig tvillinger tidligere, men nå vil jeg helst ha bare en. Tre er nok for oss :) men skulle det skje så takler vi nok det også. Hvis det er to egg som er bra så blir det nok to inn her, betaler ikke 5000,- for å fryse ned ett egg (bare 3/7 av mine fryseegg har overlevd til innsetting).

Jeg er "bare" 32. Men flere operasjoner på eggstokkene pluss sykdom har nok ødelagt en del friskt vev. Forhåpentligvis er kvaliteten fortsatt på topp.

Hadde heller ikke hørt om bemfola før dette forsøket, men ser at mange tar det nå. Så det er sikkert noe nytt :)

Har du noen bivirkninger av medisinene da? :)

Det er akkurat motsatt med meg! Eg har alltid berre ønska meg eitt barn om gangen tidlegare, for eg har tenkt at det blir altfor travelt å ha to babyar å ta seg av på ein gang. Grunnen til at eg tenker annleis no, er mest på grunn av alderen min. Eg veit at eg ikkje kjem til å rekka fleire svangerskap seinare, om eg blir gravid i løpet av dei tre forsøka me skal betala for no. For då ville eg ha vore over 40 og sannsynligvis for gammal til å få barn, når det kunne ha vore aktuelt å fått ein til. Mannen min hadde nok heller aldri gått med på eit fjerde svangerskap. Derfor ville det ha vore perfekt med tvillingar no, så hadde eg fått 4 barn, slik eg alltid har ønska meg. :)

Søstera til mannen min har fått tvillingar dette året, og det går veldig fint. Jentene mine synst det er så kjekt med tvillingane. Dette gjer også at eg har blitt meir positiv til å få tvillingar i det siste.

Eg har også tenkt at eg vil få sett inn to egg, viss eg får sjansen. Som du seier, så er det jo ofte at egga ikkje tåler opptininga, i tillegg til at det kostar ganske mykje å få fryst dei ned. Med to egg inn samtidig, er det også større sjanse for å bli gravid. Og skulle det bli tvillingar, så er det berre ein bonus, slik eg ser det. ;) Veit du om eg kan få sett inn to egg, sjølv om dette er vårt første forsøk? Eg håpar iallfall at eg får muligheten til det, viss det er fleire egg som blir befrukta og deler seg som dei skal.

Ja, kvaliteten på egga kan jo vera bra, sjølv om eggreservane dine er dårlige. :) Så håpet er absolutt ikkje ute av den grunn, så lenge det fortsatt er egg igjen.

Bemfola er nok noko nytt då ja, høyrest det ut som. Er det ein sånn penn med ferdigblanda medisin du brukar, eller tar du sprøyter, og må blanda ut medisinen sjølv?

Eg har ingen bivirkningar av medisinen enda iallfall. Merka ikkje noko som helst forrige gang eg tok medisinar heller, sjølv om eg vart overstimulert, og har høyrt at det kan vera ganske vondt. Så eg har nok vore heldig. Får berre kryssa fingrane for at det går like greit denne gangen, men ein veit jo aldri. Det er andre medisinar eg tar denne gangen, enn det eg gjorde sist me hadde forsøk, og det er meir enn 3 1/2 år sidan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at du kan få satt inn to egg mtp alder og at det er privat. Tenk hvis det blir tvillinger da ❤️ Må jo være kjempestas når du faktisk har lyst på mange 😊

Det er ferdige engangssprøyter 😊 hadde puregon sist, som er en sånn "diabetespenn". Like lettvint begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at du kan få satt inn to egg mtp alder og at det er privat. Tenk hvis det blir tvillinger da ❤️ Må jo være kjempestas når du faktisk har lyst på mange 😊

Det er ferdige engangssprøyter 😊 hadde puregon sist, som er en sånn "diabetespenn". Like lettvint begge deler.

Ja, eg håpar virkelig det! :) Eg er ikkje i tvil om at eg vil få sett inn to egg om eg får den muligheten, i staden for å frysa ned egg. No er det jo ikkje sikkert at eg får meir enn eitt befrukta egg som kan brukast, eller i verste fall ingen. Men viss eg er så heldig å få fleire egg, så ville eg ha blitt kjempeglad for ein mulighet til å få tvillingar. :hjerter:

Høyrest bedre ut med ferdigfylte sprøyter, enn sånn som eg må blanda og fylla i sprøytene eg brukar.

I dag tok eg Orgalutran for første gang. Er ferdigfylte sprøyter, så akkurat det er jo greit. Men nålespissen var tjukkare enn på Menopur-sprøytene, så det var litt motstand i starten når eg skulle stikka sprøyta inn. Menopur-sprøytene glir berre rett inn. Dessuten var Orgalutran-sprøyta fryktelig vond å setja, og eg synst det var mykje væske som skulle trykkast ut. Kan henda at eg var uheldig og traff eit blodkar, og at det var derfor det gjorde så vondt. For det kom litt blod ut etter at eg hadde trekt ut sprøyta igjen.

Gledar meg ikkje akkurat til å setja ei ny sånn sprøyte i morgon. Men eg får halda ut dei dagene det varer. Eg er iallfall heldig som ikkje har fått nokon bivirkningar av medisinane. Og skulle eg vera så heldig at det endar med baby i magen, så set eg med glede sprøyter på meg sjølv kvar einaste dag. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Jeg fikk beskjed (på Hausken) at de ville vurdere å sette inn to egg utifra kvaliteten på de befruktede eggene. Det er jo ellers frarådet, fordi sannsynligheten for å lykkes ikke øker noe særlig, mens faren for misdannelser hos foster øker i tvillingsvangerskap. Men dette vil nok klinikken forklare godt, og kunne ta gode beslutninger på. :)

Så spennende at du er i gang. Om ca to uker er forhåpentligvis jeg også i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed (på Hausken) at de ville vurdere å sette inn to egg utifra kvaliteten på de befruktede eggene. Det er jo ellers frarådet, fordi sannsynligheten for å lykkes ikke øker noe særlig, mens faren for misdannelser hos foster øker i tvillingsvangerskap. Men dette vil nok klinikken forklare godt, og kunne ta gode beslutninger på. :)

Så spennende at du er i gang. Om ca to uker er forhåpentligvis jeg også i gang! :)

Kva er egentlig grunnen til at det er større fare for misdannelsar hos fosteret ved tvillingsvangerskap? Synst det høyrest merkelig ut. Eg veit at tvillingsvangerskap blir rekna som risikosvangerskap, fordi det er litt større sjanse for at noko kan gå gale med to barn i magen. Men det betyr jo ikkje at sjansen for misdannelsar er noko større, berre at det lettare kan oppstå komplikasjonar i løpet av svangerskapet, og under fødselen.

Så spennande at du også snart er i gang med forsøk. :) Er det Klinikk Hausken dåke brukar denne gangen også?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Kva er egentlig grunnen til at det er større fare for misdannelsar hos fosteret ved tvillingsvangerskap? Synst det høyrest merkelig ut. Eg veit at tvillingsvangerskap blir rekna som risikosvangerskap, fordi det er litt større sjanse for at noko kan gå gale med to barn i magen. Men det betyr jo ikkje at sjansen for misdannelsar er noko større, berre at det lettare kan oppstå komplikasjonar i løpet av svangerskapet, og under fødselen.

Så spennande at du også snart er i gang med forsøk. :) Er det Klinikk Hausken dåke brukar denne gangen også?

Jeg vet ikke hvorfor, men kom over det da jeg leste om at icsi kan øke faren for misdannelser. Da stod det at faren ikke var like stor som ved tvillingsvangerskap. Tipper det er fordi det er mer som kan gå galt? Nå tror jeg ikke risikoen er veldig høy da, de fleste tvillinger jeg kjenner er jo friske. :)

Det er Hausken ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor, men kom over det da jeg leste om at icsi kan øke faren for misdannelser. Da stod det at faren ikke var like stor som ved tvillingsvangerskap. Tipper det er fordi det er mer som kan gå galt? Nå tror jeg ikke risikoen er veldig høy da, de fleste tvillinger jeg kjenner er jo friske. :)

Det er Hausken ja. :)

Er du sikker på at det var snakk om større sjanse for misdannelsar hos fostera i tvillingsvangerskap? Kan jo vera som eg sa, at sjansen er litt større for komplikasjonar i tvillingsvangerskap, uten at det har noko å gjera med auka risiko for misdannelsar hos fostera. Kan vel kanskje heller vera snakk om auka risiko for for tidlig fødsel, at det eine fosteret veks raskare og får meir næring enn det andre fosteret, auka fare for svangerskapsforgiftning o.l. hos den gravide kvinna, større sjanse for blødningar m.m. under fødselen og andre slike ting, ved tvillingsvangerskap, i forhold til når det berre er eitt barn.

Du har kanskje sagt det før, men høyrer dåke til avd. Bergen, eller avd. Haugesund?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk utrulig mykje bedre å setja Orgalutransprøyta i dag. :) I går var det kjempevondt både å stikka inn sprøyta, og å trykka ut innholdet i sprøyta. I dag kjente eg nesten ingenting, verken når eg stakk, eller når eg trykte ut væska i sprøyta. :)

Kan nesten ikkje skjønna at det var ei akkurat lik sprøyte eg satte i går, for i dag var det null problem. Trur nok eg må ha vore veldig uheldig i går, og har treft eit blodkar. For det var skikkelig vondt og ekkelt å setja sprøyta i går, men i dag merka eg nesten ingenting!

Ja ja, då treng eg iallfall ikkje grua meg like mykje til å setja sprøyta i morgon. Det gjeld berre å ikkje treffa eit blodkar - men det er vel kanskje lettare sagt enn gjort? ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min set sprøyte i låret kvar månad (pga reumatisme). Også han seier at det nokre gonger er relativt vondt, medan andre gonger er det heilt smertefritt. Nokre gonger blør det, andre gonger ikkje. Eg trudde det handla om nerver eg (altså om ein er borti nervetrådar), men det kan nok også vere blodkar som gjer at det er vondt.

Det går vel greitt om det er litegranne vondt for deg, alt i alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min set sprøyte i låret kvar månad (pga reumatisme). Også han seier at det nokre gonger er relativt vondt, medan andre gonger er det heilt smertefritt. Nokre gonger blør det, andre gonger ikkje. Eg trudde det handla om nerver eg (altså om ein er borti nervetrådar), men det kan nok også vere blodkar som gjer at det er vondt.

Det går vel greitt om det er litegranne vondt for deg, alt i alt!

Ja, sånn er det med meg og. Det er vondt og blør litt enkelte gangar, mens andre gangar kjenner eg nesten ingenting, og det blør ikkje i det heile tatt. Er nok blodkar eg treffer dei gangane det gjer så vondt, for då blør det alltid litt. Eg blør aldri dei gangene stikket er nesten heilt smertefritt.

Ja, det går absolutt greit om det gjer litt vondt innimellom. Resultatet kan jo bli verdens beste premie, nemlig ein baby i magen. :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har foreløpig ikkje hatt ein einaste bivirkning av medisinane. Eg har heller ikkje kjent noko i eggstokkområdet, så det er vanskelig å vita om det skjer noko der, eller ikkje. Forrige gang me hadde forsøk merka eg heller ingenting, men då hadde eg likevel veldig mange modne egg, og vart overstimulert. Så eg veit at det er håp likevel, sjølv om eg ikkje kjenner noko.

Eg er veldig spent på UL i morgon altså. Veit ikkje heilt kva eg kan forventa meg. Håpar på akkurat passelig mange fine egg - verken for mange, eller for få. ;)

Det einaste eg har merka så langt, er masse blankt slim kvar gang eg går på do. Minnar om eggløysingsslim. Men eg får det liksom ikkje heilt til å stemma, for eg har hatt det heilt sidan sprøytedag 5, og det er jo altfor tidlig at eggløysinga kan nærma seg allerede då. Men kanskje det er vanlig at det er sånn, når det er så mange egg som skal modnast på ein gang? Ikkje veit eg, men det er iallfall det einaste som er annleis hos meg no, enn sånn det pleier å vera i ein vanlig syklus.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye el-lignende slim under folikkelstimulering høres veldig vanlig ut :) Krysser fingrene for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye el-lignende slim under folikkelstimulering høres veldig vanlig ut :) Krysser fingrene for dere.

Takk for det! :) Ja, no er kontrollen over, og alt gjekk fint. :)

Eg fekk UL med ein gang eg kom inn til legen. På høgre eggstokk fann legen mange eggposar, mens det ikkje var så mange på venstre eggstokk. Typisk det, for det er alltid på høgre side i magen eg kjenner smerter ved eggløysing og mens, sånn til vanlig. Så eg trur rett og slett den høgre eggstokken min jobbar litt bedre enn den venstre.

Det var iallfall meir enn nok egg til saman, men ikkje så mange at legen trudde det var nokon stor sjanse for overstimulering. Den største eggposen var på 20 mm, og det synst eg var veldig mykje. Den må vel allerede vera overmoden, og går nok til grunne før egguttak? Dei andre eggposane var i forskjellige størrelsar. Lurer om legen sa at dei nest største var på 17 mm, og dei minste på 8 mm.

Så fekk eg beskjed om at det blir egguthenting allerede på mandag! :) Legen rekna med at eg kunne få ut 10-15 egg då, og det var visst eit heilt flott antal egg.

Så då blir det faktisk siste dag med sprøyter (Menopur og Orgalutran) i dag, på sprøytedag 9! Men eg blir ikkje heilt ferdig med sprøytene før i morgon, for då skal eg setja eggløysingssprøyte (Ovitrelle), kl. 22 om kvelden. Så blir det faktisk ingenting søndagen, før egguttaket kl. 10.00 på mandag. Eg fekk også med meg nokre tablettar (smertestillande), som eg skal ta ein time før egguthenting.

Eg synst desse dagane har gått utrulig fort! Kan ikkje heilt skjønna at eg har kome så langt allerede. No er eg berre veldig glad for at alt såg fint ut på UL i dag. Så er det berre til å venta på mandagen, når det store skal skje. Gruar meg veldig til egguthentinga, men eg håpar det ikkje blir like ille som eg fryktar.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

No i kveld har eg store mengder EL-slim, så det er tydelig at kroppen min er klar for eggløysing! Får virkelig håpa at det fortsatt er nokon fine, passelig modne egg på måndag, og at ikkje alle egga mine har gått til grunne fordi dei har vore modne for lenge.

Eg måtte forresten kjøpa ein ny pakke med Menopur i dag. Litt irriterande når eg berre skal ta ei sprøyte til, mens pakken inneheld nok medisin til 4 dagar (600 IU). Den Menopuren som no er oppbrukt varte i 8 dagar (1200 IU), og i dag er eg på sprøytedag 9. Menopur er kjempedyr, så det blir ein del pengar som går rett i vasken, for å seia det sånn. Men ikkje noko å gjera med det.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No i kveld har eg store mengder EL-slim, så det er tydelig at kroppen min er klar for eggløysing! Får virkelig håpa at det fortsatt er nokon fine, passelig modne egg på måndag, og at ikkje alle egga mine har gått til grunne fordi dei har vore modne for lenge.

Eg måtte forresten kjøpa ein ny pakke med Menopur i dag. Litt irriterande når eg berre skal ta ei sprøyte til, mens pakken inneheld nok medisin til 4 dagar (600 IU). Den Menopuren som no er oppbrukt varte i 8 dagar (1200 IU), og i dag er eg på sprøytedag 9. Menopur er kjempedyr, så det blir ein del pengar som går rett i vasken, for å seia det sånn. Men ikkje noko å gjera med det.

Kan du ikke bruke resten på neste forsøk eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...