Gå til innhold

Brandsdal of Norway?


Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde en jakke som en venninne hadde kjøpt derfra. Fint design på den, og behagelig stoff. Ikke stretch da slik som de fleste etterhvert har. Det var str XL, som jeg oftest må ha, men den var knappere i størrelsen enn f.eks Bergans, synes jeg. Kan ikke si så mye om kvaliteten annet enn at jakken virket solid. Hvordan den er i bruk, og hvor vanntett den er har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det netthandelens eget merke? Jeg kjøpte en fleecegenser der. Den var helt grei den :) Men ikke noe å betale i dyre dommer for. I forhold til str. ville jeg gått en str. opp, men det kan jo være tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er "dyre dommer"? Jeg ser de går for alt fra 51 til 651 kr. Noe midt imellom der da, antar jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fleecegenseren jeg kjøpte vil jeg sammenligne med billigere fleecegensere på sportsbutikken. Jeg ville hvertfall ikke betalt over 200, og det synes jeg egentlig er litt mye. Jeg ga rundt 60 kroner for min den gangen jeg kjøpte. Men det kommer jo an på hvilket produkt du tenker på. Jeg vil anbefale deg å sammenligne med de billigste merkene på sportsbutikkene både prismessig og kvalitetsmessig.

Har også lagt merke til at de Brandsdalklærne blir lagt ut på ny hver gang auksjonen går ut. Så det er mulig å få de de billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...