Gå til innhold

Ned 5 kg innen september


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Her blir jeg veldig gjerne med. Jeg veide 66 kg for litt siden, men tipper det er 68 nå, har ikke turt å veie meg i det siste. Jeg har et brukket ben, som ble operert. Så jeg er i alt for lite aktivitet, derfor kjeder jeg meg og spiser godis. Dette må det bli slutt på, ellers kommer jeg til å bli feit. Jeg har veldig lett for å legge på meg.

Jeg er bare 1,63 høy og. Mitt første mål er da og veie 63 kg til 1 september. Og mitt siste mål er 60 kg, men det kan godt ta litt tid.

Jeg skal på kontroll på sykehuset til uka, og satser på at jeg etter det kan starte å bruke svømming som trening. Skal begynne hos fysioterapaut for å trene opp benet etterhvert og.

Skal gå ned i vekt ved å spise masse sunn god mat. Jeg drikker iskaffe til frokost hver eneste dag, men lager min egen, så 1 stort glass er rett under 100 kalorier. Så den slutter jeg ikke med.

Jeg får vel veie meg i morgen, men gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rabrabara

Jeg skal ned 8 kilo innen 3 september. Startet 3 juli, så har altså to måneder på meg. Har på rett under to uker gått ned nesten 5 kilo, så tror jeg skal greie det :)

Wow! Da tror jeg du greier det, ja!

Velkommen Momo!

Kan vel ikke akkurat skryte av at vekta ramler av, men så er jeg ikke så veeeldig streng med meg selv heller. Jeg vil kunne leve vanlig, det må jeg med tre barn. Samtidig syns jeg joa t jeg har vært flink i uka, kuttet ut snop og småspising og syklet til og fra jobb. Litt lite motiverende at jeg ikke går ned mer enn ett par kilo. Menmen, kanskje det er greit at det går litt tregt. Og kanskje jeg må være strengere i helgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk rabrabra! Tror det at man lever ganske normalt og går ned sakte bare er lurt. Jeg har nok prøvd for mange raske kurer i min tid. Og gått ned 5 kg på 2 uker flere ganger, men da går man alltid opp mer etterpå.

Selv så spiser jeg ganske normalt jeg og, bare litt mindre og ikke godis i uka. Vil ikke sulte meg for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

I dag veide jeg 61,5 kg (-1,5 kg). Godt fornøyd!!! Skal forsette selv om jeg vet jeg ikke rekker 5 kg innen september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veide jeg 61,5 kg (-1,5 kg). Godt fornøyd!!! Skal forsette selv om jeg vet jeg ikke rekker 5 kg innen september.

Oi så bra! :)

God motivasjon for oss andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

@Wei Wei: bra jobbet! :)

Vekten er på stedet hvil! Tar det ikke såå tungt, da jeg har vært på en grillfest, i to bursdager og på kaffebesøk hos besteforeldre denne uken :P Er glad jeg ikke har gått opp jeg.

Men nå skal jeg skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Veide 60,9 i dag!!! Woohoo, lenge siden jeg så dette tallet sist. Men det som er merkelig er at jeg ikke gjør noe spesielt. Det virker som om kroppen omstilte seg litt og prossesen fortsetter av seg selv.

Selvfølgelig spiser jeg normalt og passer på hva jeg spiser, går turer, men ellers slapper jeg helt av.

Totalt ned 2,1 kg.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Da rekker du jo - 5 til sept med god margin kjære deg :)

Så flink du er!!

Det håper jeg. Det blir godt å ha en så fin start på den nye jobben snart =)

Det som forundrer meg er at jeg prøvde å være med i den andre tråden fra juni, men da varierte vekten en del fra uke til uke, men i snitt sto på samme sted. Nå derimot... Kroppen trengte vel litt tid til å komme i gang.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Den gjorde nok det :)

Hva er dine 'triks' ellers da? Noe må vel ha vært utslagsgivende, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som funket supert for meg når jeg bestemte meg for å nå ned i vekt var BodyRock (google det)! I tillegg til at jeg løp noen dager i uken. BodyRock strammet godt opp og jeg gikk ned 4 kilo på ca1,5 mnd, det er mye fordi jeg trenger ikke å miste så mye egentligt, bare komme meg over den siste kneiken :) Gikk fra ca 60kg til 56kg.

Lykke til! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

Takk rabrabra! Tror det at man lever ganske normalt og går ned sakte bare er lurt. Jeg har nok prøvd for mange raske kurer i min tid. Og gått ned 5 kg på 2 uker flere ganger, men da går man alltid opp mer etterpå.

Selv så spiser jeg ganske normalt jeg og, bare litt mindre og ikke godis i uka. Vil ikke sulte meg for dette.

Enig med du! Jeg tenker at slik jeg gjør nå, slik må jeg kunne fortsette. Og når jeg er bestemt på å ikke spise noe godteri, chips, kake eller slikt i uka og begynner å se resultater av det, da får jeg lyst til å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rabrabara

Jøss, Wei Wei, kempebra!

Jeg var på 70,9 i dag morges og spes ettersom at jeg har mensen er jeg ok fornøyd med det. Blir nok ikke akkurat tynn til jeg skal på ferie, men har bestemt meg for å være fornøyd med at jeg har gjort en så god innsats som jeg har.

Siden jeg startet i slutten av juni: - 3.9 kg

Edit: Haha, ønsketenkingen gjorde at jeg skrev 60,9...

Endret av rabrabara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Jeg har gått ned en kg nå, fra 67 til 66. Så det går rette veien, selv om det er litt sakte. Begynner å komme inni bra rutiner for spising og trening nå etter ferien, så da går det forhåpentligvis noe raskere fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Jeg vil gjerne slenge meg på her.. Jeg er 79,9 kg,endelig mål er 70.

Jeg skal holde meg på 1600 kcal om dagen og trene 4 ganger i uka :heiajente:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra motivasjon dette :strix: Har trent i dag, løpt og kjørt en tung styrkeøkt. Og kjøpt meg sunn og mager lunsj, så føler jeg er på rett vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med her! Har lagt om livsstilen min ganske dramatisk det siste halve året og er veldig fornøyd med resultatene:-) men "sprakk" litt mtp kostholdet og har spist og drukket veldig mye og usunt de siste tre ukene.. ikke trent noe særlig heller. Så har gått opp fra 65-66 til 69 og:-( å være så nært 70-tallet ga meg en liten oppvekker.. så nå blir det skjerpings:-) (del)målet mitt var egentlig 65 innen 15 august, men tror kanskje det kan bli litt optimistisk iogmed at jeg prøver å gå ned hovedsakelig ved å trene moderat og spise sundt, men ikke "slanke" meg..

Er forresten 25 år, 172 cm høy og nå veier jeg altså 69 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...