Gå til innhold

Skummel ut av kroppen opplevelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt med sånne lucid dreaming og litt ut av kroppen opplevelser, ikke med vilje engang, og jeg har nettopp lest litt om det siden det plager meg at jeg har de mest forferdelige drømmene. De fleste sier når de kommer ut av kroppen sin, at de står ovenfor og ser på seg selv, det var akkurat det jeg gjorde og når jeg så på megselv så jeg ikke meg, jeg var nesten en demonisert verisjon jeg virka ond. Høres utrolig rart ut egentlig.. Men skjønner ikke hvorfor? Er det hallusinasjoner? Fikk høre at jeg kunne være besatt av noe ondt, men jaaa hehe vet ikke helt om det... :P Bare litt nysgjerrig på alt det her, det plager meg litt også når jeg ikke kan kontrollere det.



Anonymous poster hash: bc59b...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt med sånne lucid dreaming og litt ut av kroppen opplevelser, ikke med vilje engang, og jeg har nettopp lest litt om det siden det plager meg at jeg har de mest forferdelige drømmene. De fleste sier når de kommer ut av kroppen sin, at de står ovenfor og ser på seg selv, det var akkurat det jeg gjorde og når jeg så på megselv så jeg ikke meg, jeg var nesten en demonisert verisjon jeg virka ond. Høres utrolig rart ut egentlig.. Men skjønner ikke hvorfor? Er det hallusinasjoner? Fikk høre at jeg kunne være besatt av noe ondt, men jaaa hehe vet ikke helt om det... :P Bare litt nysgjerrig på alt det her, det plager meg litt også når jeg ikke kan kontrollere det.

Anonymous poster hash: bc59b...c53

Jeg vet ikke hva det er. Du nevner drømmer. Sover du mens du har de opplevelsene som du forteller om, eller er du våken? Begynte dette nylig?

Hvem er det som har sagt at du kunne være besatt av noe ondt? Jeg er sikker på at du ikke er det.

Har du snakket med legen din om det som du opplever? Legen din vil kunne gi deg svar og evt hjelp dersom du trenger det.

Anonymous poster hash: 97f62...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt med sånne lucid dreaming og litt ut av kroppen opplevelser, ikke med vilje engang, og jeg har nettopp lest litt om det siden det plager meg at jeg har de mest forferdelige drømmene. De fleste sier når de kommer ut av kroppen sin, at de står ovenfor og ser på seg selv, det var akkurat det jeg gjorde og når jeg så på megselv så jeg ikke meg, jeg var nesten en demonisert verisjon jeg virka ond. Høres utrolig rart ut egentlig.. Men skjønner ikke hvorfor? Er det hallusinasjoner? Fikk høre at jeg kunne være besatt av noe ondt, men jaaa hehe vet ikke helt om det... :P Bare litt nysgjerrig på alt det her, det plager meg litt også når jeg ikke kan kontrollere det.

Anonymous poster hash: bc59b...c53

Det høres ut som denne drømmetilstanden du opplever er søvnparalyse, og er som du beskriver som regel en svært ubehagelig opplevelse. Ved denne tilstanden er det ganske vanlig at man drømmer at man svever over seg selv. Noen mennesker klarer etterhvert å være "bevisste" når dette skjer, og kan synes det hele er interessant og litt morsomt...

Her er en artikkel http://www.forskning.no/artikler/2011/november/304641

Du hallisunerer ikke så lenge dette skjer når du sover. Ofte dukker søvnparalyse opp i overgangen fra søvn og våken tilstand. Du er heller ikke besatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...