Gå til innhold

Orakelet svarer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som jeg skrev før den religiøse fanatikeren kom inn i tråden, så har jeg altså tatt en pause fra orakeltjenesten her nå :) Tro det eller ei men man blir faktisk litt sliten av det også så jeg velger å avslutte, i hvert fall inntil videre. Skulle jeg få ånden (eller demonene, i følge LevendeVann) over meg igjen kommer jeg kanskje tilbake og trekker noen flere kort. Beklager til dere som har stilt spørsmål i det siste.

Og forresten: jeg er ikke ute etter å verken imponere eller få folk til å bli overbevist om at jeg har spesielle evner. Jeg liker bare å jobbe med kort og synes selvsagt det er morsomt når jeg treffer. Hvis jeg i tillegg kan hjelpe noen på en eller annen måte blir jeg veldig glad også, for ingenting er bedre enn det :)

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

ahh så ikke tråden før nå, jeg hadde tilogmed tenkt å skrive med nick ! hehe, men oki håper at når du orker så åpner du ny tråd :)
P.S. beundrer de som har disse evnene og "gidder" å hjelpe sånne "hvem som helster" ukjente folk gratis sånn.



Anonymous poster hash: c6bd7...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh så ikke tråden før nå, jeg hadde tilogmed tenkt å skrive med nick ! hehe, men oki håper at når du orker så åpner du ny tråd :)

P.S. beundrer de som har disse evnene og "gidder" å hjelpe sånne "hvem som helster" ukjente folk gratis sånn.

Anonymous poster hash: c6bd7...a6f

Vennen, denne tråden var bare en artig trolletråd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang så skrev du ting som jeg syntes virket passende eller akseptabelt korrekt

Kan du si noe mer om meg?

Og la vær å reager grinete slik som du gjorde forrige gang, jeg er ikke ute etter å ta deg X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen, denne tråden var bare en artig trolletråd. :fnise:

er det sant :rodme::glare:

haha jamen jeg har jo selvfølgelig tenkt tanken på det, men så ser jeg alle de seriøse spørsmålene folk stiller.. er det rart man tar feil? :roll: hihi .

Foresten, er de tarot trådene for folk som drikker osv også bare tull?

Anonymous poster hash: c6bd7...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søren, så heller ikke at du hadde sluttet. Har aldri blitt spådd, men har så lyst til å få et bittelite innblikk i fremtiden selv om jeg er litt redd for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...