Gå til innhold

Jeg håper Israel vinner


Anbefalte innlegg

Allah betyr Gud, og ingen har copyright på Gud, han er din, min, muslimenes, jøders, kristnes, hinduers, budhisters, ateister...and the list goes on.

Du for heie på landløse folk som har levd som beduiner i 2000 år, og ved hjelp av vestlige makter fikk okkupert muslimenes land Palestina og kalte det for Isreal. De vil aldri klare å knekke muslimer, for Palestina er en sak som fører alle muslimer sammen. Alle muslimer verden over har medfølelse for sine palestinske brødre og søstre. Det nevnes om dem i alle forsamlinger, uansett om de er på arabisk, engelsk, persisk, darisk, urdu, hindi, tamilsk, afrikansk, kinesisk, norsk, svensk, dansk, tysk, fransk, spansk, etc...

Flere muslimske land som bla. Pakistan ser på Isreal som en okkupant og ikke noe nasjon. Hadde de kriget mot Pakistan, ville de ha vært ruinert for lenge siden, for det er den sterkeste muslimske nasjonen millitært sett, og med Kina i ryggen og med sterk allianse mellom de to landene, Kina som kommende stormakt kommer de til å dominere blant den mest hardbarka militære alliansen i verden.

USA vil om 50 år miste sin posisjon som stormakt, og Kina er den kommende makten. Isreal kan bare lege nazileken i noen år til, den dagen vil komme da de blir igjen kastet ut av Palestina.

For å være helt ærlig så heier jeg på JØDENE. Disse Allah idiotene sprer seg rundt over hele verden som parasitter. Allah er en pest og plage og er verre enn svartedøden i Norge. Allah er en epidemi. Så i denne omgangen heier jeg på jødene.



Anonymous poster hash: 8036d...e58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja vi har hørt det før. USA kommer til å miste status som stormakt. Dette er spådom fra 1980 tallet. Muslimene kommer aldri til å bli samlet. Dere bare kriger mot hverandre og roper Allah hver gang dere taper. Jeg heier på ISIL jeg. Så kan vi ha muslimsk super dominanse i hele verden. Lenge leve den islamske kalifet. Lenge leve islamsk stat. Jeg har nå ombestemt meg. Jeg håper jødene vinner. Muslimer er parasitter og har ingen respekt for andre mennesker. Lenge leve jødene. Må de beseire muslimene.

Gud skapte 3 religioner. Kristendommen, Jødedommen og Islam. Den religion som vinner over de andre to religioner. Kommer til å bli elsket mest av gud. Hvis hele verden blir 100% islam. Da har gud velsignet Islam og gud elsker ikke kristendommen og jødene. Gud skapte 3 religioner. Fordi gud ville vite hvilken folkegrupper som elsket gud mest. Den religion som beseirer andre religioner. Kommer til å bli elsket av gud for evig tid.

Saug1UV.jpg

Endret av Jetlag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Hvilke perioder da, for eksempel?

Ikke under det Ottomanske rikets levetid, iallfall. Så vidt jeg har kunnet finne ut, ble det nåværende Israel en del av det ottomanske riket på midte av 1400-tallet, og fortsatte å være det til etter 1. Verdenskrig, da det hele klappet sammen, og det britiske mandatstyret overtok, frem til 1948.

Og før det ottomanske riket, var det det muslimske kalifatet som rådet der. Fra 600-tallet. Så når har dette området vært et selvstendig jødisk land?

Skal vi se, vi hadde romerne som hadde landet som koloni, og som mer eller mindre ødela det etter en ganske stor revolt i der første århundre. Da får man den store jødiske diasporaen og spredning av jødene innen det romerske riket.

Tror ikke det stemmer at det har vært noe selvstendig jødisk rike på denne plassen de siste 2000 åra eller så.

Snakker først og fremst om tiden f.kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger hjelp, oppsøk psykolog !

Jaja vi har hørt det før. USA kommer til å miste status som stormakt. Dette er spådom fra 1980 tallet. Muslimene kommer aldri til å bli samlet. Dere bare kriger mot hverandre og roper Allah hver gang dere taper. Jeg heier på ISIL jeg. Så kan vi ha muslimsk super dominanse i hele verden. Lenge leve den islamske kalifet. Lenge leve islamsk stat. Jeg har nå ombestemt meg. Jeg håper jødene vinner. Muslimer er parasitter og har ingen respekt for andre mennesker. Lenge leve jødene. Må de beseire muslimene.

Gud skapte 3 religioner. Kristendommen, Jødedommen og Islam. Den religion som vinner over de andre to religioner. Kommer til å bli elsket mest av gud. Hvis hele verden blir 100% islam. Da har gud velsignet Islam og gud elsker ikke kristendommen og jødene. Gud skapte 3 religioner. Fordi gud ville vite hvilken folkegrupper som elsket gud mest. Den religion som beseirer andre religioner. Kommer til å bli elsket av gud for evig tid.

Saug1UV.jpg



Anonymous poster hash: 8036d...e58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen "vinnere" i krig. Bare tapere, da alle lider.

Tull. De som vinner krigen de vinner. Tapte menneskeliv er en selvfølge i slike konflikter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Åja. Men da er den nok gått ut på dato.

ja, men nå har de jo fått tilbake det området da, og litt mere til, og ligger vel ikke an til å miste det igjen med det første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men nå har de jo fått tilbake det området da, og litt mere til, og ligger vel ikke an til å miste det igjen med det første

Det er et åpent spørsmål. Faktisk så er disse annekteringsplanene de ser ut til å ha med Vestbredden, akkurat en slik ting som kan få dem til å miste landet. Men kanskje de tar til vettet før det er for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et åpent spørsmål. Faktisk så er disse annekteringsplanene de ser ut til å ha med Vestbredden, akkurat en slik ting som kan få dem til å miste landet. Men kanskje de tar til vettet før det er for sent.

Tror ikke de mister det, hvem skal i så fall ta det fra dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de mister det, hvem skal i så fall ta det fra dem

Hvis de ender opp med å annektere Vestbredden og Gaza kan de fort bli en minoritet innen sine egne grenser. Da kan de velge mellom to forskjellige stier mot borgerkrig, og hvis noen lurer på åssen denslags arter seg, look to Syria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. De som vinner krigen de vinner. Tapte menneskeliv er en selvfølge i slike konflikter.

Du ser veldig konkret på dette. I en abstrakt form er det ingen som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ender opp med å annektere Vestbredden og Gaza kan de fort bli en minoritet innen sine egne grenser. Da kan de velge mellom to forskjellige stier mot borgerkrig, og hvis noen lurer på åssen denslags arter seg, look to Syria.

Tror ikke det blir et nytt syria, mulig de blir en minoritet men er de er fortsatt mye sterkere enn majoriteten uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull. De som vinner krigen de vinner. Tapte menneskeliv er en selvfølge i slike konflikter.

Sier nordmannen mens han tar en slurk øl og skifter stilling i godstolen...

Anonymous poster hash: 117e6...185

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 100 år har ISIL ekspandert hele veien opp til Norge, og våre barnebarn vil måtte avse hodene sine. Godt plassert på staker rundt om i det ganske land.



Anonymous poster hash: ec6fa...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke det blir et nytt syria, mulig de blir en minoritet men er de er fortsatt mye sterkere enn majoriteten uansett

Jeg er sikker på at Bashar al-Assad trodde det, også, helt til det demret for ham at det ikke spiller noen rolle. Den eneste nytten du har av tanks, tungt artilleri og bombefly når du bekjemper en bygerlilja, er at du kan ødelegge dine egne byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israel har rent teknisk sett nada i Palestina å gjøre - hadde de vært "guds folk" skulle de vel ha vært der i 2000 år allerede?

Israel har alt i Palestina å gjøre. Det var et område med ledig plass som jødene hadde historisk, kulturell og genetisk tilknytning til. Det hadde dessuten bodd jøder der i alle år.

Ledig land i et område jødene tradisjonelt befant seg? Win!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ingenting om Israel vinner mot Hamas. For det finnes mange muslimske land i midtøsten. Ikke bare ett land. Så hvis Israel vinner så kommer muslimene i vesten til å utføre Jihad.

Det er veldig mange muslimer i verden: http://www.muslimpopulation.com/World/

Bare fordi Israel vinner krigen i Hamas betyr ikke at de har vunnet krigen mot muslimene. Å angripe Hamas var en stor stategisk feil av Israel. På samme måte som USA invaderte Irak og har aldri klart å beseire muslimene. Al Qaida gruppen lever fortsatt. Israel burde har lært leksen fra USA. Fordi denne krigen mot Hamas kommer til å være langvarig. Muslimene kommer aldri til å gå tom for soldater. At USA aldri klarte å beseire terror gruppene i Irak er et bevis på dette.

Israel kriger ikke mot muslimer. Nesten 1/5 av Israels befolkning er muslimer. Dessuten har de et godt forhold til kurderne (muslimer).

Det Israel gjør er å drive en forsvarskrig mot de som angriper dem.

Muslimer utføre jihad? Eh ja, det er det de har gjort hele veien. Og Israel eide dem. Hardt.

Dessuten, muslimene er ikke samlet. De dreper hverandre i langt større antall enn Israel dreper. Shia vs. sunni. Sunni-sekt vs. sunni-sekt. Osv.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...